Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

15ο Rally Sprint Ναυπλίου ΑΥΛΑΙΑ !


Ολοκληρώθηκε χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις το Rally Sprint Ναυπλίου. Οι καιρικές συνθήκες ήσαν ιδανικές για την τέλεση και παρακολούθηση του αγώνα. Νικητές στην μεγάλη κατηγορία οι Ψύλλος Δημήτρης –Κόντος Κώστας με Mitsubishi EVOX. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Σουρλής Μακάριος με συνοδηγό τον Θεοδόση Δελώτα με Mitsubishi EVO ΙX και ακολούθησαν οι Μαρνέρης Θεόδωρος –Μαρνέρης Γεωργιος με Mitsubishi EVO VI.
Ταχύτατοι οι Κεφαλάς Δημήτρης –Πετρόπουλος Νίκος με Impreza STI οι οποίοι έκαναν τον καλύτερο χρόνο (για λίγα μόλις δέκατα) στο α΄ σκέλος αλλά ένα κλατάρισμα τους ανάγκασε να σταματήσουν την προσπάθειά τους. Στην εως 2000cc ένα Escort MK2 φιγουράρει στην πρώτη θέση, αυτό των Μποζιονέλου Ιωάννη –Παναρίτη Ευάγγελο, μπροστά από τους Χρηστο Χατζόπουλο –Κουφωλιά Ευστάθιο με Toyota Corolla AE86. Τρίτοι οι Αγγελής Παναγιώτης –Δούβας Ευάγγελος με Escort RS.
Κατηγορία έως 1600cc με μεγάλο συναγωνισμό για την πρώτη θέση. Οι Οικονόμου Σωτήρης –Ανδριόπουλος Γρηγόρης με το ALUSET C2 Επικράτησαν του Χεκιμιαν Ιωάννη με το πανέμορφο Daihatsu Sirion στην δεύτερη εμφάνιση του αυτοκινήτου. Μάλιστα στο πρώτο σκέλος ο Χεκιμιάν έκανε καλύτερο χρόνο από αυτόν του Οικονόμου ο οποίος παραπονέθηκε για το γλίστρημα του C2. Στο β΄σκέλος όμως το C2 κράταγε καλύτερα και έτσι πήρε την κατηγορία. Στην 3n θέση της κατηγορίας βρέθηκαν οι Δημόπουλος Αντώνης –Δημόπουλος Δημήτρης, πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ με Toyota Starlet TRD.
Και τέλος στην μικρή κατηγορία, συνέχεια επιτυχιών για το πλήρωμα Τσακαλος Θεόδωρος –Τσέλιος Σπύρος με Toyota Yaris. Με ίδιο αυτοκίνητο ακολούθησαν οι Πανούτσος Παναγιώτης –Πανούτσος Θεόδωρος και στην 3n θέση οι Νικολούλιας Μιχάλης –Παρασκευόπουλος Αναστάσιος με Toyota Starlet.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΟΓΙΑΝΝΗΣ


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,