Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ PEUGEOT


H Peugeot ανακοίνωσε μια σημαντική προσφορά για τους υποψήφιους αγοραστές των αυτοκινήτων της που περιλαμβάνει έκπτωση μέχρι 1.200 ευρώ, μείωση του τέλους ταξινόμησης μέχρι και 100%, δωρεάν τέλη κυκλοφορίας και δωρεάν service για τρία χρόνια.
Πιο αναλυτικά :
Για το 107 ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 720 μέχρι 840 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 85 μέχρι 86 ευρώ) και 3 χρόνια δωρεάν service ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 206+ ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 830 μέχρι 910 ευρώ) και δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 135 μέχρι 224 ευρώ).
Για το 207 (hatchback 3d/5d) ισχύει :
Στις εκδόσεις 1,4 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 920 μέχρι 1270 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 139 μέχρι 225 ευρώ), επιπλέον bonus (ανταλλαγής ή απόσυρσης) 700 ευρώ και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Στις εκδόσεις 1,6 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 960 μέχρι 1320 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 139 μέχρι 342 ευρώ), επιπλέον bonus (ανταλλαγής ή απόσυρσης) 700 ευρώ και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Από την παροχή του bonus ανταλλαγής ή απόσυρσης εξαιρείται το Peugeot 207 Rallye με κιβώτιο 6-σχέσεων.
Για το 207 CC ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 1190 μέχρι 1360 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 224- 346 ευρώ), επιπλέον bonus (ανταλλαγής ή απόσυρσης) 700 ευρώ και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 207 SW Ισχύει :
Στις εκδόσεις 1,4 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 1170 μέχρι 1270 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (139 ευρώ), επιπλέον bonus (ανταλλαγής ή απόσυρσης) 700 ευρώ και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Στις εκδόσεις 1,6 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 1070 μέχρι 1110 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 215 μέχρι 222 ευρώ), επιπλέον bonus (ανταλλαγής ή απόσυρσης) 700 ευρώ και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 308 (hatchback 5d) ισχύει :
Στις εκδόσεις 1,4 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 1130 μέχρι 1240 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (233 ευρώ) και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Στις εκδόσεις 1,6 λίτρων παρέχεται μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 1050 μέχρι 1350 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 239 μέχρι 356 ευρώ) και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 308 CC ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 1430 μέχρι 1520 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (328 ευρώ) και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 3008 ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 50% (από 1200 μέχρι 1530 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 330 μέχρι 356 ευρώ) και δωρεάν service για τρία χρόνια ή πρόσθετη έκπτωση 300 ευρώ.
Για το 407 ισχύει :
Μείωση του τέλους ταξινόμησης κατά 100% (από 3630 μέχρι 6070 ευρώ), δωρεάν τέλη κυκλοφορίας (από 407 μέχρι 510 ευρώ).
Για τις εκδόσεις 1.8 ισχύουν παράλληλα τρία χρόνια δωρεάν service ή έκπτωση 400 ευρώ.
Για το 5008 ισχύει :
Δωρεάν service τρία χρόνια ή έκπτωση 300 ευρώ.
Για τα Partner και Expert ισχύει :  
Παρέχεται έκπτωση 1200 ευρώ και τρία χρόνια δωρεάν service.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο