Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. Επιστροφή στο Μέλλον !


Υπεραισιόδοξο; Ίσως. Άλλα μόνο με κίνητρο την αισιοδοξία μπορείς να διοργανώσεις το καλύτερο Δ.Ε.Θ. της τελευταίας δεκαετίας. Φαντασμένο; Ίσως. Αλλά την διαφορά την κάνεις μόνο αν εμπνέεσαι από την φαντασία. Ουτοπικό; Ίσως. Αλλά η υπέρβαση στα δύσκολα εγχειρήματα, συνίσταται να γίνεται στις δύσκολες εποχές. Μια πρώτη γεύση από αυτά που προανέφερα πήραμε την Τρίτη 22 Ιουνίου στα γραφεία του Α.Ο.Θ., όπου καλεσμένοι μιας πρωτόγνωρης συνάντησης, γίναμε μάρτυρες ενός γεγονότος που τουλάχιστον ο υπογράφων δεν έχει τύχει να ξαναζήσει. Το νέο και ορεξάτο Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. κάλεσε νέους και παλιούς αγωνιζόμενους, μέλη και μη του ομίλου, για να μοιραστεί ένα όραμα που είχε αφότου ανέλαβε την διοίκηση. Ένα όραμα που ακούει στον τίτλο «43ο Ράλι Δ.Ε.Θ. Επιστροφή στο Μέλλον». Ο λόγος του προέδρου του Α.Ο.Θ. ενωτικός, απόλυτα εμψυχωτικός και με χιούμορ προκάλεσε επανειλημμένα το χειροκρότημα των Γάκη Καλεμτζάκη, Κώστα Τανούση, Νίκου Γιαννούδη, Μιχάλη Γκαβέζου, Ανδρέα Λακόρτε, Γιώργου Γιαλλούρη, Δήμου Μπαλτουμά, Φώτη Καρατάσσου, Σάββα Μαυροματίδη και όλων των υπολοίπων που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Τι σημαίνει όμως «επιστροφή στο μέλλον»; Με λίγα λόγια είναι το πάντρεμα της αίγλης που είχαν τα Δ.Ε.Θ. περασμένων δεκαετιών με στοιχεία που βρίσκουμε σήμερα σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, προσαρμοσμένα φυσικά στα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας. Έτσι 90 ημέρες πριν την διεξαγωγή του, ξεκινάει η προσπάθεια να διοργανωθεί ένα Δ.Ε.Θ τόσο ελκυστικό και τεχνολογικά αναβαθμισμένο, που θα προσελκύσει όχι μόνο όσους ασχολούνται άμεσα με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αλλά θα κεντρίσει το ενδιαφέρον τόσο της πολιτείας και των δημοτικών αρχών, όσο και αυτό των εν δυνάμει χορηγών. Ένα Δ.Ε.Θ. το οποίο θα συγκεντρώσει τα βλέμματα των Μ.Μ.Ε. αλλά και των πολιτών ή επισκεπτών της πόλης, που δεν ασχολούνται με τους αγώνες ραλί αλλά δεν θα θέλουν να χάσουν με τίποτα αυτό το πολύ σημαντικό γεγονός για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Η κινητοποίηση ξεκίνησε, οι παρευρισκόμενοι δεσμευτήκαν να βοηθήσουν με κάθε τρόπο και το ραντεβού για την επόμενη συνάντηση δόθηκε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν