Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σκληρή μάχη στην Κάμενα !


Η ειδική διαδρομή της Κάμενας αποδείχτηκε για άλλη μια φορά πολύ σκληρή για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος στο 19ο Ράλι Σπριντ που διοργάνωσε η ΑΟΛΑΠ το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσια του Κυπέλλου Χωμάτινων Σπριντ. Μόλις δεκαεπτά από τα είκοσι εννιά πληρώματα τερμάτισαν τον αγώνα, ως απόρροια της πολύ σκληρής επιφάνειας της ειδικής αλλά και του ζήλου των αγωνιζόμενων να προσφέρουν θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή. Ήδη από το πρώτο κιόλας πέρασμα εγκατέλειψαν επτά αυτοκίνητα και στο δεύτερο άλλα πέντε! Το θέαμα όμως δεν έλειψε από τον αγώνα και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού αποχώρησαν απολύτως ικανοποιημένοι από την απόδοση των πληρωμάτων. Κάτι που είναι και το επιδιωκόμενο σε έναν αγώνα Σπριντ, όπου η πίεση για το αποτέλεσμα είναι σαφώς λιγότερη εν συγκρίσει με έναν αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Οι νικητές ανά κατηγορία
Όσο για τα αποτελέσματα, τα ηλειακά πληρώματα μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις. Στη μικρή κατηγορία (έως 1400cc), οι Δημήτρης Τσαπέκης - Δημήτρης Κοκκινάκης με Toyota Yaris ήταν ταχύτεροι και τους ακολούθησαν οι Παναγιώτης και Θοδωρής Πανούτσος της ΑΟΛΑΠ, επίσης με Toyota Yaris και Μιχάλης Νικολούλιας - Τάσος Παρασκευόπουλος με Toyota Starlet. Στην κατηγορία 1401 έως 1600cc, στην πρώτη θέση του βάθρου ανέβηκε το πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ, Αντώνης Δημόπουλος-Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Starlet, που είχε ξέφρενο ρυθμό και στα δύο σκέλη και προσέφερε αρκετό θέαμα. Τη δεύτερη θέση κατέλαβαν οι Ηλείοι Τάσος Αναστασόπουλος - Γιώργος Κορμπάς με Toyota Corolla και την τρίτη οι επίσης Ηλείοι, Σπύρος Σπυρόπουλος - Χρήστος Τσάμης επίσης με Toyota Corolla. Στην κατηγορία 1601-2000cc, οι Δημήτρης Πολίτης- Νίκος Παπαηλίου της ΑΟΛΑΠ, ήταν ταχύτεροι από τα άλλα δύο πληρώματα της λέσχης του Πύργου, Κώστα Τζέμο-Αντώνη Αγγελόπουλο με Fiat Mirafiori και Διονύση Χριστόπουλο - Μάριο Καρακίτσο με Fiat 131 Abarth. Τέλος, στη μεγάλη κατηγορία (2000cc+) , μόλις δύο πληρώματα τερμάτισαν. Οι Δημήτρης Κεφαλάς - Νίκος Πετρόπουλος της ΑΟΛΑΠ, με Subaru Impreza N12, που ήταν πρώτοι και οι Θύμιος Μπουρνάς - Βαγγέλης Βαρτζιώτης με Lancia Intregralle. Όσο για τις υπόλοιπες θέσεις των ηλειακών πληρωμάτων, οι Ηλιόπουλος-Λυμπερόπουλος της ΑΟΛΑΠ ήταν πέμπτοι στην κατηγορία 1401-1600cc και οι Ανδρέας Πετρόπουλος - Γιώργος Πισιμάνης επίσης της ΑΟΛΑΠ, έβδομοι στην ίδια κατηγορία, που είχε συνολικά δέκα συμμετοχές. Αυτοί που εγκατέλειψαν ήταν οι Χρήστος Χατζόπουλος - Στάθης Κουφωλιάς, Θανάσης Κουφωλιάς - Γιώργος Καραχρήστος, Πολυχρόνης και Αντώνης Αδαμόπουλος, Στέλιος Λαϊνόπουλος - Νίκος Μοσχόπουλος και Ανδρέας Κομιώτης - Mine.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!