Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TO VW AMAROK ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ


Το VW Amarok, που βάζει δυναμικά τη γερμανική εταιρεία στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, διατίθεται ήδη και στην Ελλάδα –αρχικά σε τετράθυρη διπλοκάμπινη έκδοση και με τιμή που ξεκινά από τα 24.950 ευρώ. Θα ακολουθήσει, το πρώτο εξάμηνο του 2011, η δίθυρη μονοκάμπινη έκδοση.
Το Amarok, που σημαίνει "λύκος" στη γλώσσα των Ινουίτ (φυλή Εσκιμώων της Αλάσκας, του Καναδά και της Γροιλανδίας), φέρει αυτούσια την εταιρική ταυτότητα της VW, διαθέτει τις μεγαλύτερες διαστάσεις και εισάγει νέες τεχνολογίες στην κατηγορία –ειδικά στον τομέα των κινητήρων. Προς το παρόν διατίθεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες πετρελαίου. Τον δίλιτρο TDI άμεσου ψεκασμού με τα δύο στάδια (Bi-Turbo) ελέγχου φόρτισης (απόδοσης 163 ίππων και 400 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ.) και τον δίλιτρο TDI με ισχύ 122 ίππων και ροπή 340 Nm στις 1.750 σ.α.λ.
Ο τελευταίος καταναλώνει 7,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ και οι δύο μονάδες εκπέμπουν λιγότερα από 200 g/km διοξειδίου του άνθρακα, ξεπερνούν τα χίλια χιλιόμετρα σε αυτονομία και πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 5. Προς το τέλος του 2011 το VW Amarok θα διατίθεται και με κινητήρα 2,0 λίτρων TSI βενζίνης.
Σχετικά με τη μετάδοση, οι αγοραστές του αυτοκινήτου έχουν τρεις επιλογές: επιλεκτική ή μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION (με δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων - Low) ή κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς. Η τελευταία περίπτωση θα διατίθεται μόνο στη μονοκάμπινη έκδοση.
Η βασική έκδοση εξοπλισμού του VW Amarok είναι η Startline, με τον δίλιτρο TDI 122 ίππων, η οποία κοστίζει 24.950 ευρώ. Η Bi-Turbo έκδοση των 163 ίππων, ωστόσο, έχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού: τη Startline με τιμή 26.950 ευρώ, την Trendline με 28.600 ευρώ και την κορυφαία Highline με 29.650 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...