1/7/10
Κυρίαρχοι οι «Χριστόφορος» -Τηλιόπουλος στο 14ο rally sprint Σερρών
Με λίγες συμμετοχές αλλά αρκετές ιδιαιτερότητες διεξήχθη στις 26 & 27 Ιουνίου στις Σέρρες το 14ο Ράλι Σπριντ «Χρυσή Πατάτα Άνω Βροντούς». Το σπριντ που βαθμολογικά μετράει στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος μεταφέρθηκε στα τέλη του Ιουνίου, από τον Οκτώβριο που ήταν προγραμματισμένο να γίνει, ώστε να συμπέσει στους εορτασμούς της απελευθέρωσης των Σερρών. Οι συμμετοχές έφτασαν στις 20 μετά από παράταση. Από τεχνικό έλεγχο πέρασαν 18 πληρώματα τα οποία εκκίνησαν την επομένη, ενώ επιτυχώς ολοκλήρωσαν την δύο φορές επαναλαμβανόμενη ειδική διαδρομή των περίπου 20 χλμ. τα 15 από αυτά.
Στα αγωνιστικά δρώμενα τώρα, ευχάριστη έκπληξη αποτέλεσε η συμμετοχή τριών πληρωμάτων από Βουλγαρία, ένα εκ των οποίων ήταν αμιγώς γυναικείο, οι Stoqvanova Diana & Monika με Citroen Saxo. Κυρίαρχοι του αγώνα αποδείχτηκαν οι «Χριστόφορος» – Τηλιόπουλος με VW Golf GTi, κάνοντας καλύτερο χρόνο ημέρας και αφήνοντας πίσω τους τον συναγωνισμό. Στην δεύτερη θέση στην κατηγορία μέχρι 2000 κ.εκ. τερμάτισαν οι Ανδρεάδης – Σαρητσόγλου επίσης με VW Golf GTi. Ο Ανδρεάδης «σπάζοντας» το σερί των 4 συνεχόμενων εγκαταλείψεων από μηχανική βλάβη, όχι μόνο τερμάτισε επιτέλους δίνοντας χαρά σε όλους τους συναθλητές του, αλλά έδειξε πόσο ταχύς μπορεί να είναι κάνοντας τέταρτο χρόνο γενικής. Στην τρίτη θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο βολιώτης Μπλατούνης Γιώργος με συνοδηγό τον εκ Γιαννιτσών Κωνσταντινίδη Βαγγέλη και το πανέμορφο μπλε Ford Escort. Οι Μπαξεβανάκης-Ρεντζούλης προσπάθησαν με το Honda Type R να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας τους «παίζοντας» στο δευτερόλεπτο με τους προπορευόμενους μετά το πρώτο σκέλος, δεν καταφέρουν όμως να επαναλάβουν την απόδοση αυτή στο δεύτερο σκέλος και έτσι αρκέστηκαν στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης.
Πρώτοι στην κατηγορία άνω των 2000 κ.εκ. και τρίτοι στην γενική κατάταξη τερμάτισαν χωρίς ανταγωνισμό, οι Μπατσάρας – Μπιμπλιτσής με Mitsubishi Evo 8. Στην κατηγορία έως και 1600 κ.εκ. οι Καραβασίλης – Μηλιάδης με Peugeot 106 εξέπληξαν τους πάντες με την απόδοση τους, ειδικά στο 2ο σκέλος, τερματίζοντας πρώτοι στην κατηγορία τους και δεύτεροι στην γενική κατάταξη. Οι πολύ καλοί φίλοι και συναγωνιστές τους, Σανιδάς – Κυπαρρισάς αν και κατάφεραν να «πάρουν» με το λευκό Peugeot 106 το πρώτο σκέλος, αρκέστηκαν στην δεύτερη θέση της κατηγορίας και στην πέμπτη της γενικής κατάταξης, καθώς οι πρώτοι δεν άφησαν κανένα απολύτως περιθώριο αμφισβήτησης. Τρίτοι στην κατηγορία τερμάτισαν οι Δημητρίου Αλέξης και Ευάγγελος επίσης με Peugeot 106. Τέλος στην κατηγορία μέχρι 1400 κ.εκ. οι Λιθαρής-Μερτίκας με Toyota Yariς, επίσης χωρίς ανταγωνισμό κέρδισαν την κατηγορία τους και τερμάτισαν στην όγδοη θέση γενικής.
Αποφασισμένος για την πρωτιά πήγε ο Κωνσταντίνου Χρήστος με συνοδηγό τον Αλεξιάδη Δημήτρη, «κατάφερε» όμως μετά από ανεπαίσθητο γλίστρημα στο δεύτερο χιλιόμετρο της ειδικής να χτυπήσει τον πίσω αριστερά τροχό του Peugeot 206 Kit Car σε μια πέτρα με αποτέλεσμα να αναγκαστεί σε εγκατάλειψη.