Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΙΤΙΤΣΑΣ ΑΠΟ ΔΕΓΛΕΡΗ-PS RACE


Θα θέλαμε  να σας αναφέρουμε το περιστατικό που μας συνέβη  στην Ανάβαση Πιτίτσας-Πλάτάνι.
Την Κυριακή του αγώνα 24/10/2010 στο Α σκέλος και ενώ είχα ακούσει πως υπήρχε πρόβλημα ( λάδια ) στην  διαδρομή ρώτησα τον άνθρωπο της οργάνωσης που βρισκόταν στην εκκίνηση και ενημέρωνε τους οδηγούς για  να μάθω περισσότερες πληροφορίες. 
Αυτός μου εξήγησε ,πως από το Κ8 μέχρι τον τερματισμό έχει τσιμέντα για τα λάδια που είχαν χυθεί από το αυτοκίνητο με το νούμερο 5 ,και μου διαβεβαίωσε δυο φορές ,κατόπιν ερωτήσεως μου ,πως δεν έχει πρόβλημα το οδόστρωμα  στις φουρκέτες (ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ....ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ) και ότι το μόνο πρόβλημα είναι στην ευθεία του τερματισμού και να κρατηθώ δεξιά αντί αριστερά που ήταν και η γραμμή εξόδου. Εφόσον λοιπόν δείτε το In car μου :     
θα παρατηρήσετε και εσείς, πώς το  αμάξι στην μισή και πλέον διαδρομή δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Εμπιστευόμενος τις εκτιμήσεις του για την ποιότητα του οδοστρώματος και φρενάροντας σαν να μην είχε πρόβλημα στο οδόστρωμα (καλύτερα να μην μου έλεγε τίποτα ,παρά να μου έδινε λανθασμένες πληροφορίες) βρέθηκα στην πολύ δυσάρεστη θέση  να έχω έξοδο από τον δρόμο ,(αφού δεν υπήρχε ίχνος πρόσφυσης από τα γαρμπίλια και τα τσιμέντα) ’όπου το αυτοκίνητο πέρασε από πάνω από το κακώς τοποθετημένο Jersey που λειτούργησε σε συνεργασία με την έλλειψη μπαριέρας  σαν ράμπα τινάζοντας το αυτοκίνητο πάνω στους θεατές που κακώς καθόντουσαν σε εκείνο το σημείο και παραλίγο να θρηνούσαμε ακόμα και θύματα.
Δεν νοείται σε πρωταθληματικό αγώνα αναβάσεων να μην υπάρχει μπαριέρα σε τέτοιο σημείο(πάνω στην ευθεία των φρένων). Αδιανόητο λοιπόν  για μένα να παίζει κάποιος με την σωματική μου ακεραιότητα και την περιουσία της ομάδας μου.Επίσης με την σωματική ακεραιότητα των θεατών που είναι τόσο πολύτιμη σε όλους εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το άθλημα.
Επίσης μετά την έξοδο μου, επισήμανα στον κριτή του συγκεκριμένου Κ, όπως να διακόψει τον αγώνα ,για να μετακινήσω το αυτοκίνητο μου σε ασφαλέστερο σημείο.   Ωστε να μην με χτυπήσει κάποιος συναθλητής και μου καταστρέψει περισσότερο το αυτοκίνητο. που πιθανόν θα είχε την ίδια πληροφόρηση με εμενα . Εκείνος μου αρνήθηκε κατηγορηματικά λέγοντας μου (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ).Και οταν τον απείλησα οτι θα μπω μέσα στην διαδρομή να κόψω τον αγώνα, τότε διακόψαν για 40 λεπτά  και καθάρισαν την πούδρα (απο τσιμέντα)  απο το δρόμο στο συγκεκριμένο Κ.
Γιατί λοιπόν θα πρέπει εμείς να πληρώνουμε πάντα τα λάθη της οργάνωσης και των ανθρώπων τους? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ?
Πρέπει να γίνει κάτι με όλους αυτούς τους ασυνείδητους κριτές – οργανωτές και λέσχες.
Περιμένουμε την άμεση αντίδρασή σας για το καλό του σπόρ που όλοι αγαπάμε
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔΕΓΛΕΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ - PS RACE

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ