Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ελληνική ομάδα στο 9th Easykart International Finals


Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η διοργανώτρια του Easykart Trofeo Hellas, Zorri Motorsport, φρόντισε τα πάντα ώστε να συμμετέχουν οι Έλληνες πρωταθλητές του θεσμού και όχι μόνο στο 9τη Easykart International Finals.
H Sparco Saracakis έραψε στα χρώματα της Ελληνικής σημαίας τις φόρμες των 8 οδηγών ενώ η Ελληνική αποστολή ταξίδεψε με άνεση και ασφάλεια προς την Ιταλία με τα ταχύτατα και υπερσύγχρονα πλοία της AnekLines.
Οι τέσσερις πιτσιρικάδες της κατηγορίας Baby έδωσαν το παρόν, αντιπροσωπεύοντας το μέλλον του Eλληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού και μάλιστα σε συνθήκες βροχής που δεν είχαν ξαναζήσει και η Zorri Motorsport είναι περήφανη που έχει στις τάξεις τις τους Χρήστο Κωστούλια ηλικίας 6,5 ετών, Νικόλαο Μωραΐτη, Άγγελο Λυρίτη και Θανάση Ξηνταβελόνη ηλικίας 8 ετών.
Στην κατηγορία Easykart 60 ο Χρίστος Σαγανάς έφτασε μέχρι τον 3ο τελικό, τερματίζοντας στην 14η θέση ενώ ο Αλέξανδρος Λειβισιανός κατακτώντας το κύπελλο της 5ης θέσης στον 4ο τελικό προκρίθηκε στον 3ο, όπου και τερμάτισε στην 25η θέση ξεκινώντας τελευταίος.
 Στην κατηγορία των 100cc ο Στέλιος Σαγανάς έτρεξε στον 2ο τελικό όπου και τερμάτισε 14ος.
 Το φαβορί της μεγάλης κατηγορίας Heavy ήταν ο δικός μας Σάββας Θεοδώρου ο οποίος αντιμετώπισε μεν προβλήματα αλλά δεν το έβαλε κάτω, κερδίζοντας τα εύσημα όλων των παρευρισκομένων. Στα χρονομετρημένα αντιμετώπισε ένα κλατάρισμα με αποτέλεσμα να μην συμπληρώσει ούτε ένα γύρο ενώ στο πρώτο heat μία βλάβη στον κινητήρα τον ανάγκασε να εγκαταλείψει ενώ είχε φτάσει στην 8η θέση, εκκινώντας τελευταίος. Στην συνέχεια και συγκεκριμένα στο B Τελικό είχε συγκλονιστική απόδοση αφοί εκκινώντας από την 8η θέση, κατάφερε να στρίψει πρώτος όπου και τερμάτισε, έχοντας μια διαφορά της τάξης των 20sec από τον δεύτερο! Έτσι προκρίθηκε στον πρώτο τελικό όπου εκκίνησε 29ος από τις 34 συμμετοχές, έφτασε μέχρι την 11η θέση προσπερνώντας όποιον έβρισκε μπροστά του μέχρι που δέχτηκε ένα χτύπημα που τον έριξε πάλι στην 23η θέση. Η επιμονή και το πείσμα του όμως ήταν μεγάλο και συνέχισε την προσπάθειά του τερματίζοντας τελικά στην 11η θέση! Στο σύνολο 30 προσπεράσματα σε έναν και μόνο αγώνα! Συγχαρητήρια Σάββα !
Έτσι λοιπόν ένα ακόμη συναρπαστικό event έλαβε τέλος με την Ελληνική συμμετοχή να κερδίζει τις εντυπώσεις, ανανεώνοντας το ραντεβού για την επόμενη χρονιά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ