Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Ford στοχεύει ψηλά !


Με τη λήξη των προγραμμάτων απόσυρσης και τη συνεχιζόμενη έλλειψη εμπιστοσύνης των καταναλωτών, ο Μάιος ήταν ο δεύτερος συνεχόμενος μήνας με πτωτική τάση στην Ευρωπαϊκή βιομηχανία καινούργιων αυτοκινήτων. Η εικόνα της Ford αντανακλά την πτώση στη βιομηχανία με πωλήσεις 105.500 μονάδων, δηλαδή 17.100 λιγότερες σε σχέση με πέρσι. Το μερίδιο αγοράς 8,2% ήταν κατά 0,7 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από το Μάιο του 2009.
«Πρωταρχικός μας στόχος στη Ford είναι η βελτίωση της κερδοφορίας μας – και τα καταφέραμε με επιτυχία το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς» δήλωσε ο Ingvar Sviggum, vice-president τομέα Marketing, Sales & Service Ford Ευρώπης. «Είμαστε προετοιμασμένοι εδώ και καιρό για την επιβράδυνση της αγοράς και δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι πολλοί από τους ανταγωνιστές μας εξακολουθούν να αντιδρούν με την τακτική των υψηλών εκπτώσεων, που πιστεύουμε ότι είναι εντελώς αδικαιολόγητη και καταστρέφει το όνομά τους».
«Μπροστά σε τόσο δύσκολες συνθήκες έχουμε θέσει σε εφαρμογή ένα απλό, συνεπές και αποτελεσματικό σχέδιο: θα αυξήσουμε τον όγκο πωλήσεων και το μερίδιό μας εκεί που υπάρχει επιχειρηματικό νόημα να γίνει κάτι τέτοιο, όπως στην Τουρκία. Θα μειώσουμε ελεγχόμενα το μερίδιό μας και τον όγκο πωλήσεων σε περιοχές λιγότερο επικερδείς. Θα βελτιώσουμε τα περιθώρια κέρδους μας και θα προστατεύσουμε την αξία μεταπώλησης των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας όσο το δυνατόν καλύτερα νέα οχήματα και τεχνολογίες. Έτσι θα εξακολουθήσουμε να βελτιώνουμε την κερδοφορία μας και να ενισχύουμε το όνομα Ford» δήλωσε ο κος Sviggum.
Η Ford παρέμεινε Νο 2 σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη YTD και ήταν η μάρκα με τις καλύτερες πωλήσεις το Μάιο και YTD σε Βρετανία, Δανία, Ουγγαρία, Ιρλανδία και Τουρκία αντίστοιχα.
Το Fiesta παραμένει best seller της Ford Ευρώπης μεταξύ των νέων μοντέλων, με πωλήσεις YTD 204.000 μονάδων. Από τον Οκτώβριο του 2008 που το νέο μοντέλο κυκλοφόρησε στην αγορά, 833. 000 Fiesta έχουν αγοραστεί από πελάτες σε όλο τον κόσμο, από τα οποία 730.000 στην Ευρώπη. Πρόσφατα, το Fiesta άρχισε να παράγεται στο Μεξικό για την αγορά της Β. Αμερικής.
2010 – Μία Χρονιά Γεμάτη Νέα Προϊόντα
Το 2010, η Ford Ευρώπης δεσμεύτηκε να αποκαλύψει ή να λανσάρει περισσότερα από 11 νέα μοντέλα και εκδόσεις, μαζί με πλείστες νέες τεχνολογίες, όπως:
_ S-MAX και Galaxy με νέα εμφάνιση που ήδη πωλούνται
_ Το απόλυτο Ford δρόμου υψηλών επιδόσεων, το περιορισμένης έκδοσης παραγωγής Focus RS500, εξαντλήθηκε σε χρόνο ρεκόρ
_ Τα νέα MAV μοντέλα Ford C-MAX και Grand C-MAX που θα αρχίσουν να πωλούνται το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς
_ Το παγκόσμιο, νέας γενιάς Ford Focus σε τετράθυρη, πεντάθυρη και wagon έκδοση παρουσιάστηκε και θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2011
_ Μία βελτιωμένη έκδοση του Ford Kuga συμπεριλαμβανομένου του νέου μοντέλου 2.0 TDCi 163PS διατίθεται με το αποδοτικό, εξατάχυτο κιβώτιο Ford PowerShift με διπλό συμπλέκτη
_ Νέα γκάμα βελτιωμένων πετρελαιοκινητήρων της Ford, ο νέος high tech βενζινοκινητήρας Ford EcoBoost 2.0-λίτρων με άμεσο ψεκασμό και υπερσυμπιεστή που λανσαρίστηκε με ιδιαίτερη επιτυχία με τα νέα S-MAX, Galaxy και Ford Mondeo
«Το 2010 είναι μία χρονιά για τη Ford με πολλά λανσαρίσματα νέων οχημάτων και περιμένουμε μερικά συναρπαστικά νέα μοντέλα στην αγορά φέτος και στις αρχές του 2011» πρόσθεσε ο κος Sviggum.
«Για τους πελάτες μας, η γκάμα της Ford ουδέποτε ήταν ισχυρότερη και αυτά τα νέα μοντέλα λανσάρουν μία πιο πρωτοποριακή, συναρπαστική τεχνολογία που κάνει τα αυτοκίνητά μας εξυπνότερα, ασφαλέστερα, πιο οικολογικά και ποιοτικότερα από ποτέ. Εξωτερικές έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η Ford έχει μία από τις πιο ανανεωμένες σειρές οχημάτων από οποιαδήποτε άλλη εταιρία αυτοκινήτων στην Ευρώπη σήμερα και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε θαυμάσια νέα προϊόντα και τεχνολογίες».
Πωλήσεις YTD για τη Ford σε 19 Ευρωπαϊκές αγορές
Από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάιο του 2010, η Ford είχε ταξινομήσεις 598.400 οχημάτων στις παραδοσιακές 19 Ευρωπαϊκές αγορές της, μείωση 4.700 μονάδων ή 0,8% από το 2009.
Το μερίδιο αγοράς στις 19 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές ήταν 8,9%, μείωση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2009. Το μερίδιο της Ford τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς αυξήθηκε σε έξι από τις 19 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές της εταιρίας.
Πωλήσεις Ford το Μάιο & YTD σε 51 Ευρωπαϊκές αγορές
Η Ford Ευρώπης πούλησε 127.700 νέα αυτοκίνητο το μήνα Μάιο, μείωση 11,3% από την ίδια περίοδο του 2009, και 680.900 οχήματα από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι σήμερα στις 51 αγορές της. Συγκριτικά με τους πρώτους πέντε μήνες του 2009, οι πωλήσεις ήταν 2,2% χαμηλότερες.
Εικόνα Μαΐου
Οι Επιδόσεις της Ford στις Αγορές:
• No2 μάρκα σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
• Νο1 στις αγορές της Βρετανίας, Δανίας, Ουγγαρίας, Ιρλανδίας και Τουρκίας.
• Αυξημένο μερίδιο σε έξι από τις 19 βασικές Ευρωπαϊκές αγορές της Ford.
• Οι πωλήσεις στην Ισπανία το Μάιο αυξήθηκαν κατά 14,8% σε σχέση με τον ίδιο μήνα πέρσι ή κατά 1.200 μονάδες στις 9.200 – η μεγαλύτερη αύξηση σε ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές της Ford το Μάιο. Το μερίδιο αγοράς της Ford έπεσε κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, στο 8,0%.
• Η Ford ήταν No1 εισαγόμενη μάρκα στην Ιταλία, όπου το μερίδιο αγοράς ήταν 9,0%, 0,9 ποσοστιαίες μονάδες χαμηλότερο από του Μαΐου 2009.
• Οι πωλήσεις Μαΐου στη Δανία με 1.700 οχήματα αυξήθηκαν 91% σε σχέση με το Μάιο του 2009 ή 800 μονάδες - ο καλύτερος Μάιος από το 1997
• Οι υψηλότερες αυξήσεις μεριδίων σημειώθηκαν στη Δανία (αύξηση 4,8 ποσοστιαίων μονάδων, μερίδιο αγοράς 13,0%, το υψηλότερο μερίδιο από το Μάιο του 1997), στην Ιρλανδία (αύξηση 1,3 ποσοστιαίων μονάδων, μερίδιο 15,6%, το καλύτερο μερίδιο Μαΐου από το 1996) και στην Ελλάδα (αύξηση 1,7 ποσοστιαίων μονάδων, με μερίδιο 8,1% το υψηλότερο από το Μάιο του 2007).
• Το μερίδιο αγοράς στην Τουρκία το Μάιο ήταν 17,0%, αύξηση 0,2 ποσοστιαίων μονάδων από το Μάιο του 2009.
Πωλήσεις Μοντέλων:
• Τα Fiesta (31.400), Focus (22.100) και Transit (10.400) ήταν τα best seller της Ford Ευρώπης (στις 19 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές).
• Οι πωλήσεις του Fiesta ανήλθαν στις 31.400, αναδεικνύοντας το Fiesta σε Νο2 best seller σε όλη την Ευρώπη το Μάιο, κάτι που αναμένεται να επιβεβαιωθεί από εξωτερικές πηγές αργότερα μέσα στο μήνα.
• Τα Focus και Fiesta κατέχουν τη No 1 και No 2 θέση αντίστοιχα στη Βρετανία. Το Fiesta ήταν επίσης best seller μεταξύ των εισαγόμενων μοντέλων στην Ιταλία.
• Μόλις 18 μήνες μετά το ντεμπούτο του, 833.000 πελάτες αγόρασαν το νέο Fiesta σε όλο τον κόσμο, με περισσότερες από 730.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, ενώ η Ford συνεχίζει να λανσάρει αυτό το παγκόσμιο όχημα στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του 2010.
• Το Ka συνεχίζει την επιτυχία του: 9.800 μονάδες πουλήθηκαν το Μάιο, αύξηση 300 μονάδων ή 3,2%, ο καλύτερος Μάιος για το Ka από το 2002.
• Τα C-MAX και S-MAX ήταν τα καλύτερα σε πωλήσεις εισαγόμενα οχήματα στην κατηγορία τους στη Γαλλία.
• Οι πωλήσεις λιανικής έφτασαν το 65% για το Fiesta, 63% για το Fusion, 59% για το Ka, και 58% για το Kuga το Μάιο του 2010.
Επιδόσεις YTD
• No2 μάρκα σε πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
• Νο1 στις αγορές της Βρετανίας, Δανίας, Ουγγαρίας, Ιρλανδίας και Τουρκίας.
• Το μερίδιο της Ford αυξήθηκε σε έξι από τις 19 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές της.
• Ο όγκος πωλήσεων στη Βρετανία αυξήθηκε κατά 6.300 στις 158.700 μονάδες, αύξηση 4,2% σε σχέση τους πέντε πρώτους μήνες του 2009.
• Στη Γαλλία, οι ταξινομήσεις ήταν 62.000, αύξηση κατά 1.900 μονάδες ή 3,1% από το 2009 – οι καλύτερες YTD Μαΐου από το 1999.
• Οι πωλήσεις YTD Μαΐου στην Ισπανία αυξήθηκαν στις 47.200 μονάδες, αύξηση 40,6% ή 13.600 οχήματα σε σχέση με την καλύτερη περσινή περίοδο – η μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων YTD Μαΐου στις 19 κύριες Ευρωπαϊκές αγορές της Ford.
• Το μερίδιο στην Ιταλία τους πρώτους πέντε μήνες του 2010 ήταν 10,0%, αύξηση 0,1 ποσοστιαίων μονάδων, η μεγαλύτερη αύξηση μεριδίου στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ford και το υψηλότερο μερίδιο YTD Μαΐου από το 1993. Οι ταξινομήσεις YTD εκεί ήταν στις 109.000 - αύξηση 9.100 μονάδων ή 9,1% υψηλότερες από τους πρώτους πέντε μήνες του 2009, ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων YTD Μαΐου από το 2007.
• Η καλύτερη εισαγόμενη μάρκα στην Ιταλία και την Τσεχία το πρώτο πεντάμηνο του 2010.
• Τους πρώτους πέντε μήνες του 2010, η Ελβετία ανέφερε πωλήσεις 7.700, αύξηση 1.300 μονάδων ή 20,4% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2009 και ο υψηλότερος όγκος YTD Μαΐου από το 2000.
• Οι Σκανδιναβικές αγορές συνεχίζουν τις καλές επιδόσεις τους πρώτους πέντε μήνες του 2010. Η Σουηδία είχε ταξινομήσεις 7.800 οχημάτων, αύξηση 2.100 μονάδων, ή 37,9% σε σχέση με το 2009. Η Σουηδική βιομηχανία κατέγραψε αύξηση μόνο 34,1%. Στη Δανία οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 2000 μονάδες ή 42,2% στις YTD Μαΐου, φτάνοντας στα 6.800 οχήματα.
• Οι υψηλότερες αυξήσεις μεριδίου από τις 19 αγορές τους πρώτους πέντε μήνες του 2010 καταγράφηκαν στη Δανία (+1,9 ποσοστιαίες μονάδες με μερίδιο 11,2%, το καλύτερο αποτέλεσμα YTD Μαΐου από το 1997), στην Ελβετία (+0,6 ποσοστιαίες μονάδες στο 6,0%, το υψηλότερο μερίδιο YTD Μαΐου από το 1999), και στη Σουηδία (+0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 6,1% – το καλύτερο μερίδιο από το 2006).
• Τους πέντε πρώτους μήνες του 2010, το μερίδιο στην Τουρκία ήταν 15,3%, αύξηση 2,2 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009.
Πωλήσεις Μοντέλων:
• Τα 3 best seller του 2010 από την αρχή του τρέχοντος έτους μέχρι σήμερα ήταν το νέο Fiesta (204.000), το Focus (123.600) και το Transit (50,900).
• Τους πέντε πρώτους μήνες του 2010, οι πωλήσεις του νέου Fiesta αυξήθηκαν κατά 9.600 ή 4,9% από το 2009, οι καλύτερες ταξινομήσεις μέχρι τώρα για το Fiesta και το καλύτερο μερίδιο από το 1996. Επίσης παρέμεινε το καλύτερο σε πωλήσεις εισαγόμενο μοντέλο στην Ιταλία.
• 49.300 νέα Ford Ka παραδόθηκαν στους πελάτες της Ford φέτος, αύξηση 7.400 μονάδων ή 17,6% από τους πρώτους πέντε μήνες του 2009. Το μερίδιο και ο όγκος πωλήσεων ήταν τα καλύτερα από το 2002.
• Η Ford είναι πρώτη στις YTD Μαΐου στη Βρετανία στις αντίστοιχες κατηγορίες με τα Fiesta, Focus, Mondeo και Galaxy.
• Τα C-MAX και S-MAX ήταν τα πρώτα σε πωλήσεις εισαγόμενα προϊόντα στις κατηγορίες τους στη Γαλλία.
• Το Kuga ήταν πρώτο στην κατηγορία off-road τους πρώτους πέντε μήνες του 2010 στην Ισπανία.
• Το Fiesta παρέμεινε Νο1 σε πωλήσεις YTD στη Βρετανία μπροστά από το Focus που κατέχει τη Νο2 θέση, ενώ το Transit ήταν best seller στην κατηγορία επαγγελματικών οχημάτων στις YTD Μαΐου 2010.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ