Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VOLKS WAGEN GOLF CABRIO


Το VW Golf διανύει αισίως την έκτη του γενιά και η δεδομένη εμπορική του επιτυχία δίνει το έναυσμα για περαιτέρω κινήσεις. Η σημαντικότερη εξ αυτών αφορά την ανοιχτή εκδοχή του γερμανικού μοντέλου, που επιστρέφει έπειτα από πολλά χρόνια, καθώς μόνο η πρώτη και η τρίτη γενιά του μικρομεσαίου best seller είχε παραχθεί σε κάμπριο έκδοση. Όπως και στο παρελθόν, την κατασκευή του Golf Cabrio θα αναλάβει η γραμμή παραγωγής στο Osnabruck, οπού προβλέπεται να δημιουργηθούν 1.800 νέες θέσεις εργασίας μέχρι το τέλος του 2011.
Το ρόλο του ανοιχτού Golf είχε αναλάβει μέχρι στιγμής το VW Eos, η παραγωγή του οποίου δεν έχει εξακριβωθεί αν θα συνεχιστεί και μετά το 2011. Δεν αποκλείεται πάντως τα δύο cabriolet να συνυπάρξουν στην γκάμα, μαζί φυσικά και με το Beetle. Το τελευταίο κομμάτι του πάζλ που λέγεται ανοιχτά μοντέλα θα κλείσει με τον καλύτερο τρόπο μέσα στο 2014, οπότε αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το roadster της εταιρείας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει