Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CITROEN C5 1.6 Turbo 155 hp


Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία και φυσικά είναι πέρα για πέρα σωστή. Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Citroen η οποία παρουσίασε το C5 με το μοτέρ των 1,6 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 156 ίππους και 24,5 χλγρμ ροπής. Το μοτέρ αυτό το έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου PSA ενώ εφοδιάζει και το νέο DS3. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο το οποίο τονώνει το οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, όντας πιο οικονομικό σε σχέση με το δίλιτρο μοτέρ το οποίο και αντικατέστησε. Ο THP (Turbo High Pressure), όπως είναι η ονομασία του κινητήρα, είναι τεχνολογίας Twin-Scroll και χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 8,6΄΄ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Οδηγώντας το C5 1.6 THP από την πρώτη στιγμή μένεις ικανοποιημένος με τη λειτουργία του μοτέρ. Είναι γραμμικό και ήσυχο, ενώ επιταχύνει χωρίς δυσκολία το αυτοκίνητο ακόμη και από τις χαμηλές στροφές. Μόνη παραφωνία αποτελεί η τραχιά λειτουργία του, αν και οι κραδασμοί εξαλείφονται από το αυτοκίνητο. Επίσης όταν οι στροφές ανεβαίνουν αυξάνεται και η στάθμη θορύβου από τη λειτουργία του, η οποία όμως φιλτράρεται αρκετά καλά και δεν γίνεται ποτέ ενοχλητική στην καμπίνα. Η συνεργασία του με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αγαστή, ενώ το κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση με σαφείς διαδρομές και σφιχτό κούμπωμα που δεν θυμίζει σε τίποτα τα άλλα κιβώτιο της Citroen. Το C5 είναι ένα οικογενειακό στο οποίο σου αρέσει να ταξιδεύεις καθώς ο αυτοκινητόδρομος είναι το στοιχείο του. Η μαλακή ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά και προσφέρει κορυφαία άνεση, με την απόσβεση των κραδασμών να είναι επίσης κορυφαία. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι αψεγάδιαστη και στην περίπτωση της δικής μας με την υδροενεργητική ανάρτηση είναι ακόμη καλύτερες σε αυτό τον τομέα. Όταν όμως βγεις από τον αυτοκινητόδρομο και βρεθείς σε επαρχιακό δίκτυο, τότε το αυτοκίνητο σε βάζει στο δικό του ρυθμό. Σε καμία περίπτωση δεν σε εμπνέει να πας γρήγορα, καθώς βολεύεσαι στο αναπαυτικό κάθισμά και απλώς χρησιμοποιείς το κιβώτιο για να είσαι πάντα στη ροπή του κινητήρα. Το C5 μπορεί να πάει γρήγορα αν του ζητηθεί αλλά ουσιαστικά θα σας αποτρέψουν από κάτι τέτοιο οι έντονες κλίσεις και η πλεύση του αμαξώματος στις στροφές. Εργονομικά, απαιτεί μία μικρή εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες είναι αρκετοί, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακές και αναλογικές συνθήκες, τις οποίες θα πρέπει να συνηθίσετε. Θα θέλαμε πάντως μεγαλύτερη βελόνα, κυρίως για το ταχύμετρο, προκειμένου να είναι πιο ευδιάκριτο. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής αυτή είναι πολύ καλή με μαλακά υλικά σε μεγάλο μέρος της, αλλά και ποιοτικά σκληρά. Η συναρμογή παρουσιάζει κάποιες μικρές ατέλειες, στα πιο χαμηλά σημεία. Οι χώροι της καμπίνας για τους εμπρός επιβάτες είναι πολύ καλοί. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους για τα γόνατα όχι όμως και για το κεφάλι, εξαιτίας της χαμηλής γραμμής της οροφής. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αλλά είναι μικρές ενώ απουσιάζουν οι ποτηροθήκες, χαρακτηριστικό που επηρεάζει αρνητικά την πρακτικότητα. Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, αυτό είναι στα 439 λίτρα και έχει κανονικό σχήμα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, καθώς δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα ακόμη και στους πλέον καλομαθημένους. Μάλιστα υπάρχουν και πολλά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού για εσάς που ζητάτε το κάτι παραπάνω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα