Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ GTCC


Τις τελευταίες μέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας κάποιες επιστολές σχετικά με το GTCC οι οποίες απέχουν πολύ από την πραγματικότητα.
Σ’αυτές γίνεται αναφορά σε γεγονότα που δυστυχώς έχουν παραποιηθεί από τον συντάκτη τους, και με προσβλητικό και ενίοτε υβριστικό τρόπο επιχειρούν να πλήξουν το κύρος και τη φήμη του GTCC και των εκπροσώπων και clubs που διοργανώνουν και ταυτόχρονα στηρίζουν τον θεσμό.
Το αποκορύφωμα αυτών των ενεργειών ήταν η παρουσίαση ονομάτων που υπογράφουν ένα κείμενο προσβλητικό προς το θεσμό και καθ’όλα αντίθετο με την ιδεολογία του.
Σε απάντηση των δημοσιευμάτων αυτών αισθανόμαστε χρέος μας να δηλώσουμε πως η διοργάνωση του GTCC υπηρετεί τους σκοπούς για τους οποίους δημιουργήθηκε, και την ιδεολογία του από την ημέρα της γέννησης του θεσμού ως και σήμερα, που φαίνονται καθαρά στα παρακάτω κείμενα, τα οποία βρίσκονται σε περίοπτη θέση στο site του GTCC
www.GTCC.gr
«Τι είναι το GTCC;
To GTCC είναι ένας θεσμός Τime-trial που πραγματοποιείται σε οργανωμένες πίστες στην Ελλάδα από όλα τα οργανωμένα αυτοκινητιστικά Clubs της Ελλάδας, και  στον οποίο οι διαγωνιζόμενοι οδηγούν όσο πιο γρήγορα μπορούν, κάνοντας ένα (1) γύρο προθέρμανσης και τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους.
Οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τα κυβικά τους και το επίπεδο προετοιμασίας του αυτοκινήτου τους, και νικητής της κάθε κατηγορίας αναδεικνύεται αυτός που πραγματοποίησε τους τρεις (3) χρονομετρημένους γύρους στον λιγότερο συνολικό χρόνο.
Το gtcc είναι ένας θεσμός που διανύει ήδη τον 5ο χρόνο διεξαγωγής του. Δημιουργήθηκε σαν μία οικονομική μορφή αγώνων/δεξιοτεχνιών για να ικανοποιήσει το πάθος των οδηγών για γρήγορη οδήγηση σε πίστες, με έντονο το στοιχείου του συναγωνισμού. Οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και ολόκληρη η ιδέα του αγωνιστικού μέρους του gtcc, είναι θεσπισμένοι με γνώμονα την ερασιτεχνική προετοιμασία των αυτοκινήτων ώστε να κάνει προσιτή την συμμετοχή για κάθε οδηγό-αγωνιζόμενο,  αλλά και -γιατί όχι- να αποτελέσει ένα προστάδιο για τυχόν μελλοντική εμπλοκή των συμμετεχόντων στους Αγώνες του Ελληνικού Πρωταθλήματος και των διαφόρων Κυπέλλων.»
«Ποιος διοργανώνει το GTCC;
Το GTCC είναι μια συνεργασία των οργανωμένων Club αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Διοργανώνεται από τα ίδια τα Club, ως ένας αγώνας «από εμάς για εμάς». Έτσι κάθε Club συνεισφέρει στην διοργάνωση σε ότι έχει να κάνει με αποφάσεις, καθώς και την ίδια την στιγμή του αγώνα.»
«Πρέπει να είμαι μέλος σε κάποιο Club;
Το GTCC διοργανώνεται από τα ίδια τα Club, έτσι προϋπόθεση είναι να είστε εγγεγραμμένος/η σε κάποιο από τα οργανωμένα Club αυτοκινήτου που υπάρχουν στην Ελλάδα. Από το 2007 μάλιστα, τις αιτήσεις συμμετοχής, τις παραδίδουν στην Γραμματεία του αγώνα οι εκπρόσωποι των Club, άρα θα πρέπει να έρθετε σε επαφή με το Club που ανήκετε...»
Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας του GTCC, οι αποφάσεις λαμβάνονται από τη Γενική Συνέλευση, στην οποία έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν όλα τα οργανωμένα Clubs στην Ελλάδα. Οι διαδικασίες είναι απολύτως Δημοκρατικές. Οι εκπρόσωποι των Clubs έχουν κάθε δικαίωμα να μεταφέρουν τις απόψεις των μελών τους που ενδιαφέρονται να αγωνιστούν στο GTCC και συναποφασίζουν για τους κανονισμούς που διέπουν τους αγώνες του GTCC, ενώ συνεισφέρουν στην διοργάνωση χωρίς κανένα απολύτως οικονομικό όφελος.
Είναι προφανές ότι οι απόψεις των οδηγών ακούγονται ηχηρά και αυτές ακριβώς είναι η βάση των αποφάσεων και των κανονισμών του GTCC.
Πέραν όμως του προφανούς, οποιοσδήποτε επιθυμεί, έχει την ευχαίρεια να έρθει σε επαφή με το GTCC για οποιαδήποτε ερώτηση, πρόταση ή σχόλιο, μέσω email αλλά και της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στο site.
Λυπούμαστε ιδιαίτερα που κάποιοι ακολούθησαν τη συγκεκριμένη τακτική, προσπαθώντας προφανώς για ίδιο όφελος να προσαρμόσουν ένα θεσμό στα μέτρα τους, αψηφώντας τους Κανονισμούς, τις Δημοκρατικές διαδικασίες και την ιδεολογία του GTCC.
Δηλώνουμε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να προσπαθούμε -ακόμα και στους δύσκολους αυτούς καιρούς για όλους μας- για την καλύτερη δυνατή διοργάνωση του GTCC, χωρίς να ξεφεύγουμε από την ιδεολογία που διέπει τη λειτουργία του.
Σε αυτά τα πλαίσια τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί ο νέος, ανανεωμένος Ειδικός Κανονισμός των αγώνων GTCC για το 2011, με τον οποίο επιδιώκουμε ένα καλύτερο πρωτάθλημα τη νέα χρονιά.
Ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και το 2011 να είναι γεμάτο υγεία και ευτυχία για όλους!
Η Γενική Συνέλευση του GTCC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής