Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΔΕΓΛΕΡΗ-PS RACE


Θα θέλαμε  να σας αναφέρουμε το περιστατικό που μας συνέβη  στην Ανάβαση Πιτίτσας-Πλάτάνι.
Την Κυριακή του αγώνα 24/10/2010 στο Α σκέλος και ενώ είχα ακούσει πως υπήρχε πρόβλημα ( λάδια ) στην  διαδρομή ρώτησα τον άνθρωπο της οργάνωσης που βρισκόταν στην εκκίνηση και ενημέρωνε τους οδηγούς για  να μάθω περισσότερες πληροφορίες. 
Αυτός μου εξήγησε ,πως από το Κ8 μέχρι τον τερματισμό έχει τσιμέντα για τα λάδια που είχαν χυθεί από το αυτοκίνητο με το νούμερο 5 ,και μου διαβεβαίωσε δυο φορές ,κατόπιν ερωτήσεως μου ,πως δεν έχει πρόβλημα το οδόστρωμα  στις φουρκέτες (ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ....ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ) και ότι το μόνο πρόβλημα είναι στην ευθεία του τερματισμού και να κρατηθώ δεξιά αντί αριστερά που ήταν και η γραμμή εξόδου. Εφόσον λοιπόν δείτε το In car μου :     
θα παρατηρήσετε και εσείς, πώς το  αμάξι στην μισή και πλέον διαδρομή δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Εμπιστευόμενος τις εκτιμήσεις του για την ποιότητα του οδοστρώματος και φρενάροντας σαν να μην είχε πρόβλημα στο οδόστρωμα (καλύτερα να μην μου έλεγε τίποτα ,παρά να μου έδινε λανθασμένες πληροφορίες) βρέθηκα στην πολύ δυσάρεστη θέση  να έχω έξοδο από τον δρόμο ,(αφού δεν υπήρχε ίχνος πρόσφυσης από τα γαρμπίλια και τα τσιμέντα) ’όπου το αυτοκίνητο πέρασε από πάνω από το κακώς τοποθετημένο Jersey που λειτούργησε σε συνεργασία με την έλλειψη μπαριέρας  σαν ράμπα τινάζοντας το αυτοκίνητο πάνω στους θεατές που κακώς καθόντουσαν σε εκείνο το σημείο και παραλίγο να θρηνούσαμε ακόμα και θύματα.
Δεν νοείται σε πρωταθληματικό αγώνα αναβάσεων να μην υπάρχει μπαριέρα σε τέτοιο σημείο(πάνω στην ευθεία των φρένων). Αδιανόητο λοιπόν  για μένα να παίζει κάποιος με την σωματική μου ακεραιότητα και την περιουσία της ομάδας μου.Επίσης με την σωματική ακεραιότητα των θεατών που είναι τόσο πολύτιμη σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το άθλημα.
Επίσης μετά την έξοδο μου, επισήμανα στον κριτή του συγκεκριμένου Κ, όπως να διακόψει τον αγώνα ,για να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου σε ασφαλέστερο σημείο.   Ωστε να μην με χτυπήσει κάποιος συναθλητής και μου καταστρέψει περισσότερο το αυτοκίνητο. που πιθανόν θα είχε την ίδια πληροφόρηση με εμενα . Εκείνος μου αρνήθηκε κατηγορηματικά λέγοντας μου (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ).Και οταν τον απείλησα οτι θα μπω μέσα στην διαδρομή να κόψω τον αγώνα, τότε διακόψαν για 40 λεπτά  και καθάρισαν την πούδρα (απο τσιμέντα)  απο το δρόμο στο συγκεκριμένο Κ.
Γιατί λοιπόν θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε πάντα τα λάθη της οργάνωσης και των ανθρώπων τους? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ?
Πρέπει να γίνει κάτι με όλους αυτούς τους ασυνείδητους κριτές – οργανωτές και λέσχες.
Περιμένουμε την άμεση αντίδρασή σας για το καλό του σπόρ που όλοι αγαπάμε
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - PS RACE

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .