Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναβίωση Ιστορικής Ανάβασης Πάρνηθας


Ανεβαίνουμε πάλι, για την Ζωή της Πάρνηθας.

Ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα του μηχανοκίνητου αθλητισμού  στην Ελλάδα, ήταν και η «ανάβαση Πάρνηθας»
Η εκδήλωση αυτή έγινε για τελευταία φορά το 1971 και μετά διεκόπη κατόπιν εντολής της χούντας, βάσει του νόμου περί συναθροίσεων και για άλλους στρατιωτικούς λόγους.
Εφέτος αποφασίσθηκε κατόπιν της σύμφωνης γνώμης του ΅Φορέα Πάρνηθας ΅ και του δασαρχείου Πάρνηθας, την Κυριακή 21 Νοεμβρίου να διεξαχθή ΅αναβίωση ΅ αυτού του γεγονότος με Ιστορικά αυτοκίνητα χρονολογίας από το 1920 μέχρις και του 1980. ( προπολεμικά – κλασικά). Υπό την αθλητική κατηγορία, παιδειάς – ακριβείας.
Η αναβίωση της ανάβασης Πάρνηθας,  προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, και πιλοτικά έχει καταχωρηθεί και στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, της FIA .
 Θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανόνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε κλειστό για την κυκλοφορία δρόμο.
Αναμένεται να συμμετάσχουν τα σημαντικότερα ονόματα κατασκευαστών αυτοκινήτων, αλλά και όλοι οι πρωταθλητές Ελλάδας στους αγώνες αυτοκινήτου.
Οι συμμετοχές θα ξεπεράσουν τις 100.
Η  ΅ ανάβαση Πάρνηθας¨  πραγματοποιείται στα πλαίσια του Ιστορικού Φθινοπωρινού Ράλι ΕΛΠΑ που διεξάγεται στις 20 και 21 Νοεμβρίου στην περιοχή της Αττικής.
Η παιδειά αυτή της αναβίωσης, θα διεξαχθεί  στην κλασική διαδρομή της ανάβασης Πάρνηθας ( τελεφερίκ - Ξενία)  με τερματισμό στο Καζίνο Πάρνηθας.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι η αναβίωση ενός σημαντικού γεγονότος που προσέλκυε χιλιάδες επισκεπτών από όλη την Ευρώπη, σε μία εποχή που χρειαζόμαστε περισσότερο από κάθε άλλη φορά τον τουρισμό και  απασχόληση εργαζομένων στον χώρο του αυτοκινήτου.
Σημαντική επίσης είναι η προσπάθεια της ΕΛΠΑ, να σταματήσει τους ανεξέλεγκτους άκρως επισφαλείς καθημερινούς ψευτοαγώνες, που συνέχεια διεξάγονται, προκαλώντας συνεχώς ατυχήματα και θέτοντας σε επισφάλεια τον εθνικό δρυμό.
Πρέπει να τονισθεί, ότι ουδέποτε στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου έχει προκληθεί η παραμικρή ζημία στο περιβάλλον από οποιοδήποτε ατύχημα, ακόμη και στους αγώνες υψηλών ταχυτήτων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην αλλοδαπή.
 Ο πολιτισμός που διέπει τους φιλάθλους των αγώνων αυτοκινήτου, προδικάζει την αγάπη προς το περιβάλλον και την υψηλή ευθύνη προστασίας του.
Εν αντιθέσει με τους ανεξέλεγκτους αυτοσχέδιους αγώνες οχημάτων, αυτοί που διοργανώνονται  από τις επίσημες λέσχες αυτοκινήτων, και υπό την υψηλή εποπτεία της ΕΛΠΑ, (φορέα στην Ελλάδα του μηχανοκίνητου επίγειου αθλητισμού) τηρούν αυστηρότατα ΟΛΟΥΣ τους κανόνες ασφαλείας και τους κανόνες διεξαγωγής , που έχουν θεσπισθεί ανάλογα από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ( FIA) και παρακολουθούνται και επιβεβαιώνονται συνεχώς από τους διεθνείς παρατηρητές.
Η Ελλάδα έχει στο ενεργητικό της όλα τα εύσημα για την άψογη διενέργεια παγκοσμίας επιφανείας αγώνων, όπως είναι το ράλι ΅Ακρόπολις ΅ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων,   ( το μοναδικό παγκόσμιο γεγονός που διεξάγεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην χώρα μας), το Ράλι ΕΛΠΑ του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μαζί με το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, το Πανευρωπαϊκό Ολύμπιον Ράλι, και προσδοκάμε από του χρόνου Η Ιστορική Ανάβαση Πάρνηθας να είναι μέσα στο ημερολόγιο  του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.
Άλλη μία επιτυχία για τον επίγειο μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι