Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρωτάθλημα Rally Raid-Trail Ride 2010 - Κονίστρες


Μετά τα Καλάβρυτα, το «χιονοδρομικό», τα «καραφλά» και τα μονοπάτια του «Παγκοσμίου», η αυλαία πριν το καλοκαιρινό μας διάλλειμα για το Πρωτάθλημα Rally Raid-Trail Ride 2010 έπεσε με τον 5ο αγώνα του στις μαγικές Κονίστρες την 27η Ιουνίου! Ο καιρός στάθηκε τελικά περισσότερο σύμμαχος παρά εχθρός, αφού η δυνατή βροχή την ώρα του αγώνα κάθε άλλο παρά ενόχλησε, ιδιαίτερα τους αναβάτες, που την αψήφησαν και δήλωσαν ενθουσιασμένοι με την δροσιά που τους πρόσφερε, την λάσπη, τα νωπά χώματα και την παντελή έλλειψη σκόνης! Τα «σημάδια» είχαν φανεί από την παραμονή, αφού μετά το Full Moon Party της Λέσχης 4Χ4 Κονιστρών στην παραλία, ο καιρός βάρυνε, νοτίζοντας τα χώματα κατά τη διάρκεια της νύχτας! Μια μπόρα το πρωί ήταν απλώς το προμήνυμα, ενώ μετά το μεσημέρι άνοιξαν οι ουρανοί! Οι φιλόξενες Κονίστρες ήταν ένας εντελώς νέος προορισμός για τους 80 αγωνιζόμενους στο 5ο Trail Ride, μια φρέσκια περιοχή, με καταπληκτικά μέρη και τοπία. Η διαδρομή ξεκίνησε από τα «πράσινα χαμηλά» στο ποτάμι στο Μονόδρι, ανέβηκε στα αλπικά τοπία των Κοτυλιών, πήγε προς ανοιχτές-«ακροπολικές» διαδρομές στο Μαυρόπουλο, για να ανέβει στη Δίρφυ από εγκαταλελειμμένα σκεπαστά από τα δέντρα δρομάκια πάνω από τη Στενή! Στη συνέχεια, πέρασε την κορυφογραμμή της Δίρφυς για να κατέβει προς την παραλία της Χιλιαδούς, και να επιστρέψει στα Κοτύλια από το Μετόχι. Η «ζούγκλα» της, κατ’ ευφημισμό ονομαζόμενης, Βρωμονέρας με την οργιώδη βλάστηση από φτέρες και το εργοστάσιο μελισσιών, έδωσε το δικό της χρώμα στον αγώνα! Η πετρωτή κατάβαση προς τους Ανδρονιάνους, με φόντο την ανοιχτή θάλασσα του Αιγαίου και τη Σκύρο ήταν ο επίλογος μια μαγευτικής διαδρομής! Ο Δήμος Κονιστρών αγκάλιασε τον αγώνα, ενώ η αμέριστη βοήθεια από τη Λέσχη 4Χ4 Κονιστρών ήταν καθοριστική για την μεγάλη επιτυχία του εγχειρήματος. Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Μιχάλης Μιχαλακόπουλος εντυπωσίασε κερδίζοντας την άτυπη γενική και τα Big On-Off με ένα BMW HP2. Ο Βασίλης Βαρβαγιάννης με Husaberg FE 450 κέρδισε την κατηγορία enduro πιο πίσω, ενώ 3ος ήταν ο νικητής των Quad Μελέτης Σταμάτης με Can Am Renegade MAX 800. O Νίκος Αργύρης με ΚΤΜ 250 EXCF και ο Νίκος Δωρής με ΚΤΜ EXC 400 ήταν 2ος και 3ος αντίστοιχα στην Enduro. Νικητής στα On-Off ήταν ο Θύμιος Τσιάπας με KTM 640 Adv, μπροστά από τον Βασίλη Ψαρρό με ίδια μοτοσυκλέτα και τον Άγγελο Γεωργόπουλο με Honda Dominator NX 650. Στα Quad, 2ος ήταν ο τοπικός Γιάννης Μοίρος με Yamaha Raptor 350 και 3ος ο Τάκης Ιωνάς με Kawasaki KXF 400. Στην κατηγορία GPS νικητής για μια ακόμη φορά ήταν ο Χρήστος Σταμπολτζής με Can Am Renegade 800, μπροστά από τον Θανάση Παπαδογιάννη με Kawasaki KFX 450 στην πρώτη του εμφάνιση, ενώ 3ος ήταν ο Σπύρος Περιβολάς με Can Am Renegade MAX 800. Στη δύσκολη, HARD, διαδρομή, των 80 χιλιομέτρων με δύσβατα μονοπάτια, κυρίαρχος με διαφορά ήταν και πάλι ο Βασίλης Μπούδρος με ΚΤΜ 450 EXC. Πίσω του, οι τρεις πρώτοι Βετεράνοι, ο Σωτήρης Παπαϊωάννου με ΚΤΜ 450 EXC, ο Χάρης Καμαρούλιας με Yamaha WR 250 F και ο Σταύρος Κανελλέας με Husqvarna TE 510. 2ος Enduro ήταν ο Φώτης Σκουβάς με ΚΤΜ EXC 300, ενώ 3ος ο Παναγιώτης Αντωνόπουλος με ΚΤΜ EXC 250. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη διαδρομή έγινε υπερβολικά δύσκολη με τη βροχή, με αποτέλεσμα ένα ανηφορικό δασικό μονοπάτι με φτέρες να γίνει απροσπέλαστο από την πλειοψηφία των αναβατών, ενώ το τελευταίο πέτρινο κατηφορικό κομμάτι της διαδρομής μήκους 2,5km, κράτησε μέσα του τους αναβάτες για περισσότερη από μία ώρα! Στα αυτοκίνητα 4Χ4 είχαμε την επικράτηση του Σταύρου Δημητριάδη με τον Παναγιώτη Κάλφα με Suzuki Jimny 1.6, που κέρδισαν και την κατηγορία έως 2000cc. 2οι στην ίδια κλάση οι Γιώργος και Φώτης Κουτσουμπός με Suzuki Vitara 1.6, και πιο πίσω οι Liako & Mitsos με Daihatsu Feroza 1.6. Οι Γιάννης Ράπτης και Ηλίας Λιόντος με Jeep Cherokee 4.0 ήταν 2οι γενικής και νικητές στην κατηγορία >2000cc. Πιο πίσω, ήταν οι Σπύρος Δουράκος και Σπύρος Πούντος με Mitsubishi Pajero Evo2 3.0 και 3οι οι Μάνος Γεωργιάδης με τον Γιάννη Μαλταμπέ με Mitsubishi Pajero 3.0 επίσης. Καθώς ήρθε η ώρα για το καλοκαιρινό μας διάλειμμα, ευχόμαστε σε όλους καλές διακοπές, ανανεώνοντας το ραντεβού μας για τον Οκτώβριο! Αρωγοί του αγώνα ήταν o Δήμος Κονιστρών, οι MAKAN Touratech Hellas, το Mimikos Motoshop, η Jet Power, η Red Bull, η Denicol, το Tyres & More, η Michelin, το Moto Patronos, το Boss Travel. Χορηγοί επικοινωνίας τα περιοδικά 0300, ΜΟΤΟ Τρίτη, Τετρακίνηση MAG, 4X4 Magazine, και οι ιστοσελίδες www.to4x4.gr, www.motorsite.gr, www.pitlane.gr, και φυσικά το www.trailride.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ