Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το "4th Peking to Paris 2010" στην Ελλάδα !


Η Endurance Rally Association (ERA), διοργανώτρια του ράλλυ "4th Peking to Paris 2010", που θα διέλθει από την Ελλάδα στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2010 σε συνεργασία με το Αθλητικό Σωματείο M.R.O.E θα δεχθεί συμμετοχές για την διαδρομή του στο Ελληνικό τμήμα, Κήποι-Ηγουμενίτσα. Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τον κανονισμό που έχει εκδοθεί από την Endurance Rally Association (ERA). Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση αυτή για το Ελληνικό τμήμα της θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή και να πληρώσουν το παράβολο, το αργότερο μέχρι τις 6 Αυγούστου, για να ετοιμασθούν και να αποσταλούν εγκαίρως τα υλικά του αγώνα από τη διοργανώτρια λέσχη (μεταλλικές πινακίδες κ.α.). Μετά την ημερομηνία αυτή δε θα γίνουν δεκτές άλλες αιτήσεις συμμετοχών, δεδομένου ότι η εκδήλωση θα εκκινήσει από το Πεκίνο στις 11 Σεπτεμβρίου και η οργανωτική επιτροπή του Αγώνα θα αναχωρήσει από την Αγγλία στο τέλος Αυγούστου. Η οργανωτική επιτροπή για το τμήμα του αγώνα που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα αποφάσισε τα ακόλουθα:
1. Να κάνει δεκτά αυτοκίνητα κατασκευασμένα μέχρι το 1975 το οποία θα χωρισθούν ως ακολούθως.
Κατηγορία B Κατασκευασμένα από 1.1.1905 – 31.12.1918
Κατηγορία C Κατασκευασμένα από 1.1.1919 – 31.12.1930
Κατηγορία D Κατασκευασμένα από 1.1.1931 – 31.12.1946
Κατηγορία E Κατασκευασμένα από 1.1.1947 – 31.12.1960
Κατηγορία F Κατασκευασμένα από 1.1.1961 – 31.12.1970
Κατηγορία G Κατασκευασμένα από 1.1.1971 – 31.12.1975
2. Αν μία κατηγορία έχει λιγότερες από 5 συμμετοχές τότε μπορεί να ενωθεί με την αμέσως επόμενη κατηγορία
3. Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να διαχωρίζει οποιαδήποτε κατηγορία σε δύο ή περισσότερες κλάσεις, ή να συνενώνει δύο ή περισσότερες από τις παραπάνω Κατηγορίες
4. Τα συμμετέχοντα οχήματα πρέπει να έχουν κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας ή πινακίδες ΕΟ ΦΙΛΠΑ ή πινακίδες Ιστορικού οχήματος της ΕΛΠΑ
5. Η Οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε συμμετοχή χωρίς να αναφέρει τους λόγους
6. Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη των αυτοκινήτων για ζημίες προς τρίτους
7. Συμμετέχοντες που προέρχονται από το εξωτερικό πρέπει υποχρεωτικά να έχουν πράσινη κάρτα σε ισχύ κατά την διάρκεια της εκδήλωσης
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.mroe.org ή να επικοινωνήσετε στο info@mroe.org, 6945.903420 Γιώργος Ποντικογιάννης, 6944.842786 Αλέξανδρος Στανίνος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...