Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Chevrolet υποστηρίζει τις μπαταρίες του Volt με εγγύηση οκτώ ετών ή 100.000 μιλίων


To ηλεκτρικό όχημα Chevrolet Volt με εκτεταμένη αυτονομία θα προσφέρει στους Αμερικανούς πελάτες μία απαράμιλλη, στάνταρ εγγύηση οκτώ ετών / 100.000 μιλίων (160.000 km) για την προηγμένη μπαταρία του ιόντων λιθίου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη, πιο ολοκληρωμένη εγγύηση μπαταρίας ηλεκτρικού οχήματος η οποία είναι και μεταβιβάσιμη, χωρίς χρέωση στους επόμενους ιδιοκτήτες του.
«Οι μπαταρίες του Chevrolet Volt έχουν ξεπεράσει τους στόχους απόδοσης και είναι έτοιμες να κυκλοφορήσουν στο δρόμο», δήλωσε ο Micky Bly, εκτελεστικός διευθυντής της GM, τομέα παγκόσμιων ηλεκτρικών συστημάτων. «Οι Αμερικανοί πελάτες μας υιοθετούν την τεχνολογία που θα τους βοηθήσει να μειώνουν την εξάρτηση από το πετρέλαιο. Με τη σειρά μας, εμείς δεσμευόμαστε απέναντι στους πελάτες μας να προσφέρουμε τα υψηλότερα πρότυπα αξίας, ασφάλειας, ποιότητας, επιδόσεων και αξιοπιστίας για οκτώ χρόνια/ 100.000 μίλια».
Η ολοκληρωμένη εγγύηση μπαταρίας του Volt καλύπτει και τα 161 εξαρτήματα μπαταρίας - το 95% των οποίων σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τη GM, και το σύστημα θερμικής διαχείρισης, το σύστημα φόρτισης και τα εξαρτήματα της ηλεκτροκίνησης.
Το Volt είναι το μοναδικό ηλεκτρικό όχημα που μπορεί να λειτουργεί σε όλες τις καιρικές και οδηγικές συνθήκες, χωρίς περιορισμούς ή ανησυχία για ακινητοποίηση από άδεια μπαταρία. Έχει αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα και λειτουργεί με ηλεκτρισμό συνεχώς. Για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα, το Volt κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό που είναι αποθηκευμένος σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16-kWh, χωρίς χρήση καυσίμου και με μηδενικούς ρύπους. Όταν η ενέργεια της μπαταρία πέσει σε χαμηλά επίπεδα ένας κινητήρας/γεννήτρια τίθεται σε λειτουργία επεκτείνοντας την αυτονομία σε κάτι λιγότερο από 500 χλμ. με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου. Volt Freedom Drive
Η προηγμένη μπαταρία ιόντων λιθίου του Volt είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει την αξία, ασφάλεια, ποιότητα, απόδοση, αντοχή και αξιοπιστία της Chevrolet. Τα κύρια χαρακτηριστικά της μπαταρίας περιλαμβάνουν:
Θερμική διαχείριση για αντοχή και αξιοπιστία: Το Volt είναι το μοναδικό ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής με μπαταρία που θερμαίνεται ή ψύχεται. Η μπαταρία είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία σε θερμοκρασίες πολύ χαμηλές μέχρι ‑25 βαθμούς Κελσίου ή υψηλές έως +50 βαθμούς Κελσίου. Όταν ο καιρός είναι ψυχρός, η μπαταρία θα προθερμαίνεται (ακόμα και κατά τη διάρκεια της φόρτισης) για να παρέχει πλήρη χωρητικότητα. Σε περιβάλλον υψηλών θερμοκρασιών που αποτελεί και τη μεγαλύτερη πρόκληση, η μπαταρία του Volt ψύχεται (επίσης ακόμα κατά τη διάρκεια της φόρτισης). Το σύστημα θερμικής διαχείρισης του Volt τροφοδοτείται κατά τη διάρκεια της οδήγησης από την μπαταρία ή τον κινητήρα/γεννήτρια.
Διάγνωση για ασφάλεια και απόδοση: Το σύστημα διαχείρισης του Volt παρακολουθεί συνεχώς τη μπαταρία σε πραγματικό χρόνο για βέλτιστες λειτουργίες. Πάνω από 500 διαγνωστικές λειτουργίες εκτελούνται 10 φορές το δευτερόλεπτο, παρακολουθώντας τη μπαταρία. Το 85% των διαγνώσεων διασφαλίζουν την ασφαλή λειτουργία της μπαταρίας, ενώ το υπόλοιπο 15% παρακολουθεί την απόδοση και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Σχεδίαση κυψελών και χημεία για απόδοση και επιδόσεις: Η επιλογή πρισματικής κυψέλης της GM και η χημεία ιόντων λιθίου, σπινελίου, μαγγανίου, είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει μεγάλη διάρκεια ζωής και υψηλή απόδοση ισχύος, με μια κατάλληλα διατηρημένη θερμοκρασία. Αυτό επιτρέπει καλύτερη επιτάχυνση στο όχημα και αυξημένη αναγεννητική πέδηση για βελτιωμένη απόδοση του αυτοκινήτου. Διαχείριση ενέργειας για αντοχή: Η πλήρης φόρτιση ή αποφόρτιση μιας μπαταρίας μειώνει τη διάρκεια ζωής της. Το σύστημα διαχείρισης ενέργειας του Volt ποτέ δεν φορτίζει ούτε αποφορτίζει πλήρως τη μπαταρία. Η μπαταρία του Volt έχει πάνω και κάτω ‘ουδέτερες ζώνες’ για να διασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής.
Δοκιμή για αντοχή, αξιοπιστία, ασφάλεια και απόδοση
Οι μηχανικοί της GM έχουν ολοκληρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο μίλια και τέσσερα εκατομμύρια ώρες ελέγχου δοκιμάζοντας τις μπαταρίες του Volt από το 2007, καθώς και τα εννέα στοιχεία και τα 288 κελιά κάθε μονάδας. Οι ομάδες εξέλιξης, ελέγχου και δοκιμών εξετάζουν χιλιάδες προδιαγραφές και έχουν ελέγξει και τα 161 εξαρτήματα της μπαταρίας του Volt, το 95% των οποίων σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν από τη GM. Μεταξύ των δοκιμών είναι, βραχυκύκλωμα, σκουριά, σκόνη, σύγκρουση, βύθιση σε νερό, συντριβή και διείσδυση καθώς και, έκθεση και εναλλαγές σε ακραίες θερμοκρασίες σε συνδυασμό με δυναμική μεταβαλλόμενη οδήγηση (Κύκλοι οδήγησης Shake, Bake and Roll).
 Έτοιμη για παραγωγή
Το εργοστάσιο της GM στο Brownstown, που ξεκίνησε την παραγωγή πρωτότυπων μπαταριών των Ιανουάριο, σύντομα θα αρχίσει την κανονική παραγωγή τους. GM First Battery Build
«Κινούμεθα γρήγορα για να ικανοποιήσουμε τους πελάτες και να διασφαλίσουμε ότι το λανσάρισμα του Volt ακολουθεί το σχετικό χρονοδιάγραμμα», δήλωσε η Nancy Laubenthal, επικεφαλής τους Εργοστασίου Μπαταριών του Brownstown. «Τον περασμένο Αύγουστο ανακοινώσαμε την επένδυση στη μονάδα του Brownstown και τον Ιανουάριο κατασκευάσαμε την πρώτη μας ολοκληρωμένη μονάδα μπαταρίας. Τώρα τελειώνουμε τις μπαταρίες προ-παραγωγής και σύντομα θα κατασκευάζουμε μπαταρίες παραγωγής για τα Chevrolet Volt που θα παραδοθούν στους εμπόρους πριν από το τέλος της χρονιάς» Πέρσι, το Αμερικανικό Υπουργείο Ενέργειας επέλεξε 45 εταιρίες, πανεπιστήμια και οργανισμούς σε 28 πολιτείες – μεταξύ των οποίων το εργοστάσιο της GM στο Brownstown – τα οποία μοιράστηκαν πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια σε βραβεία για την ηλεκτροκίνηση και την κατασκευή μπαταριών και τον εξηλεκτρισμό του τομέα μεταφορών. Σχεδόν τα μισά από τα βραβεία είναι σχεδιασμένα για μονάδες παραγωγής, κυψελών, μπαταριών και υλικών, στο Michigan.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ