Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το "4th Peking to Paris 2010" στην Ελλάδα !


Η Endurance Rally Association (ERA), διοργανώτρια του ράλλυ "4th Peking to Paris 2010", που θα διέλθει από την Ελλάδα στις 11 & 12 Οκτωβρίου 2010 σε συνεργασία με το Αθλητικό Σωματείο M.R.O.E θα δεχθεί συμμετοχές για την διαδρομή του στο Ελληνικό τμήμα, Κήποι-Ηγουμενίτσα. Η εκδήλωση αυτή θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τον κανονισμό που έχει εκδοθεί από την Endurance Rally Association (ERA). Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην εκδήλωση αυτή για το Ελληνικό τμήμα της θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή και να πληρώσουν το παράβολο, το αργότερο μέχρι τις 6 Αυγούστου, για να ετοιμασθούν και να αποσταλούν εγκαίρως τα υλικά του αγώνα από τη διοργανώτρια λέσχη (μεταλλικές πινακίδες κ.α.). Μετά την ημερομηνία αυτή δε θα γίνουν δεκτές άλλες αιτήσεις συμμετοχών, δεδομένου ότι η εκδήλωση θα εκκινήσει από το Πεκίνο στις 11 Σεπτεμβρίου και η οργανωτική επιτροπή του Αγώνα θα αναχωρήσει από την Αγγλία στο τέλος Αυγούστου. Η οργανωτική επιτροπή για το τμήμα του αγώνα που θα διεξαχθεί στην Ελλάδα αποφάσισε τα ακόλουθα:
1. Να κάνει δεκτά αυτοκίνητα κατασκευασμένα μέχρι το 1975 το οποία θα χωρισθούν ως ακολούθως.
Κατηγορία B Κατασκευασμένα από 1.1.1905 – 31.12.1918
Κατηγορία C Κατασκευασμένα από 1.1.1919 – 31.12.1930
Κατηγορία D Κατασκευασμένα από 1.1.1931 – 31.12.1946
Κατηγορία E Κατασκευασμένα από 1.1.1947 – 31.12.1960
Κατηγορία F Κατασκευασμένα από 1.1.1961 – 31.12.1970
Κατηγορία G Κατασκευασμένα από 1.1.1971 – 31.12.1975
2. Αν μία κατηγορία έχει λιγότερες από 5 συμμετοχές τότε μπορεί να ενωθεί με την αμέσως επόμενη κατηγορία
3. Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να διαχωρίζει οποιαδήποτε κατηγορία σε δύο ή περισσότερες κλάσεις, ή να συνενώνει δύο ή περισσότερες από τις παραπάνω Κατηγορίες
4. Τα συμμετέχοντα οχήματα πρέπει να έχουν κρατικές πινακίδες κυκλοφορίας ή πινακίδες ΕΟ ΦΙΛΠΑ ή πινακίδες Ιστορικού οχήματος της ΕΛΠΑ
5. Η Οργανωτική επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε συμμετοχή χωρίς να αναφέρει τους λόγους
6. Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη των αυτοκινήτων για ζημίες προς τρίτους
7. Συμμετέχοντες που προέρχονται από το εξωτερικό πρέπει υποχρεωτικά να έχουν πράσινη κάρτα σε ισχύ κατά την διάρκεια της εκδήλωσης
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα www.mroe.org ή να επικοινωνήσετε στο info@mroe.org, 6945.903420 Γιώργος Ποντικογιάννης, 6944.842786 Αλέξανδρος Στανίνος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι