Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ START !


Τελετή εκκίνησης
Μπροστά από την προβλήτα της Ιτέας, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, πραγματοποιήθηκε η τελετή εκκίνησης του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ, παρουσία θεατών και επισήμων. Την πολιτεία εκπροσώπησε ο Αντινομάρχης Φωκίδας κ. Δημήτρης Ιντέρνος, ο Δήμαρχος Ιτέας κ. Αριστείδης Παπαλάιος, ενώ στην τελετή παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των χορηγών του αγώνα, όπως η κ. Βίβιαν Μπουζάλη, διευθύντρια επικοινωνίας του Ομίλου Μυτιληναίος -για λογαριασμό της ΜΕΤΚΑ- και ο κ. Νικόλαος Μουσές για την Olympus Plaza. Από τη ράμπα της εκκίνησης πέρασαν 49 πληρώματα, τα οποία μπαίνουν στην ουσιαστική μάχη του αγώνα αύριο, Σάββατο, στις 08:00.
Η πρώτη ημέρα του 34ου Ράλλυ ΕΛΠΑ περιλαμβάνει 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 120,96 χλμ., ενώ σημειώνεται πως οι συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων Ράλλυ θα αγωνιστούν μόνο στο πρώτο πέρασμα των ειδικών.
Φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, καθώς και ηχογραφημένες δηλώσεις των συμμετεχόντων μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα www.elparally.gr
Δηλώσεις:
1 SOLOWOW Michal – BARAN Maciej FORD Fiesta S2000
Πρόκειται για έναν όμορφο αγώνα με όμορφο καιρό. Ελπίζουμε να μη βρέξει. Η περίοδος είναι παρόμοια με αυτή του περσινού αγώνα.Πέρυσι είχαμε μια άτυχη στιγμή και εγκαταλείψαμε από κινητήρα. Από τους κύριους αγωνιζόμενους, οι Έλληνες οδηγοί είναι πολύ γρήγοροι, ειδικά οι Βωβός και Παπαδημητρίου. Επίσης υπάρχουν και κάποιοι οδηγοί να παλέψουμε από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπως οι Maciej Oleksowicz και Szymon Ruta. Ο στόχος μου είναι να κερδίσω.
2 ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ιωάννης – ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI Lancer EVO 9
Νομίζω ότι είναι πολύ καλός ο αγώνας. Είναι περίπου ίδιος με τον περσινό, λίγο πιο φλατ, λίγο πιο γρήγορος. Πιστεύω ότι οι χρόνοι θα είναι λίγο πιο γρήγοροι φέτος, ενώ ελπίζω να μην έχουμε τις περσινές βροχές. Θα είναι ένας απαιτητικός αγώνας, με αρκετά υψηλό επίπεδο συναγωνισμού και ενδιαφέρον.
3 ΒΩΒΟΣ Άρης – “ΕΛ ΕΜ” MITSUBISHI Lancer EVO 9
O αγώνας νομίζω ότι σχεδιαστικά είναι πολύ καλός, βέβαια έχει ένα θεματάκι με τις μεγάλες απλές. Νομίζω ότι είναι καλύτερος από πέρυσι, αφού βγήκε και η ε.δ. Παύλιανη που πέρυσι ήταν πολύ δύσκολη και λόγω του καιρού δύσβατη. Σε ότι αφορά το συναγωνισμό, από πλευράς ξένων πληρωμάτων υπάρχουν ορισμένα καλά αυτοκίνητα. Σε επίπεδο οδηγών, νομίζω ότι ο Solowow είχε δείξει και πέρυσι ότι μπορεί να κινηθεί γρήγορα. Θέλω να πάω όσο πιο καλά μπορώ και να προσπαθήσω να κερδίσω τον αγώνα.
4 ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ Παναγιώτης – ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Νίκος SUBARU Impreza N12
Όσον αφορά τη συμμετοχή μας εδώ, ο λόγος ήταν οι ε.δ., που είναι Ακροπολικές και εμένα μου αρέσουν υπερβολικά και τίποτα περισσότερο. Ο αγώνας είναι πάρα πολύ ωραίος, έχει συμμετοχές και ελπίζω να έχει και κόσμο πάρα πολύ για να ευχαριστηθεί και αυτός και εμείς.
5 OLEKSOWICZ Maciej – OBREBOWSKI Andrej FORD Fiesta S2000
Είναι πολύ όμορφα. Δεν έχω ξαναδεί τόσες στροφές στο χώμα και τόσο ψηλά βουνά, οπότε θα είναι μια πολύ καλή εμπερία. Θα πιέσουμε αλλά θέλουμε να βρούμε ένα ασφαλές σημείο, να αποφύγουμε κλαταρίσματα και βράχους. Ο καιρός είναι καλός και ο αγώνας είναι όμορφος.
6 ΜΙΧΟΣ Δημήτρης – ΧΕΙΡΑΚHΣ Κωνσταντίνος Mitsubishi Lancer EVO 9
Είναι μεγάλη χαρά να συμμετέχουμε στο μεγαλύτερο αγώνα για εμάς, μετά το Ακρόπολις. Θα χορτάσουμε αγώνα, στην κυριολεξία. Θα μαζέψουμε χιλιόμετρα στο χώμα που υπολειπόμαστε σε εμπειρία, αν και έχουμε καλή θέση και στο Πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο και ότι προκύψει.
7 ΧΑΛΚΙΑΣ Θέμης – ΜΟΥΖΑΚΗΣ Νίκος SUBARU Impreza N15
Επιστροφή μετά από καιρό και με ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, κυρίως στον τομέα της ανάρτησης, τελοσπάντων ήρθαμε να το γυρίσουμε πίσω, να ευχαριστηθούμε έναν αγώνα γιατί δεν έχουμε ευχαριστηθεί εδώ και πολύ καιρό. Οι ε.δ. και ο αγώνας είναι από τις καλύτερες στην Ελλάδα, όπως και τα χώματα στην περιοχή.
9 RUTA Szymon – ROZWADOWSKI Sebastian PEUGEOT 207 S2000
Οι ε.δ. δεν είναι εύκολες για εμάς. Οι ε.δ. του Σαββάτου είναι πολύ βραχώδεις, με πολλές πέτρες και στροφές. Δεν έχω συμμετάσχει σε αγώνα με τόσες στροφές, αλλά θέλω πολύ να συμμετάσχω σε αυτό τον αγώνα και να δω πως μπορώ να οδηγήσω σε αυτές τις ε.δ.Οι διαδρομές της Κυριακής είναι πολύ γρήγορες και θυμίζουν τις ε.δ. της Τουρκίας και των ράλλυ στην Πολωνία, ενώ είναι και πολύ ωραίες. Θεωρώ πως οι Έλληνες οδηγοί θα είναι πολύ γρήγοροι, αφού είναι γνωστοί για αυτό και γνωρίζουν τον αγώνα. Εμείς θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί και να βρεθούμε αν γίνεται στην τριάδα για το ERC.
15 CERNY Jan – KOHOUT Pavel CITROEN C2 R2 Max
Αυτή είναι η δεύτερη συμμετοχή μου εδώ. Πέρυσι εγκαταλείψαμε στην πρώτη ε.δ. Όμως φέτος συμμετέχουμε με τσέχικη ομάδα και το Citroen C2 R2. Ελπίζω όλα να πάνε καλά γιατί για εμένα είναι πολύ σημαντικό να τερματίσουμε.
17 “PAZONEN” – ΚΑΡΑΣΟ Λάζαρος TOYOTA Yaris
Η μια ε.δ. είναι λίγο σκληρή αλλά καλά σχεδιασμένος. Καταρχήν είναι ένας όμορφος αγώνας. Θα πάμε για αγώνα τακτικής ώστε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα της F2.
19 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος – ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600
Ο αγώνας είναι πολύ ωραίος. Τις ε.δ. τις ξέρουμε, είναι γνωστές από πέρυσι. Εμείς θέλουμε να ξεμουδιάσουμε γιατί έχουμε αρκετό καιρό απραξίας και από εκεί και έπειτα ότι καλύτερο προκύψει.
34 ΛΥΚΑΚΗΣ Μιχάλης – ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ Θεόδωρος FORD Escort RS 2000
Οι στόχοι είναι να πάμε όπως εμείς θέλουμε. Ο αγώνας είναι πολύ συμπαθητικός, με εξαίρεση κάποια κακά κομμάτια που όμως δε σημαίνουν τίποτα. Είναι πολύ ωραίος ο αγώνας.
36 ΚΟΥΤΣΙΚΟΣ Παναγιώτης – ΠΑΥΛΗ ΚΟΡΡΕ Μαρία BMW 2002
Αγώνας ωραίος, από τα παλιά. Ωραία σχεδιασμένος με μεγάλες ε.δ. Κρίμα για τα Ιστορικά που περνούν μόνο 3 ε.δ. κάθε ημέρα.
ΕΛΠA
Ελληνική Λέσχη
Αυτοκινήτου & Περιηγήσεων
34ο Ράλλυ ΕΛΠΑ
Γραφείο Τύπου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ