Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT "WHITE PAPER" ECO DRIVER


Η Fiat Automobiles παρουσιάζει το "White Paper" eco:Driver, μία μελέτη που διενεργήθηκε σε περισσότερους από 400.000 eco:Drivers της Fiat στην Ευρώπη. Είναι η πρώτη φορά που μία έρευνα για τα στυλ οδήγησης βασίζεται σε μία επιστημονική και στατιστικά αντιπροσωπευτική μέθοδο ανάλυσης από τα συλλεχθέντα στοιχεία των μονάδων ελέγχου του κινητήρα. Οι πληροφορίες αντιπροσωπεύουν την πιο ακριβή και εκτεταμένη βάση δεδομένων που έχει ποτέ υπάρξει αναφορικά με τα στυλ οδήγησης και τη δυνατότητα βελτίωσής τους.
Κατά την έρευνα μελετήθηκε λεπτομερώς ενδεικτικό δείγμα όλων των δεδομένων που μέχρι σήμερα έχουν καταγραφεί από το σύστημα eco:Drive, τη δωρεάν εφαρμογή της Fiat που διατίθεται στον ιστότοπο www.fiat.com/ecoDrive. Η εφαρμογή δίνει στο χρήστη τη δυνατότητα να συλλέξει τα στοιχεία σχετικά με την οδήγηση μέσω της θύρας USB του συστήματος Blue&Me που έχει εγκατασταθεί στο αυτοκίνητο.
Αφού το ''κατέβασαν'' 140.000 φορές και το χρησιμοποίησαν κανονικά περισσότεροι από 50.000 οδηγοί, το λογισμικό έστειλε τα δεδομένα περίπου δέκα εκατομμυρίων διαδρομών στον server της Fiat ο οποίος τα επεξεργάστηκε για να μετρήσει την απόδοση της οδήγησης βάσει τεσσάρων παραμέτρων: επιτάχυνση, επιβράδυνση, αλλαγή ταχύτητας κιβωτίου και ταχύτητα κίνησης αυτοκινήτου.
Οι βαθμοί που λαμβάνονται υπόψη σε κάθε έναν από αυτούς τους τέσσερις τομείς καθορίζουν το eco:Index, έναν δείκτη που συνοψίζει την ποιότητα της οδήγησης σε μία βαθμολογία από το 1 έως το 100. Στη συνέχεια οι eco:Drivers λαμβάνουν εξατομικευμένες συμβουλές για το πώς θα βελτιώσουν τις επιδόσεις σε κάθε τομέα και, κατά συνέπεια, τον αντίστοιχο δείκτη eco:Index. Μπορούν να παρακολουθήσουν την πρόοδό τους σε σχέση με τους στόχους που έχουν τεθεί και να ελέγξουν την οικονομία στην κατανάλωση μέσω της εφαρμογής σε ηλεκτρονικό υπολογιστή.
Περισσότερα από 400.000 ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν από 5.000 οδηγούς, σε 5 μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες
Για να συνταχθεί το "White Paper" eco:Driver επιλέχτηκε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα με περισσότερα από 400.000 ταξίδια μέσα από τα 10.000.000 ταξίδια που συγκεντρώθηκαν και πραγματοποιήθηκαν από περισσότερους από 5.000 οδηγούς, σε 5 μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες (Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Αγγλία).
Κατά την επεξεργασία έγινε σύγκριση μεταξύ των επιδόσεων του οδηγού όταν ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το eco:Drive και του μέσου όρου των επιδόσεων μετά από 30 ημέρες (χρονική περίοδος που είναι απαραίτητη για τη βελτίωση του νέου στυλ οδήγησης). Οι βαθμοί που αποκτούν οι οδηγοί σύμφωνα με τους τέσσερις δείκτες του συστήματος δημιουργούν τον eco:Index ο οποίος έχει την παρακάτω σύνθεση: 31% για τις σωστές αλλαγές ταχύτητας, 29% για την ομοιόμορφη επιτάχυνση, 25% για τη βαθμιαία επιβράδυνση του αυτοκινήτου και 15% για τη μέση σταθερή ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου. Αυτοί οι αριθμοί δηλώνουν την ποσοστιαία επίδραση των διαφορετικών κατηγοριν στη συνολική βελτίωση του οδηγού και σε τι αντιστοιχεί αυτή η βελτίωση σε σχέση με τη μείωση του κόστους και των εκπομπών.
Αναλύοντας τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν από τους καλύτερους eco:Driver, προκύπτει ότι το σύστημα επιτρέπει την επίτευξη, μέσα σε 30 ημέρες, χωρίς επενδύσεις και κόπο, μιας οικονομίας έως και 16% στα καύσιμα, στις εκπομπές του CO2 και στα χρήματα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ένας από τους καλύτερους eco:Drivers μπορεί να εξοικονομήσει καθ' όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου του (υπολογίζεται περίπου 7,5 χρόνια) σχεδόν 3 τόνους CO2 και περίπου 1.600 ευρώ.
Αυτά τα αποτελέσματα έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον εάν σκεφτούμε ότι, εάν όλοι στην Ευρώπη οδηγούσαμε όπως οι καλύτεροι από τους eco:Drivers, μέσα σε ένα χρόνο θα εξοικονομούσαμε 37 δισεκατομμύρια λίτρα πετρελαίου (αντιστοιχούν σε πέντε φορές το πετρέλαιο που παράγεται από τη μεγαλύτερη πετρελαιοπηγή του κόσμου), η μείωση του CO2 θα ισοδυναμούσε με περισσότερα από 90 εκατομμύρια τόνους CO2 (ίσο με τις συνολικές ετήσιες εκπομπές της Πορτογαλίας) και τα χρήματα που θα εξοικονομούσαμε θα έφταναν τα 50 δισεκατομμύρια ευρώ (ένα χρηματικό ποσό μεγαλύτερο από το σύνολο των ευρωπαϊκών επενδύσεων σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας του περασμένου έτους).
Τα άμεσα και καθημερινά πλεονεκτήματα του συστήματος eco:Drive
Το eco:Drive είναι ένα σημαντικό όργανο όχι μόνο για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών αλλά και γιατί βοηθά τους ανθρώπους να γίνουν καλύτεροι οδηγοί έχοντας ορατό αποτέλεσμα και στα καθημερινά ταξίδια που γίνονται συνήθως. Επομένως, χάρη στο eco:Drive οι οδηγοί καταναλώνουν λιγότερο και φτάνουν πρώτοι.
Επίσης, η έρευνα έδωσε έμφαση στο ότι σε κάθε μία από τις πέντε χώρες που εξετάστηκαν καταγράφηκε μία συγκεκριμένη ''κουλτούρα οδήγησης''. Είναι γεγονός ότι όλοι οι ευρωπαίοι eco:Drivers έχουν επιτύχει βελτιώσεις και, κυρίως, ότι σε ολόκληρη την Ευρώπη η βελτίωση που επιτεύχθηκε διατηρείται με το πέρασμα του χρόνου. Αυτό το τελευταίο στοιχείο είναι πολύ σημαντικό εάν λάβουμε υπόψη ότι πάνω από το 50% των χρηστών του eco:Drive έχει ηλικία μικρότερη από τα 35 χρόνια: εν ολίγοις, μπορούμε να μιλάμε για μία νέα γενιά οδηγών που οδηγούν οικολογικά.
Tο "White Paper" eco:Drive είναι επίσης μία ''φωτογραφία'' που απεικονίζει το επίπεδο της συμφόρησης στους δρόμους της Ευρώπης. Αλλά πέρα από την στατιστική αξία αυτών των πληροφοριών, υπάρχει μία πλευρά του eco:Drive που έχει πολύ σημαντική οικονομική αξία. Εάν συγκρίνουμε τα διαθέσιμα συστήματα για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών, σε σχέση με την αναλογία κόστους-αποτελέσματος, το eco:Drive αποτελεί την ασυγκρίτως πιο αποτελεσματική λύση από όλες τις άλλες: το κέρδος σε σχέση με τις παραγόμενες εκπομπές μεταφράζεται σε ένα κόστος που για τον πελάτη ισούται με το μηδέν.
Μελλοντική ανάπτυξη του συστήματος eco:Drive για να παγιωθεί η οικολογική υπεροχή της Fiat
Εξετάζονται τα μελλοντικά αποτελέσματα για τη μείωση του CO2 που θα μπορεί να δώσει το eco:Drive το οποίο εφαρμόζεται στα αυτοκίνητα τελευταίας γενιάς, όπως είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της Fiat που έχουν εξοπλιστεί με κινητήρες όπως ο MultiAir ή ο TwinAir. Το σύστημα eco:Drive οδηγεί στην υιοθέτηση μιας οικολογικής οδηγικής συμπεριφοράς και ταυτόχρονα βοηθά τον οδηγό να χρησιμοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τις πρωτοποριακές τεχνολογίες που διαθέτουν τα αυτοκίνητα της Fiat: από τους κινητήρες MultiAir ή Multijet II έως το Start&Stop ή το κιβώτιο ταχυτήτων Dualogic.
Συνεπώς, το eco:Drive είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο η Fiat προσεγγίζει το περιβάλλον ο οποίος συνοψίζεται σε τρεις πολύ απλές αρχές: εφαρμόσιμες και προσιτές λύσεις που δίνουν άμεσα αποτελέσματα και διατίθενται δωρεάν στο ευρύ κοινό, γιατί ο ζήλος ενός μεγάλου αριθμού ατόμων αναδεικνύει την αξία ακόμα και της μικρής ατομικής συμβολής. Αρκεί να σκεφτούμε ότι μέχρι σήμερα οι περίπου 50.000 χρήστες του eco:Drive έχουν εξοικονομήσει συνολικά 3.500 τόνους CO2 βελτιώνοντας τις επιδόσεις του αντίστοιχου στυλ οδήγησης. Με το eco:Drive η Fiat σκέφτεται όχι μόνο τα αντίστοιχα προϊόντα αλλά και τους χρήστες ενθαρρύνοντάς τους να συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών αναφορικά με τη μετακίνηση των αυτοκινήτων.
Το eco:Drive διατίθεται σήμερα σε μία ευρεία γκάμα αυτοκινήτων Fiat (500, 500C, Grande Punto, Punto Evo, Bravo, Croma, Qubo, New Doblo) και επαγγελματικών αυτοκινήτων Fiat Professional (Grande Punto Van, Punto Evo Van, Fiorino, Doblo και Ducato). Επίσης υπάρχουν διαθέσιμες ειδικές λειτουργίες για την αξιολόγηση της εξοικονόμησης από τη χρήση των οικολογικών τεχνολογιών της Fiat: το Start&Stop και το μεθάνιο, ενώ στο προσεχές μέλλον το eco:Drive θα μπορεί να συνδεθεί και σε φορητές συσκευές, όπως σε δορυφορικά συστήματα πλοήγησης ή σε smart-phone τελευταίας γενιάς. Χωρίς να υπολογίσουμε ότι το Φεβρουάριο λανσαρίστηκε και μία έκδοση ειδικά για τους στόλους (eco:Drive Fleet) που επιτρέπει στις εταιρίες και στους διαχειριστές των στόλων να ελέγχουν τις εκπομπές του CO2 και το κόστος.
Μία ουσιαστική συμβολή σε αυτή την πρωτιά αποτέλεσε η εξαιρετική ανάπτυξη του μεθανίου, του πιο οικολογικού και οικονομικού καυσίμου που υπάρχει σήμερα στην αγορά. Μία διορατική επιλογή, που πραγματοποιήθηκε πριν από δέκα χρόνια, η οποία έκανε τη Fiat τον παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα των εναλλακτικών πηγών τροφοδοσίας με 300.000 αυτοκίνητα με μεθάνιο και GPL που έχουν καταγραφεί τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο νέος ιστότοπος για την πλατφόρμα Blue&Me
Δράττοντας την ευκαιρία της παρουσίασης της μελέτης "White Paper" του eco:Drive, η Fiat παρουσιάζει το νέο ιστότοπο που αναφέρεται στο Blue&Me, την πλατφόρμα που έφερε την επανάσταση στον τρόπο διασκέδασης μέσα στο αυτοκίνητο.
Με τη βοήθεια των χειριστηρίων που βρίσκονται στο τιμόνι αλλά και του συστήματος ασύρματης επικοινωνίας, έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε τηλεφωνικές κλήσεις με πλήρη ασφάλεια, και να ακούσετε τη μουσική που επιθυμείτε. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ενσωμάτωσης του φορητού συστήματος πλοήγησης τελευταίας γενιάς Blue&Me - TomTom που διατίθεται στη διεύθυνση www.BlueandMe.net. Xάρη στην άμεση και διαδραστική πλοήγηση, ο ιστότοπος παρέχει μία σειρά βίντεο που παρουσιάζουν το προϊόν σε όλα του τα χαρακτηριστικά και συνοδεύει το χρήστη όσο αυτός ανακαλύπτει τις πολυάριθμες λειτουργίες αυτής της πλατφόρμας που έχει επιλεγεί από 1.500.000 χρήστες/οδηγούς σε ολόκληρο τον κόσμο για τα μοντέλα των Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Fiat Professional και IVECO.
Τέλος, με γνώμονα την καλύτερη και αμεσότερη υποστήριξη των πελατών θα προσφέρεται η δυνατότητα ελέγχου της διαθεσιμότητας και της συμβατότητας των κινητών, η λήψη ενημερώσεων και η παροχή συμβουλών μέσω μιας εκτεταμένης λίστας απαντήσεων για τις πιο συχνές ερωτήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.