Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συνέντευξη Τύπου Ακρόπλις Ράλλυ 2011



Στο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα χώρο που αναδεικνύει με τον ιδανικότερο τρόπο τη χώρα μας εντός και εκτός συνόρων, δόθηκε πριν από λίγη ώρα η πρώτη συνέντευξη Τύπου για το επερχόμενο Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί στις 16-19 Ιουνίου 2011.Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργος Νικητιάδης, επιβεβαιώνοντας και ουσιαστικά την ενεργή παρουσία της Πολιτείας δίπλα στον Αγώνα μετά από αρκετά χρόνια.
Η τοπική αυτοδιοίκηση εκπροσωπήθηκε τόσο από τον απερχόμενο Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας, κ. Γιώργο Γκιώνη, όσο και από τον κ. Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος από την 1η Ιανουαρίου θα αναλάβει τα καθήκοντά του στο δημαρχείο της πόλης που θα φιλοξενήσει και πάλι το Ράλλυ Ακρόπολις. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Δήμαρχοι τόνισαν πως στέκονται δίπλα στο εγχείρημα, βλέποντας άλλωστε τα οφέλη που αποκομίζει η πόλη τους από την παρουσία του αγώνα.
Από την πλευρά του Μεγάλου Χορηγού, ο κ. Αντώνης Στεργιώτης, διαχειριστής της ClubHotelCasinoLoutraki, δήλωσε βέβαιος πως και το 2011 οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις που φιλοξενούν την έδρα του Αγώνα, όπως και η επιχείρηση στο σύνολό της, θα αποδειχτούν αντάξιες των υψηλών απαιτήσεων του Ράλλυ Ακρόπολις.  
Ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Αγώνα, κ.Βασίλης Δεσποτόπουλος, με τη σειρά του, προέβη στην ανακοίνωση του μεγαλύτερου ίσως βήματος του Ράλλυ Ακρόπολις στη σύγχρονη ιστορία του. Ύστερα από μισό και πλέον αιώνα επιτυχημένων διοργανώσεων, η ΕΛΠΑ αποφάσισε την ανάθεση διοργάνωσης του Αγώνα σε ιδιωτική εταιρεία και συγκεκριμένα στη Celeritas, η οποία δημιουργήθηκε από τους κ.κ. Άρη Βωβό και Παύλο Αθανασούλα, με αυτόν ακριβώς το σκοπό. Ο κ. Άρης Βωβός, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του Celeritas έκανε λόγο για το πλάνο της νεοσύστατης εταιρείας, ενώ τόνισε πως η δημιουργία της δεν προέκυψε μετά από ψυχρά επιχειρηματική, αλλά από σκέψη βασισμένη κατά κύριο λόγο στο συναίσθημα και στην αγάπη που τρέφουν οι δύο εμπλεκόμενοι για το Ράλλυ Ακρόπολις.
Αναλυτικότερα τα πρώτα βήματα που γίνονται για την εξέλιξη του Αγώνα, ανέπτυξε ο κ. Δημήτρης Παπανδρέου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Fairplay Sports Marketing, η οποία συμμετέχει ουσιαστικά στο σχεδιασμό της νέας μορφής και λειτουργίας του Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας την ευθύνη για το χορηγικό, το εμπορικό και επικοινωνιακό πλάνο.
Η Αλυτάρχης του Ράλλυ Ακρόπολις, κ. Ανίτα Πασαλή, ανέπτυξε το καθαρά αγωνιστικό μέρος, αναφέροντας πως την πρώτη ημέρα ο Αγώνας θα κινηθεί σε παλιές και αγαπημένες στους θεατές ειδικές διαδρομές όπως είναι το «Ελευθεροχώρι», το «Ρεγγίνι» και η «Ελάτεια», πριν επιστρέψει για τις επόμενες δύο ημέρες σε πιο «σύγχρονες» ειδικές διαδρομές κοντά στην Πελοπόννησο.
Από σήμερα βρίσκεται «στον αέρα» η επίσημη ιστοσελίδα του Ράλλυ Ακρόπολις 2011,www.acropolisrally.gr . Εντός του διαδικτυακού τόπου λειτουργεί ήδη η σχετική ενότητα για μια online ψηφοφορία που θα αναδείξει το motto του Αγώνα, καθώς και μια ακόμα ενότητα αφιερωμένη στους θεατές, το HallofFame, από όπου θα αναδειχτούν οι κορυφαίοι σε κάθε τομέα στην 57χρονη Ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ