Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CITROEN C5 1.6 Turbo 155 hp


Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία και φυσικά είναι πέρα για πέρα σωστή. Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Citroen η οποία παρουσίασε το C5 με το μοτέρ των 1,6 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 156 ίππους και 24,5 χλγρμ ροπής. Το μοτέρ αυτό το έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου PSA ενώ εφοδιάζει και το νέο DS3. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο το οποίο τονώνει το οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, όντας πιο οικονομικό σε σχέση με το δίλιτρο μοτέρ το οποίο και αντικατέστησε. Ο THP (Turbo High Pressure), όπως είναι η ονομασία του κινητήρα, είναι τεχνολογίας Twin-Scroll και χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 8,6΄΄ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Οδηγώντας το C5 1.6 THP από την πρώτη στιγμή μένεις ικανοποιημένος με τη λειτουργία του μοτέρ. Είναι γραμμικό και ήσυχο, ενώ επιταχύνει χωρίς δυσκολία το αυτοκίνητο ακόμη και από τις χαμηλές στροφές. Μόνη παραφωνία αποτελεί η τραχιά λειτουργία του, αν και οι κραδασμοί εξαλείφονται από το αυτοκίνητο. Επίσης όταν οι στροφές ανεβαίνουν αυξάνεται και η στάθμη θορύβου από τη λειτουργία του, η οποία όμως φιλτράρεται αρκετά καλά και δεν γίνεται ποτέ ενοχλητική στην καμπίνα. Η συνεργασία του με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αγαστή, ενώ το κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση με σαφείς διαδρομές και σφιχτό κούμπωμα που δεν θυμίζει σε τίποτα τα άλλα κιβώτιο της Citroen. Το C5 είναι ένα οικογενειακό στο οποίο σου αρέσει να ταξιδεύεις καθώς ο αυτοκινητόδρομος είναι το στοιχείο του. Η μαλακή ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά και προσφέρει κορυφαία άνεση, με την απόσβεση των κραδασμών να είναι επίσης κορυφαία. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι αψεγάδιαστη και στην περίπτωση της δικής μας με την υδροενεργητική ανάρτηση είναι ακόμη καλύτερες σε αυτό τον τομέα. Όταν όμως βγεις από τον αυτοκινητόδρομο και βρεθείς σε επαρχιακό δίκτυο, τότε το αυτοκίνητο σε βάζει στο δικό του ρυθμό. Σε καμία περίπτωση δεν σε εμπνέει να πας γρήγορα, καθώς βολεύεσαι στο αναπαυτικό κάθισμά και απλώς χρησιμοποιείς το κιβώτιο για να είσαι πάντα στη ροπή του κινητήρα. Το C5 μπορεί να πάει γρήγορα αν του ζητηθεί αλλά ουσιαστικά θα σας αποτρέψουν από κάτι τέτοιο οι έντονες κλίσεις και η πλεύση του αμαξώματος στις στροφές. Εργονομικά, απαιτεί μία μικρή εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες είναι αρκετοί, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακές και αναλογικές συνθήκες, τις οποίες θα πρέπει να συνηθίσετε. Θα θέλαμε πάντως μεγαλύτερη βελόνα, κυρίως για το ταχύμετρο, προκειμένου να είναι πιο ευδιάκριτο. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής αυτή είναι πολύ καλή με μαλακά υλικά σε μεγάλο μέρος της, αλλά και ποιοτικά σκληρά. Η συναρμογή παρουσιάζει κάποιες μικρές ατέλειες, στα πιο χαμηλά σημεία. Οι χώροι της καμπίνας για τους εμπρός επιβάτες είναι πολύ καλοί. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους για τα γόνατα όχι όμως και για το κεφάλι, εξαιτίας της χαμηλής γραμμής της οροφής. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αλλά είναι μικρές ενώ απουσιάζουν οι ποτηροθήκες, χαρακτηριστικό που επηρεάζει αρνητικά την πρακτικότητα. Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, αυτό είναι στα 439 λίτρα και έχει κανονικό σχήμα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, καθώς δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα ακόμη και στους πλέον καλομαθημένους. Μάλιστα υπάρχουν και πολλά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού για εσάς που ζητάτε το κάτι παραπάνω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

SEAJETS 43ο Rally Παλάδιο ...

Η αυλαία του τελευταίου αγώνα της χρονιάς για το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και το Πρωτάθλημα-Κύπελλο Ράλλυ των Ιστορικών Αυτοκινήτων και την κατηγορία Legends, είναι έτοιμη να υποδεχθεί τα 40 αξιόλογα πληρώματα που συμμετέχουν και θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους στις ασφάλτινες διαδρομές του “SEAJETS 43ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ” . Ο αγώνας των 52 αγωνιστικών χλμ. και των εννέα Ειδικών Διαδρομών (Μέγαρα, Άγιος Ιωάννης, Μελετάκι) θα ξεκινήσει στις 11.00 το πρωί του Σαββάτου 14 Δεκεμβρίου από το λιμάνι της Νέας Περάμου και αναμένεται να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον τόσο των πληρωμάτων και των ομάδων τους όσο και των θεατών, γνήσιους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, που θα ξεχυθούν στα βουνά να θαυμάσουν το πάθος οδηγών και συνοδηγών την ώρα που “δαμάζουν” τα πολύ καλά προετοιμασμένα αυτοκίνητά τους. Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος θα διεξαχθεί βάσει ωραρίου στο φιλόξενο Mr KTEO, Πειραιώς 29-31 την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου, ως εξής: Ώρα  Νο Αυτοκινήτου Ώρα Νο Αυτοκινήτου 19:00...

Τελευταίως Γύρος ...

Με 24 συμμετοχές θα διεξαχθεί ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar και του Επάθλου Χωμάτινης Ατομικής Χρονομέτρησης . Την Κυριακή 8 Δεκεμβρίου , η κατάλληλα διαμορφωμένη, μικτή πίστα Iaveris Park που βρίσκεται στον Αυλώνα Αττικής, θα γεμίσει από τους ήχους των 16 crosscar και των 8 αγωνιστικών αυτοκινήτων που θα λάβουν μέρος στην τελευταία συνάντηση για το 2024.  Μπορεί ο τίτλος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar να έχει κριθεί ήδη, ωστόσο οι αγωνιζόμενοι της συγκεκριμένης κατηγορίας θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να κλείσουν τη χρονιά με ένα θετικό αποτέλεσμα. Ο Πρωταθλητής και νικητής πέρυσι στον αγώνα, Ιωάννης Χεκιμιάν θα οδηγήσει το Lahoz Speedcar με στόχο την τέταρτη φετινή νίκη στο θεσμό, με τον Μιχάλη Τακιδέλλη να θέλει να τον «καταδιώξει» με το Yacar Cross Calvino Sport, προκειμένου να διασφαλίσει τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Ο νικητής της τρίτης συνάντησης της χρονιάς, Τάκης Καϊτατζής θα οδηγήσει ένα Yacar Cross Calvino Sport, ενώ με...

Διπλώματα Οδήγησης ...

Αρκετοί είναι οι πολίτες που οφείλουν να αντικαταστήσουν το παλιό χάρτινο δίπλωμα οδήγησής τους και να αποκτήσουν το νέου τύπου. Οι άνω τον 65 πρέπει να κάνουν ανανέωση Μετά το 65ο έτος της ηλικίας, η ανανέωση γίνεται ανά τρία χρόνια, ενώ με τη συμπλήρωση του 80ου έτους η ανανέωση γίνεται ανά δύο χρόνια και απαιτείται εξέταση από ιατρούς των ειδικοτήτων: Παθολόγου, οφθαλμιάτρου, ωτορινολαρυγγολόγου & νευρολόγου ή ψυχίατρου. Αναγκαστικά όσοι βρίσκονται στα 65 και πάνω και διαθέτουν χάρτινο δίπλωμα, θα κληθούν να το ανανεώσουν και επομένως να το αντικαταστήσουν με το νέου είδους. Επέκταση διπλώματος οδήγησης Επιπροσθέτως, το παλιό, χάρτινο δίπλωμα θα «χάσουν», ανεξάρτητα από την ηλικία τους, και όσοι επιθυμούν να προσθέσουν μια νέα κατηγορία οδήγησης -π.χ. όσοι έχουν ήδη άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και επιτύχουν στις εξετάσεις οδήγησης για μοτοσικλέτα. Σε αυτή την περίπτωση θα παραδώσουν το παλιό δίπλωμα και θα τους χορηγηθεί το νέο δίπλωμα, το οποίο θα περιέχει την επέκταση. Μέχρι πό...