Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TOYOTA AURIS HSD


Με το Auris HSD, η Τoyota επιχειρεί να περάσει την υβριδική τεχνολογία στην «κανονική» της γκάμα σε συνδυασμό με ένα πιο συμβατικό -σε σχέση με το Prius- αμάξωμα.
Θα είχαν τα υβριδικά κερδίσει περισσότερο έδαφος αν βασίζονταν σε προϋπάρχοντα δημοφιλή μοντέλα; Ίσως έφθασε η ώρα να το δούμε: Το Auris HSD είναι η πρόταση της Toyota σε όσους θα ήθελαν ένα υβριδικό αυτοκίνητο με συμβατική σχεδίαση και όσο το δυνατόν πιο «συμβατική» τιμή.
Τo υβριδικό σύστημα της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ίδιο στη φιλοσοφία και στη διάταξή του με αυτό που χρησιμοποιείται στο νέο Prius. O βενζινοκινητήρας των 1.800 κυβικών, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, αποδίδει 99 ίππους και 14,5 kgm ροπής, ενώ συνεργάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, του οποίου η ισχύς φτάνει τους 80 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος να ανέρχεται στους 136 ίππους. Στον τομέα της μετάδοσης, χρησιμοποιείται το ίδιο εξελιγμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (Ε-CVT), το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ -όπως και στο Prius- ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρεις επιλογές: EV με αποκλειστική χρήση του ηλεκτροκινητήρα για απόσταση περίπου 2 χιλιομέτρων (που πρακτικά είναι δυνατή μόνο εφόσον είναι φορτισμένη η μπαταρία), Power για καλύτερη απόκριση στο γκάζι με τους δυο κινητήρες να αποδίδουν στο μέγιστο και Eco για τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση.
Με στόχο να γίνει όσο το δυνατόν πιο οικονομικό (όπως ανακοινώνει ο κατασκευαστής η μέση κατανάλωση φτάνει τα 3,8 λίτρα/ 100 χλμ.), το υβριδικό Auris έχει βελτιωθεί και αεροδυναμικά (0,28 ο συντελεστής οπισθέλκουσας σε σχέση με το 0,29 των υπολοίπων). Παράλληλα η μάσκα και ο προφυλακτήρας έχουν σχεδιαστεί εκ νέου, το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 5 χιλιοστά, ενώ εξοπλίζεται και με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Ξεχωριστό, αλλά πάντοτε λειτουργικό, είναι το εσωτερικό. Σε «προχωρημένη» κατεύθυνση κινείται ο σχεδιασμός του επιλογέα, αλλά και του πίνακα με τις ψηφιακές οθόνες να δεσπόζουν στο κέντρο των δύο μεγάλων αναλογικών οργάνων. Η συνολική εικόνα είναι σαφώς πιο premium, καθώς οι Ιάπωνες έχουν επιλέξει πιο μαλακά και ποιοτικά στην αφή πλαστικά.
Αναμφίβολα, η HSD είναι η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του Toyota Auris από τεχνολογικής πλευράς. Εν μέρει αυτό δικαιολογεί την τιμή αγοράς (που ξεκινάει από τις 22.700€ με πλήρη εξοπλισμό), ενώ ο χρήστης θα πρέπει να υπολογίζει και το οικονομικό όφελος που θα προκύψει από τη μειωμένη κατανάλωση και την απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι