Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TOYOTA AURIS HSD


Με το Auris HSD, η Τoyota επιχειρεί να περάσει την υβριδική τεχνολογία στην «κανονική» της γκάμα σε συνδυασμό με ένα πιο συμβατικό -σε σχέση με το Prius- αμάξωμα.
Θα είχαν τα υβριδικά κερδίσει περισσότερο έδαφος αν βασίζονταν σε προϋπάρχοντα δημοφιλή μοντέλα; Ίσως έφθασε η ώρα να το δούμε: Το Auris HSD είναι η πρόταση της Toyota σε όσους θα ήθελαν ένα υβριδικό αυτοκίνητο με συμβατική σχεδίαση και όσο το δυνατόν πιο «συμβατική» τιμή.
Τo υβριδικό σύστημα της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ίδιο στη φιλοσοφία και στη διάταξή του με αυτό που χρησιμοποιείται στο νέο Prius. O βενζινοκινητήρας των 1.800 κυβικών, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, αποδίδει 99 ίππους και 14,5 kgm ροπής, ενώ συνεργάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, του οποίου η ισχύς φτάνει τους 80 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 136 ίππους. Στον τομέα της μετάδοσης, χρησιμοποιείται το ίδιο εξελιγμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (Ε-CVT), το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ -όπως και στο Prius- ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές: EV με αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα για απόσταση περίπου 2 χιλιομέτρων (που πρακτικά είναι δυνατή μόνο εφόσον είναι φορτισμένη η μπαταρία), Power για καλύτερη απόκριση στο γκάζι με τους δυο κινητήρες να αποδίδουν στο μέγιστο και Eco για τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση.
Με στόχο να γίνει όσο το δυνατόν πιο οικονομικό (όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής η μέση κατανάλωση φτάνει τα 3,8 λίτρα/ 100 χλμ.), το υβριδικό Auris έχει βελτιωθεί και αεροδυναμικά (0,28 ο συντελεστής οπισθέλκουσας σε σχέση με το 0,29 των υπολοίπων). Παράλληλα η μάσκα και ο προφυλακτήρας έχουν σχεδιαστεί εκ νέου, το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 5 χιλιοστά, ενώ εξοπλίζεται και με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Ξεχωριστό, αλλά πάντοτε λειτουργικό, είναι το εσωτερικό. Σε «προχωρημένη» κατεύθυνση κινείται ο σχεδιασμός του επιλογέα, αλλά και του πίνακα με τις ψηφιακές οθόνες να δεσπόζουν στο κέντρο των δύο μεγάλων αναλογικών οργάνων. Η συνολική εικόνα είναι σαφώς πιο premium, καθώς οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει πιο μαλακά και ποιοτικά στην αφή πλαστικά.
Αναμφίβολα, η HSD είναι η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του Toyota Auris από τεχνολογικής πλευράς. Εν μέρει αυτό δικαιολογεί την τιμή αγοράς (που ξεκινάει από τις 22.700€ με πλήρη εξοπλισμό), ενώ ο χρήστης θα πρέπει να υπολογίζει και το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από τη μειωμένη κατανάλωση και την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .