Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CITROEN C5 1.6 Turbo 155 hp


Κάλλιο αργά παρά ποτέ λέει η παροιμία και φυσικά είναι πέρα για πέρα σωστή. Κάπως έτσι φαίνεται πως σκέφτηκε και η Citroen η οποία παρουσίασε το C5 με το μοτέρ των 1,6 λίτρων το οποίο με τη βοήθεια του τούρμπο αποδίδει 156 ίππους και 24,5 χλγρμ ροπής. Το μοτέρ αυτό το έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα του ομίλου PSA ενώ εφοδιάζει και το νέο DS3. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο το οποίο τονώνει το οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας, όντας πιο οικονομικό σε σχέση με το δίλιτρο μοτέρ το οποίο και αντικατέστησε. Ο THP (Turbo High Pressure), όπως είναι η ονομασία του κινητήρα, είναι τεχνολογίας Twin-Scroll και χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Συγκεκριμένα τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 8,6΄΄ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ/ώρα. Οδηγώντας το C5 1.6 THP από την πρώτη στιγμή μένεις ικανοποιημένος με τη λειτουργία του μοτέρ. Είναι γραμμικό και ήσυχο, ενώ επιταχύνει χωρίς δυσκολία το αυτοκίνητο ακόμη και από τις χαμηλές στροφές. Μόνη παραφωνία αποτελεί η τραχιά λειτουργία του, αν και οι κραδασμοί εξαλείφονται από το αυτοκίνητο. Επίσης όταν οι στροφές ανεβαίνουν αυξάνεται και η στάθμη θορύβου από τη λειτουργία του, η οποία όμως φιλτράρεται αρκετά καλά και δεν γίνεται ποτέ ενοχλητική στην καμπίνα. Η συνεργασία του με το 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων είναι αγαστή, ενώ το κιβώτιο έχει πολύ καλή αίσθηση με σαφείς διαδρομές και σφιχτό κούμπωμα που δεν θυμίζει σε τίποτα τα άλλα κιβώτιο της Citroen. Το C5 είναι ένα οικογενειακό στο οποίο σου αρέσει να ταξιδεύεις καθώς ο αυτοκινητόδρομος είναι το στοιχείο του. Η μαλακή ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά και προσφέρει κορυφαία άνεση, με την απόσβεση των κραδασμών να είναι επίσης κορυφαία. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα κύλισης, η οποία είναι αψεγάδιαστη και στην περίπτωση της δικής μας με την υδροενεργητική ανάρτηση είναι ακόμη καλύτερες σε αυτό τον τομέα. Όταν όμως βγεις από τον αυτοκινητόδρομο και βρεθείς σε επαρχιακό δίκτυο, τότε το αυτοκίνητο σε βάζει στο δικό του ρυθμό. Σε καμία περίπτωση δεν σε εμπνέει να πας γρήγορα, καθώς βολεύεσαι στο αναπαυτικό κάθισμά και απλώς χρησιμοποιείς το κιβώτιο για να είσαι πάντα στη ροπή του κινητήρα. Το C5 μπορεί να πάει γρήγορα αν του ζητηθεί αλλά ουσιαστικά θα σας αποτρέψουν από κάτι τέτοιο οι έντονες κλίσεις και η πλεύση του αμαξώματος στις στροφές. Εργονομικά, απαιτεί μία μικρή εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες είναι αρκετοί, ενώ ο πίνακας οργάνων έχει ψηφιακές και αναλογικές συνθήκες, τις οποίες θα πρέπει να συνηθίσετε. Θα θέλαμε πάντως μεγαλύτερη βελόνα, κυρίως για το ταχύμετρο, προκειμένου να είναι πιο ευδιάκριτο. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής αυτή είναι πολύ καλή με μαλακά υλικά σε μεγάλο μέρος της, αλλά και ποιοτικά σκληρά. Η συναρμογή παρουσιάζει κάποιες μικρές ατέλειες, στα πιο χαμηλά σημεία. Οι χώροι της καμπίνας για τους εμπρός επιβάτες είναι πολύ καλοί. Οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους για τα γόνατα όχι όμως και για το κεφάλι, εξαιτίας της χαμηλής γραμμής της οροφής. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αλλά είναι μικρές ενώ απουσιάζουν οι ποτηροθήκες, χαρακτηριστικό που επηρεάζει αρνητικά την πρακτικότητα. Όσον αφορά το πορτμπαγκάζ, αυτό είναι στα 439 λίτρα και έχει κανονικό σχήμα. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρης, καθώς δεν αφήνει κανένα περιθώριο για παράπονα ακόμη και στους πλέον καλομαθημένους. Μάλιστα υπάρχουν και πολλά στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού για εσάς που ζητάτε το κάτι παραπάνω.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε