Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όταν η αλητεία ξεπερνά κάθε όριο ……….

Σήμερα 18 Δεκεμβρίου (στις 9:30 έχει σημασία η ώρα !) η λέσχη microcars διοργάνωνε στο Πάρκο Αναπλασμένης Χωματερής Περάματος μια εκδήλωση με την ονομασία «Ανηφορική Επίδειξη» με 63 συμμετοχές.
Η λέσχη ανήκει στο άρμα της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ (έχει σημασία και αυτό !).
Η γνωστή κάφροι της Λεωφ. Μεσογείων θεώρησαν κάλο χθες 17 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00, να κοινοποιήσουν έγγραφο (το οποίο έχουμε στην κατοχή μας) στα Α.Τ. ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ, ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ, που αναφέρει ότι πληροφορήθηκαν !!
α) ότι στην εν λόγο επίδειξη θα συμμετέχουν και σύγχρονα αυτοκίνητα χωρίς περιορισμό στην ταχύτητα που θα αναπτύξουν.
Και β) ότι για τον συγκεκριμένο «αγώνα» (όπως εκείνη τον βαφτίζει), δεν έχει ζητηθεί άδεια από την ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ η οποία εκπροσωπεί στην Ελλάδα την FIA, και ζητά να μην τελεστεί ο «αγώνας».
Όλα καλά μέχρι εδώ !
Μήπως όμως μπορούν να μας απαντήσουν οι υπό προθεσμία «επικεφαλείς» του σπορ στα παρακάτω ;

1)    η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ είναι μέλος και εκπρόσωπος της FIVA στην χώρα μας; (τίτλο που δεν κατέχει η ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ). Άρα η όποια λέσχη που έχει να κάνει μόνον με ιστορικά αυτοκίνητα δεν έχει ΚΑΜΙΑ υποχρέωση να ζητήσει άδεια από την ΕΛΠΑ, αλλά από την Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ ; ( η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ βεβαία από την μεριά της δεν θέλει να κοντράρει με την ΕΛΠΑ, γιατί πολλοί από το επιτελείο της είναι μέλη και στους δυο φορείς –και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ- και για αυτό έλαμψε με την απουσία της !!!)
2)    «πληροφορήθηκε» λέει, για σύγχρονα αυτοκίνητα κ.λ.π. Αν έκαναν τον κόπο και κοίταζαν τις συμμετοχές θα έβλεπαν ότι το πιο σύγχρονο ήταν του 1984 (τόσο καινούργιο !!!), και  χωρίς περιορισμό ταχύτητας. Πως γίνεται σε μια ουσιαστικά κλειστή διαδρομή 2400 μ. με 5 σικειν και με μέση ωριαία ταχύτητα 32 χλμ. να αναπτυχτούν ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ; Γιατί δεν τους πιάνει η ίδια «ευαισθησία» όταν στις ευθείες των «πιστών» αυτοκίνητα σύγχρονα και χωρίς μετρά ασφάλειας πιάνουν τα +200 χλμ ;
3)    μήπως όλος αυτός ο ντόρος γίνεται γιατί δεν εισπράττει τα 20 ευρώ από κάθε αγωνιζόμενο ιστορικού οχήματος όπως κάνει σε άλλες περιπτώσεις ;
4)    με απλές «πληροφορίες» έχει την αρμοδιότητα (αλήθεια από πού αντλεί την δύναμη αυτή) να αναβάλει ή ακυρώνει εκδηλώσεις ; τι είναι τέλος πάντων ; ως ποτέ το νταβατζηλίκι ;
5)    γιατί το θυμήθηκε μόλις χθες ; Η αναγγελία του αγώνα έχει γίνει 2 μήνες πριν ! Έχουν την πρακτική της τελευταίας στιγμής ώστε να μην μπορεί να αντιδράσει κάνεις.
6)    η λέσχη ενημερώθηκε σήμερα το πρωί στις 7:30 !!!! από το Α.Τ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ με fax που της εστάλει. Οι 63 συμμετέχοντες τι είναι ζώα ; Να αναγκάζονται χρονιάρες μέρες να ταλαιπωρούνται έτσι ;
7)    και για να μην νομίζουν ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου. Γιατί ακόμη περιμένουμε το πόρισμα από την εκδήλωση στο Αuto Festival που με την αδεια τους έχασε την ζωή του ένα παιδί άδικα; Να θυμίσουμε ότι όλοι αυτοί οι «Κύριοι» ήταν εκεί και φρόντισαν να εξαφανιστούν αμέσως μετά το συμβάν !!!


«Κύριοι» το έχετε χάσει το παιχνίδι ! Καταλάβετε το επιτέλους !

Η συνέχεια, να είστε σίγουροι, θα δοθεί στις Δικαστικές Αίθουσες. Κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η αλητεία. Έτσι δεν είναι κε. Βουκίδη («υπεύθυνε» ιστορικού αυτοκινήτου της ΕΛΠΑ) που ούτε στο τηλέφωνο δεν εμφανιζόσαστε ; Γιατί κρύβεστε αλήθεια ;

Ο ΑΓΩΝΙΑΡΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής