Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναβίωση Ιστορικής Ανάβασης Πάρνηθας


Ανεβαίνουμε πάλι, για την Ζωή της Πάρνηθας.

Ένα από τα σημαντικότερα αθλητικά γεγονότα του μηχανοκίνητου αθλητισμού  στην Ελλάδα, ήταν και η «ανάβαση Πάρνηθας»
Η εκδήλωση αυτή έγινε για τελευταία φορά το 1971 και μετά διεκόπη κατόπιν εντολής της χούντας, βάσει του νόμου περί συναθροίσεων και για άλλους στρατιωτικούς λόγους.
Εφέτος αποφασίσθηκε κατόπιν της σύμφωνης γνώμης του ΅Φορέα Πάρνηθας ΅ και του δασαρχείου Πάρνηθας, την Κυριακή 21 Νοεμβρίου να διεξαχθή ΅αναβίωση ΅ αυτού του γεγονότος με Ιστορικά αυτοκίνητα χρονολογίας από το 1920 μέχρις και του 1980. ( προπολεμικά – κλασικά). Υπό την αθλητική κατηγορία, παιδειάς – ακριβείας.
Η αναβίωση της ανάβασης Πάρνηθας,  προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ιστορικών αυτοκινήτων, και πιλοτικά έχει καταχωρηθεί και στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, της FIA .
 Θα διεξαχθεί σύμφωνα με τους κανόνες της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σε κλειστό για την κυκλοφορία δρόμο.
Αναμένεται να συμμετάσχουν τα σημαντικότερα ονόματα κατασκευαστών αυτοκινήτων, αλλά και όλοι οι πρωταθλητές Ελλάδας στους αγώνες αυτοκινήτου.
Οι συμμετοχές θα ξεπεράσουν τις 100.
Η  ΅ ανάβαση Πάρνηθας¨  πραγματοποιείται στα πλαίσια του Ιστορικού Φθινοπωρινού Ράλι ΕΛΠΑ που διεξάγεται στις 20 και 21 Νοεμβρίου στην περιοχή της Αττικής.
Η παιδειά αυτή της αναβίωσης, θα διεξαχθεί  στην κλασική διαδρομή της ανάβασης Πάρνηθας ( τελεφερίκ - Ξενία)  με τερματισμό στο Καζίνο Πάρνηθας.
Σκοπός της εκδήλωσης είναι η αναβίωση ενός σημαντικού γεγονότος που προσέλκυε χιλιάδες επισκεπτών από όλη την Ευρώπη, σε μία εποχή που χρειαζόμαστε περισσότερο από κάθε άλλη φορά τον τουρισμό και  απασχόληση εργαζομένων στον χώρο του αυτοκινήτου.
Σημαντική επίσης είναι η προσπάθεια της ΕΛΠΑ, να σταματήσει τους ανεξέλεγκτους άκρως επισφαλείς καθημερινούς ψευτοαγώνες, που συνέχεια διεξάγονται, προκαλώντας συνεχώς ατυχήματα και θέτοντας σε επισφάλεια τον εθνικό δρυμό.
Πρέπει να τονισθεί, ότι ουδέποτε στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου έχει προκληθεί η παραμικρή ζημία στο περιβάλλον από οποιοδήποτε ατύχημα, ακόμη και στους αγώνες υψηλών ταχυτήτων τόσο στην Ελλάδα όσο και στην αλλοδαπή.
 Ο πολιτισμός που διέπει τους φιλάθλους των αγώνων αυτοκινήτου, προδικάζει την αγάπη προς το περιβάλλον και την υψηλή ευθύνη προστασίας του.
Εν αντιθέσει με τους ανεξέλεγκτους αυτοσχέδιους αγώνες οχημάτων, αυτοί που διοργανώνονται  από τις επίσημες λέσχες αυτοκινήτων, και υπό την υψηλή εποπτεία της ΕΛΠΑ, (φορέα στην Ελλάδα του μηχανοκίνητου επίγειου αθλητισμού) τηρούν αυστηρότατα ΟΛΟΥΣ τους κανόνες ασφαλείας και τους κανόνες διεξαγωγής , που έχουν θεσπισθεί ανάλογα από την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ( FIA) και παρακολουθούνται και επιβεβαιώνονται συνεχώς από τους διεθνείς παρατηρητές.
Η Ελλάδα έχει στο ενεργητικό της όλα τα εύσημα για την άψογη διενέργεια παγκοσμίας επιφανείας αγώνων, όπως είναι το ράλι ΅Ακρόπολις ΅ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων,   ( το μοναδικό παγκόσμιο γεγονός που διεξάγεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ στην χώρα μας), το Ράλι ΕΛΠΑ του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μαζί με το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, το Πανευρωπαϊκό Ολύμπιον Ράλι, και προσδοκάμε από του χρόνου Η Ιστορική Ανάβαση Πάρνηθας να είναι μέσα στο ημερολόγιο  του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.
Άλλη μία επιτυχία για τον επίγειο μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...