Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σκληρή μάχη στην Κάμενα !


Η ειδική διαδρομή της Κάμενας αποδείχτηκε για άλλη μια φορά πολύ σκληρή για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος στο 19ο Ράλι Σπριντ που διοργάνωσε η ΑΟΛΑΠ το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσια του Κυπέλλου Χωμάτινων Σπριντ. Μόλις δεκαεπτά από τα είκοσι εννιά πληρώματα τερμάτισαν τον αγώνα, ως απόρροια της πολύ σκληρής επιφάνειας της ειδικής αλλά και του ζήλου των αγωνιζόμενων να προσφέρουν θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που κατέκλυσαν τη διαδρομή. Ήδη από το πρώτο κιόλας πέρασμα εγκατέλειψαν επτά αυτοκίνητα και στο δεύτερο άλλα πέντε! Το θέαμα όμως δεν έλειψε από τον αγώνα και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού αποχώρησαν απολύτως ικανοποιημένοι από την απόδοση των πληρωμάτων. Κάτι που είναι και το επιδιωκόμενο σε έναν αγώνα Σπριντ, όπου η πίεση για το αποτέλεσμα είναι σαφώς λιγότερη εν συγκρίσει με έναν αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Οι νικητές ανά κατηγορία
Όσο για τα αποτελέσματα, τα ηλειακά πληρώματα μονοπώλησαν τις πρώτες θέσεις. Στη μικρή κατηγορία (έως 1400cc), οι Δημήτρης Τσαπέκης - Δημήτρης Κοκκινάκης με Toyota Yaris ήταν ταχύτεροι και τους ακολούθησαν οι Παναγιώτης και Θοδωρής Πανούτσος της ΑΟΛΑΠ, επίσης με Toyota Yaris και Μιχάλης Νικολούλιας - Τάσος Παρασκευόπουλος με Toyota Starlet. Στην κατηγορία 1401 έως 1600cc, στην πρώτη θέση του βάθρου ανέβηκε το πλήρωμα της ΑΟΛΑΠ, Αντώνης Δημόπουλος-Δημήτρης Δημητρόπουλος με Toyota Starlet, που είχε ξέφρενο ρυθμό και στα δύο σκέλη και προσέφερε αρκετό θέαμα. Τη δεύτερη θέση κατέλαβαν οι Ηλείοι Τάσος Αναστασόπουλος - Γιώργος Κορμπάς με Toyota Corolla και την τρίτη οι επίσης Ηλείοι, Σπύρος Σπυρόπουλος - Χρήστος Τσάμης επίσης με Toyota Corolla. Στην κατηγορία 1601-2000cc, οι Δημήτρης Πολίτης- Νίκος Παπαηλίου της ΑΟΛΑΠ, ήταν ταχύτεροι από τα άλλα δύο πληρώματα της λέσχης του Πύργου, Κώστα Τζέμο-Αντώνη Αγγελόπουλο με Fiat Mirafiori και Διονύση Χριστόπουλο - Μάριο Καρακίτσο με Fiat 131 Abarth. Τέλος, στη μεγάλη κατηγορία (2000cc+) , μόλις δύο πληρώματα τερμάτισαν. Οι Δημήτρης Κεφαλάς - Νίκος Πετρόπουλος της ΑΟΛΑΠ, με Subaru Impreza N12, που ήταν πρώτοι και οι Θύμιος Μπουρνάς - Βαγγέλης Βαρτζιώτης με Lancia Intregralle. Όσο για τις υπόλοιπες θέσεις των ηλειακών πληρωμάτων, οι Ηλιόπουλος-Λυμπερόπουλος της ΑΟΛΑΠ ήταν πέμπτοι στην κατηγορία 1401-1600cc και οι Ανδρέας Πετρόπουλος - Γιώργος Πισιμάνης επίσης της ΑΟΛΑΠ, έβδομοι στην ίδια κατηγορία, που είχε συνολικά δέκα συμμετοχές. Αυτοί που εγκατέλειψαν ήταν οι Χρήστος Χατζόπουλος - Στάθης Κουφωλιάς, Θανάσης Κουφωλιάς - Γιώργος Καραχρήστος, Πολυχρόνης και Αντώνης Αδαμόπουλος, Στέλιος Λαϊνόπουλος - Νίκος Μοσχόπουλος και Ανδρέας Κομιώτης - Mine.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1η Ανάβαση Πηλίου ...

Με 45 συμμετοχές θα πραγματοποιηθεί η 1η Ανάβαση Πηλίου. Ο αγώνας θα διεξαχθεί πρώτη φορά σε αυτή τη διαδρομή στον επαρχιακό δρόμο Άνω Λεχωνίων-Μηλέων. Η εκκίνηση ξεκινά από την διασταύρωση του Αγ.Βλασιου και τερματίζει σε 3.2χλμ προς τον Άγιο Γεώργιο που είναι πριν το πέταλο και τη διασταύρωση της Ι.Μ Αγίων Ταξιαρχών. Το Σάββατο το πρωί θα γίνει ο τεχνικός έλεγχος των αγωνιστικών αυτοκινήτων στην παραλία του Βόλου στο Πανεπιστήμιο όπου το ωράριο είναι 9:00-12:00. Μετά τις 13:00 οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να πάνε προς τη διαδρομή της Ανάβασης και να στήσουν τα service τους. Ο χώρος του σέρβις είναι μετά τη γέφυρα του Παλαιοκάστρου (Πέστροφες). Εκατό μέτρα μετά τα σέρβις αρχίζει το warm up για περίπου 800 μέτρα ώστε να φτάσει στην εκκίνηση. Τα δοκιμαστικά θα αρχίσουν στις 16:00 (Λόγω των εκκλησιαστικών εκδηλώσεων που γίνονται στην Ι.Μ.). Το Σάββατο το βράδυ στις 21:00 θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση στην Κάτω Γατζέα. Εκει θα εκκινήσουν όλα τα αγωνιστικά αυτοκίνητα με την παρ

Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας ...

Ο 4ος γύρος για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων του 2024, θα διεξαχθεί στις 22 και 23 Ιουνίου από τον ΑΟΠ (Αυτοκινητιστικός Όμιλος Πατρών), με την Ανάβαση Πιτίτσας, να είναι για ακόμα μία χρονιά στο καλεντάρι, επιβεβαιώνοντας πως είναι μία από τις πιο αγαπημένες όλων των οδηγών. Ο Αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων αλλά και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων Ιστορικών Αυτοκινήτων. Για το 2024 η Ανάβαση Πιτίτσας θα ονομαστεί «Ανάβαση Πιτίτσας – Χρήστος Μπαντούνας», στην μνήμη του Χρήστου Μπαντούνα που η μοίρα τον πήρε από κοντά μας τόσο νωρίς και άδικα. Μία από τις ιστορικότερες Αναβάσεις της χώρας μας, ρίχνει σημαία εκκίνησης, με την Ανάβαση Πιτίτσας να διεξάγεται από το 1973 και ο τίτλος «στυλοβάτης» του Ελληνικού Πρωταθλήματος δεν είναι άδικος. Ξεκίνησε το 1973 με νικητή τον «Λεωνίδα» που οδηγούσε ένα Πόρσε Καρέρα RSR, με την απόσταση του πρώτου αυτού αγώνα να ήταν 3,8 χιλιόμετρα. Η ανάβαση Πιτίτσας είναι αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος αναβάσεων και ο παλα

Ανάβαση Βαντέ ...

Με 20 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 15 και 16 Ιουνίου η 3η Ανάβαση Βαντέ από την ΑΛΑΧανίων, αγώνας που προσμετράει στο Κύπελλο Αναβάσεων Κρήτης.