Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

39ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ


Το 39ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΡΑΛΛΥ ΦΙΛΠΑ θα λάβει χώρα από 22 έως 26 Σεπτεμβρίου 2010 και οργανώνεται από τους «Φίλους Παλαιού Αυτοκινήτου» (ΦΙΛΠΑ) με τις προδιαγραφές της «Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιού Αυτοκινήτου» (Federation Internationale des Vehicules Anciens, FIVA).
Το Ράλλυ συμπεριλαμβάνεται στο Διεθνές Ημερολόγιο Εκδηλώσεων 2010 της FIVA και έχει κατηγοριοποιηθεί ως “A” τύπου (Αριθμός καταχώρισης Α 017/2010). Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τον Διεθνή Κώδικα Εκδηλώσεων της FIVA, τον παρόντα κανονισμό τα πρόσθετα δελτία, τα οποία τυχόν θα εκδοθούν από την Οργανωτική Επιτροπή, καθώς και σύμφωνα με τους νόμους της Ελληνικής Πολιτείας.
Το Ναύπλιον θα είναι το σημείο συνάντησης μεταξύ αλλοδαπών και Ελλήνων συμμετεχόντων με ημέρα εκκίνησης του Ράλλυ την Τετάρτη 22α  Σεπτεμβρίου 2010
Στον αγώνα γίνονται δεκτά Οχήματα των εν συνεχεία αναφερομένων Κατηγοριών Παλαιότητος B, C, D, E, F και G (τα τελευταία κατ' επιλογήν) των οποίων η αυθεντικότητα αποδεικνύεται από ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΣ Δ.Ο.Π.Α. (Διεθνής Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου) – FIVA, παρουσιαζόμενο προ της εκκινήσεως.
Το κείμενο του παρόντος Κανονισμού στην αγγλική γλώσσα είναι το επίσημο.
Τα συμμετέχοντα οχήματα πρέπει να ευρίσκονται σε καθαρή, ασφαλή και κατάλληλη για κυκλοφορία κατάσταση.
Κατατάσσονται δε σύμφωνα με τον χρόνο κατασκευής των στις παρακάτω Κατηγορίες:
Κατηγορία B :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1905 μέχρι 31.12.1918
Κατηγορία C :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1919 μέχρι 31.12.1930
Κατηγορία D :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1931 μέχρι 31.12.1945,      καθώς και στρατιωτικά οχήματα κατασκευασμένα, από 1.1.1931 μέχρι και 31.12.1983
Κατηγορία E :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1946 μέχρι 31.12.1960
Κατηγορία F :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1961 μέχρι 31.12.1970
Κατηγορία G :            αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1.1.1971 μέχρι 31.12.1980
Σημείωση: Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να διαχωρίσει οποιαδήποτε Κατηγορία σε δύο ή περισσότερες Κλάσεις, ή να συνενώσει δύο ή περισσότερες από τις παραπάνω Κατηγορίες.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο