Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AND THE WINNER IS ................. JAR MATTI LATVALA


Τα χαμόγελα επέστρεψαν στην ομάδα της Ford μετά την νίκη του Jar Matti Latvala που κινήθηκε ταχύτητα και δίχως να τον προδώσει το Focus WRC ώστε να πανηγυρίσει μαζί με τους συμπατριώτες του. Συγκεκριμένα, η νίκη στο φινλανδικό ράλι ήταν η 4η στην καριέρα του νεαρού οδηγού της Ford και η 2η στην φετινή σεζόν αποδεικνύοντας πως ο μικρός διαθέτει τσαγανό παρά τις μέτριες προηγούμενες εμφανίσεις. Ο άλλος οδηγός της Ford, o Hirvonen, εγκατέλειψε τον αγώνα νωρίς, από την 4η μόλις ειδική διαδρομή. Σχετικά με την ομάδα της Citroen υπήρξε απόλυτη ικανοποίηση στο γαλλικό «στρατόπεδο» αφού στην 2η θέση του βάθρου βρέθηκε ο Sebastien Ogier και στη 3η ο Sebastien Loeb. Ο Γάλλος δεν έδειξε ιδιαίτερη όρεξη στην Φινλανδία και αγωνίστηκε συντηρητικά δίχως να προσπαθήσει καν να απειλήσει τον Latvala γνωρίζοντας πως έχει ήδη στο… τσεπάκι και τον φετινό τίτλο στο πρωτάθλημα των οδηγών. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν με την σειρά οι Petter Solberg, Danni Sordo, Matthew Wilson, Mads Ostberg, Juha Kankkunen, Juho Hanninen και Per Gunnar Anderson. Ξεχωρίζουμε τον πολύπειρο πρωταθλητή Kankkunen που σε ηλικία 51 ετών είχε δηλώσει πριν τον αγώνα πως θα είναι μέσα στην βαθμολογούμενη δεκάδα και μάλιστα εμπρός από τον Raikkonen. Έπεσε διάνα και στις δύο του προβλέψεις αφού ο Kimi είχε έξοδο την πρώτη μέρα χάνοντας πολύ χρόνο και ενώ βρισκόταν στην 6η θέση. Τέλος, να πούμε πως το επόμενο ράλι θα είναι ασφάλτινο και θα διεξαχθεί στην Γερμανία (20-22/8).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,