Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Ι.Χ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2011…



Νέο παγκόσμιο ρεκόρ έκανε ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, καθώς διήνυσε σε πίστα δοκιμών στην Ιαπωνία μια απόσταση 1003 χιλιομέτρων σε 27,5 ώρες χωρίς να χρειαστεί να κάνει στάση για επαναφόρτιση της μπαταρίας του, ενώ η ταχύτητα του ήταν 40km/h. Όσο για την μπαταρία του, αυτή είναι τεχνολογίας ιόντων λιθίου, κατασκευασμένη από την ιαπωνική εταιρία SANYO. Το προηγούμενο παγκόσμιο ρεκόρ ήταν μόλις 555,6 χιλιόμετρα και είχε γίνει πέρυσι. Με το νέο ρεκόρ διαπιστώνουμε ότι η πρόοδος στην τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων είναι σημαντική και εξελίσσεται ολοένα και με ταχύτερους ρυθμούς. Η ηλεκτροκίνηση αναμένεται να γνωρίσει τεράστια άνθηση τα επόμενα χρόνια και δεν είναι λίγες οι εταιρίες που ανταγωνίζονται για το ποια θα καταφέρει να αποκτήσει το μεγαλύτερο μέρος της «πίτας».
Ενιαίο σύστημα επαναφόρτισης στην Ευρώπη το 2011
Οι αρμόδιοι υπουργοί των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε συνάντηση που έγινε περί τα τέλη Μαΐου συμφώνησαν ότι θα πρέπει μέχρι τα μέσα του 2011 να έχει αναπτυχθεί ένα ενιαίο σύστημα τεχνικών προδιαγραφών για την επαναφόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Κάτι τέτοιο θα βοηθούσε ασφαλώς τους καταναλωτές, ώστε να ξεπεράσουν τους όποιους δισταγμούς και να αγοράσουν τελικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Στην συνάντηση τονίστηκε το γεγονός ότι θα πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα για επαναφόρτιση του ΙΧ τόσο στο σπίτι και τον χώρο εργασίας, όσο και σε δημόσιους σταθμούς και με τρόπο εύκολο και απλό. Επίσης, οι μπαταρίες των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα πρέπει να έχουν αρκετή διάρκεια, ώστε να μην χρειάζεται το ΙΧ επαναφόρτιση κάθε τόσο, τινάζοντας ουσιαστικά στον αέρα τον καθημερινό προγραμματισμό των πολιτών.
Για να ανέβει σημαντικά πάντως η αγορά των ηλεκτροκίνητων μοντέλων και μάλιστα σε μια περίοδο γενικότερης κρίσης στην αγορά αυτοκινήτου θα πρέπει οι τιμές τους να είναι προσιτές και ιδιαίτερα ανταγωνιστικές. Μάλιστα, ήδη νεοϊδρυθείς ιαπωνική εταιρία προσανατολίζεται στην κατασκευή ηλεκτροκίνητου οχήματος, που θα στοιχίζει 12,000ευρώ. Χωρίς όμως να συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή το κόστος της μπαταρίας, η οποία θα πληρώνεται σε πολλές δόσεις κατά τις επαναφορτίσεις.
Τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα…
Πέρα από την τιμή και τον τρόπο επαναφόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, υπάρχει ένα ακόμα πρόβλημα, το οποίο πρέπει να εξεταστεί και να βρεθεί άμεσα λύση από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα ηλεκτρικά ΙΧ είναι αθόρυβα ή σχεδόν αθόρυβα και αυτό είναι πρόβλημα και μάλιστα πολύ σοβαρό. Από την μια θα μειωθεί σημαντικά η ηχορύπανση στα μεγάλα αστικά κέντρα, ωστόσο, αυξάνεται ο κίνδυνος για ατυχήματα. Ένας πεζός ή και ο οδηγός άλλους οχήματος είναι δύσκολο να ακούσουν και τελικά να αντιληφθούν ένα ηλεκτρικό όχημα που πλησιάζει….
Ηλεκτροκίνηση vs. Πετρέλαιο…
Πάντως, μπορεί τα οχήματα με βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες θα εξακολουθούν να παίζουν κυρίαρχο στην «πίτα» της αυτοκίνησης, όμως τα ηλεκτροκίνητα αποτελούν μια πολλά υποσχόμενη τεχνολογία χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Μ’ ένα ηλεκτροκίνητο ΙΧ και το περιβάλλον βοηθάμε να απαλλαγεί από το μεγάλο βάρος των «αερίων του θερμοκηπίου», αλλά και την τσέπη μας να «γεμίσει», έστω και μακροπρόθεσμα. Παράλληλα, απαλλασσόμαστε και από τον πονοκέφαλο της εξάρτησης από το πετρέλαιο και το άγχος κάθε φορά που «φταρνίζονται» οι Άραβες και οι λοιποί «πετρελαιάδες»…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε