Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

‘’ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΕΣ’’


Με αφορμή την συνάντηση του GTCC που έγινε στις 15/12/2010 και τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν κάποιοι ήθελα  να πω κι εγώ δυο λόγια
Καταρχήν ήθελα να υπενθυμίσω σε αυτούς τους κυρίους ότι η συνάντηση ήταν ανοιχτή προς όλους όπως καθαρά είχε αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.gtcc.gr
H τελευταία Γενική Συνέλευση για το 2010 θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010 και ώρα 19:30 στα γραφεία της λέσχης Smartmania (Καρπενησίου 40 στο Περιστέρι)……
……..Θα πρέπει να τονίσουμε ότι η συνέλευση είναι ανοιχτή προς όλους τους οδηγούς σε ότι αφορά τις αποφάσεις ενόψει 2011.
και αυτό είχαν υποχρέωση να το γνωρίσουν.
 Ακόμη όμως και εάν δεχτώ ότι κάποιοι (κακώς) δεν το γνώριζαν για ποιον λόγο υπήρχαν περισσότεροι το ενός από κάποια ( ή κάποιο club) και συγκεκριμένα από το club το  οποίο ΚΑΙ μας ‘’έκανε χάρη’’ και παραβίασε  τον κανονισμό, όπως ξεκάθαρα μας είπε ΚΑΙ θέλησε να επιβάλει τους κανονισμούς για το 2011 τους οποίους δεν  διαπραγματευόταν ΚΑΝ! Συγκεκριμένα ακούστηκε πολλές φορές η έκφραση ‘’η εφαρμόζουμε αυτό ( δείχνοντας το έντυπο με τους νέους κανονισμούς) ή δεν γίνεται gtcc το 2011.
Και ρωτάω εγώ τώρα σαν οδηγός σε αυτή την παιδια, με ποιους καθίσανε και έβγαλαν τους κανονισμούς? Με τους φίλους και κολλητούς ή με τους οδηγούς που λαμβάνουν μέρος σε αυτή?
Μήπως επιτέλους ήρθε η ώρα γι αυτό που τόσα χρόνια φωνάζω? Να μπορέσει ο ο οδηγός να πει την γνώμη του και να αφήσετε το χαζό σύστημα το οποίο τόσα χρόνια εφαρμόζετε και όπως είδατε δεν έχει αποτέλεσμα? Με την υπάρχουσα κατάσταση όχι μόνο δεν θα προσελκύσετε νεο κόσμο αλλά όπως είναι φανερό διώχνετε και τους παλιούς με τον αφιλόξενο τρόπο και τον κρυψινισμό που σας έχει κυριέψει τόσα χρόνια Γιατί δεν υπάρχει ένας τρόπος να μπορέσει αυτός που πληρώνει το παράβολο να πει την γνώμη του ?
Γιατί υπάρχει αυτό το ‘’κρυφό σχολειό’’ και μάλιστα αποφασίζουν για εμάς ( τους οδηγούς που πληρώνουμε το παράβολο) άτομα τα οποία δεν λαμβάνουν μέρος στους αγώνες αυτού του είδους παρά μονό σε εκδρομές και σε track days.
Με τον κρυψινισμό σας φτάσατε τον θεσμό εκεί που τον φτάσατε και δεν βρέθηκε κανένας σας να μου απαντήσει ΕΠΙΣΗΜΑ στα σοβαρά θέματα τα όποια είχα θέσει κάποτε άλλα πολύ απλά το κουκουλώσατε γιατί και οι συναντήσεις και το φόρουμ είναι για λίγους και μάλιστα για αυτούς τους λίγους που  ποτέ  ή σχεδόν ποτέ δεν έχουν τρέξει τον αγώνα!!!!
Γιατί ποτέ δεν βρέθηκε κάποιος να ανακοινώσει επίσημα τον λόγο για τον οποίο αποκλείστηκε το PS από την διοργάνωση? ‘’Μήπως Κόρακας κοράκου, μάτι δεν βγάζει!.......?’’
Το κουκουλώσατε ΚΑΙ αυτό?
Τα δικα μας τα λεφτά διαχειρίζεστε κύριοι και πρέπει να το βάλετε κάλα στο μυαλό σας ότι δεν είναι τσιφλίκι σας το gtcc και δεν μπορείτε να διώχνετε τους καλεσμένους σας, ούτε να τους πρόσβαλε και να τους ειρωνεύεστε.
Αισθάνθηκα προσβεβλημένος ( και όχι  μόνον εγώ) , και απαιτώ μια εξήγηση για την προχθεσινή συμπεριφορά κάποιων. Και ειλικρινά θέλω να δω εάν αυτή τη φορά θα μου δοθεί μια απάντηση στα ερωτήματα μου ή θα περάσει και αυτό όπως η παραποίηση της δήλωσης συμμέτοχης στο παρελθόν και  κάποια άλλα τα οποία είχα θέσει σαν ερωτήματα προς διερεύνηση στο ΔΣ και απάντηση δεν πήρα ΠΟΤΕ!
Ανοίξτε το φόρουμ  ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ  ΣΑΣ  στους οδηγούς που συμμετέχουν και δώστε τους την δυνατότητα να εκφράσουν ελεύθερα την άποψη τους για τον αγώνα που ΑΥΤΟΙ θέλουν να τρέξουν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ