Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5ο Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλλυ


Ηλεία, Μεσσηνία, Αρκαδία και Αχαΐα, μέσω της ΑΟΛΑΠ, θα εκπροσωπήσουν τη χώρα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στο FIA Regularity Trophy. Για πρώτη φορά στην ιστορία, στις 18/19 Σεπτέμβρη, η ΑΟΛΑΠ θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σε αγώνα του FIA Regularity Trophy, εντάσσοντας το 5ο Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι εκεί, πλάι σε άλλους πέντε αγώνες που διεξάγονται σε Αυστρία, Κύπρο, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Το κυριότερο όμως, εντάσσοντας το 5ο ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, σε αντίστοιχους διεθνείς αγώνες με πολυετή παράδοση, όπως το διάσημο Ράλι Κόστα Μπράβα στην Ισπανία, το οποίο διεξάγεται για έκτη δεκαετία με πολύ μεγάλη επιτυχία. Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για μιας τεράστιας σημασίας εκδήλωση, με πολιτιστική προέκταση, καθώς το Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, θα διανύσει περίπου 600 χιλιόμετρα, περνώντας από τέσσερις νομούς, Ηλεία, Μεσσηνία, Αρκαδία και Αχαΐα, αναδεικνύοντας την περιοχή της Πελοποννήσου. Ο συγκεκριμένος αγώνας άλλωστε, διεξάγεται εντασσόμενος στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Οι Δρόμοι της Ελιάς», τον ομώνυμο πολιτιστικό οργανισμό με έδρα την Καλαμάτα, ο οποίος έχει αναγνωριστεί από την UNESCO, από το 2003 και ξεκίνησαν με πρωτοβουλία του Γ. Καραμπάτου, προέδρου του επιμελητηρίου Μεσσηνίας. Πρόκειται μια «γέφυρα» η οποία ξεκινά από τη Μεσόγειο και ενώνει όλες τις χώρες του κόσμου, η οποία έχει σημείο αφετηρίας την Αρχαία Πύλο, τόπο στον οποίο ανακαλύφθηκε το ιδεόγραμμα της ελιάς.
«Πλάι σε ευρωπαϊκούς αγώνες με παράδοση»
Το μεγάλο αυτό αθλητικό γεγονός, το οποίο θα είναι και το μοναδικό φέτος στην Ελλάδα μετά τη ματαίωση του Ακρόπολις και το οποίο έχει την τιμή και συνάμα τη μεγάλη ευθύνη να φέρει εις πέρας η ΑΟΛΑΠ, παρουσίασε χθες στα γραφεία της Λέσχης στον Πύργο, ο Μιχάλης Αποστολόπουλος. Ο Πύργος, η πόλη με την τεράστια παράδοση στα μηχανοκίνητα σπορ, καλείται να αντιμετωπίσει μια ακόμα πρόκληση: «Χρειάζεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπεις στο χώρο των ευρωπαϊκών αγώνων με παράδοση. Το Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, διοργανώνεται για πέμπτη  χρονιά και παρ’ όλα αυτά, απευθυνθήκαμε στη FIA, η οποία αποφάσισε να εντάξει τον αγώνα μας στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα, το FIA Regularity Trophy. Βεβαίως, η οικονομική κρίση που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη, αποτελεί μεγάλο εμπόδιο», ανέφερε ο Μιχάλης Αποστολόπουλος, ο οποίος ανακοίνωσε τη συμμετοχή 31 πληρωμάτων, εκ των οποίων τα 9 εντάσσονται στην κατηγορία GT. Από την Ηλεία, θα έχουμε εννέα συμμετοχές.
Εκκίνηση από την Αρχαία Ολυμπία
Φυσικά, ο αγώνας θα ήταν αδύνατον να μην έχει ηλειακό χρώμα. Έτσι λοιπόν, η εκκίνησή του, θα δοθεί από την Αρχαία Ολυμπία, θα περάσει από τη Μεσσηνία, την Αρκαδία και θα τερματίσει στο Αίγιο. Τον αγώνα, στηρίζει και φιλοξενεί η Καλαμάτα, με τον Μιχάλη Αποστολόπουλο να ευχαριστεί τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Καμπάτο, ο οποίος θα παραχωρήσει δεξίωση στα πληρώματα στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας την πρώτη μέρα του αγώνα. Παρατηρητής αγώνα, θα είναι ο Ιταλός πρώην οδηγός αγώνων Regularity, o Βερονέζος Τζιανφράνκο Μπιζόφι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι