Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nurburgring 24 hours. Νικητές Bmw Motorsport - Dunlop


Τα ελαστικά Dunlop ήταν η επιλογή της Bmw Motorsport στη νίκη του Nurburgring 24 ώρες αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο κλασικός αγώνας, που διεξήχθη στην περίεργη πίστα που ο Sir Jackie Stewart περιέγραψε μία φορά ως την μεγαλύτερη και ο πιο απαιτητική στον κόσμο, κερδήθηκε από την πιο πρόσφατη Bmw Μ3 GT2, που εξοπλίστηκε με τα ελαστικά Dunlop Maxx. Τα ελαστικά Dunlop σχεδιάστηκαν, αναπτύχθηκαν και κατασκευάστηκαν στο κέντρο Motorsport της Dunlop στο Μπέρμιγχαμ, Αγγλία. Ο αγώνας διεξάγεται ετησίως στο εξαντλητικό Nurburgring Nordschleife, μια διαδρομή που έπαψε να χρησιμοποιείται για τα Grand Prix πριν 34 έτη, επειδή οι οδηγοί την έκριναν πάρα πολύ επικίνδυνη. Η απίστευτη πίστα, στα βουνά Eifel της Γερμανίας έχει ένα μήκος 26 χιλιομέτρων. Αυτή η διαδρομή είναι σχεδόν 10 φορές πιο μακροχρόνια από μερικές ευρωπαϊκές πίστες, και επιτρέπει στους διοργανωτές να δηλώσουν συμμετοχή πάνω από 200 αυτοκίνητα για να μπορέσει να πάρει την έναρξη ο αγώνας. Στον αγώνα συμμετέχουν αυτοκίνητα από διαφορετικές κατηγορίες, που κυμαίνονται από Le Mans αυτοκίνητα προδιαγραφών GT2» όπως οι Porsche, Ferrari και η νικήτρια Bmw έως περισσότερα τυποποιημένα αυτοκίνητα όπως τα VW Golf και Ford Focus.
Η νικήτρια Bmw Μ3 GT2 μοιράστηκε μεταξύ τεσσάρων οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των παγκόσμιων πρωταθλητών ,Jörg Müller και Augusto Farfus και του Γερμανού οδηγών Uwe Alzen . Ο τέταρτος οδηγός στη Dunlop Bmw ήταν προηγούμενος πιλότος F1 , ο Pedro Lamy. Το πορτογαλικό αστέρι ήταν ενθουσιασμένος και ήθελε να επιτύχει την 50η νίκη του στο Nurburgring 24 ώρες που είχε κερδίσει το 2001. Ο Muller περιγράφει τον αγώνα όπως: «Ο αγώνας 24 ωρών στο Nordschleife είναι μια από τις εξαντλητικότερες δοκιμές για τον οδηγό και το αυτοκίνητο. Δεν είσαι ενάντια στους άλλους οδηγούς εδώ, είσαι ενάντια στην ίδια την διαδρομή» Η Dunlop, ένας από τους παγκόσμιους κύριους κατασκευαστές ελαστικών υψηλών επιδόσεων , είναι τεχνικός συνεργάτης της Bmw Motorsport. Ως τμήμα αυτής της αποκλειστικής, μακροπρόθεσμης συνεργασίας, η Dunlop παρέχει τα ελαστικά αυτοκινήτου, που κατασκευάζονται στο Μπέρμιγχαμ, για τα προγράμματα αγώνων της Bmw στην αμερικανική σειρά του Le Mans καθώς επίσης και την παροχή των ελαστικών αυτοκινήτου στα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Bmw, όπως η Bmw Μ3 GT4.
Η Dunlop χρησιμοποιεί το motorsport ως τεχνολογικό καταλύτη. Ότι μαθαίνει η Dunlop από τους αγώνες το ενσωματώνει στα ελαστικά της και κατά συνέπεια στον δρόμο. Οι μηχανικοί της Dunlop ήταν οι πρώτοι για να μεταφέρουν τα πρότυπα των αγώνων στα ελαστικά που αναπτύχθηκαν για καθημερινά αυτοκίνητα. Η πιο πρόσφατη έννοια της τεχνολογίας επαφής της Dunlop ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά σε σχέση με την μεταφορά δεδομένων από τον δρόμο ,συμπεριλαμβανομένης της πολυάκτινης κατασκευής και του σχεδιασμού του πέλματος που προέρχονται από τα ελαστικά αγώνων αυτοκινήτου. Η Dunlop έχει συμμετάσχει στον αγώνα από την έναρξη του 20ού αιώνα. Αφότου γιόρτασαν τα αρχικά μεγάλα ρεκόρ, η Dunlop γιόρτασε τον πρώτο θρίαμβό της στο 24 ώρες του Le Mans το 1924 και είναι ο επιτυχέστερος κατασκευαστής ελαστικών αυτοκινήτου με 34 νίκες. Το 2007 και 2008 τα ελαστικά Dunlop χρησιμοποιήθηκαν από την νικήτρια GT2 ομάδα πρωταθλήματος στη σειρά αντοχής του Le Mans. Τα ελαστικά Dunlop χρησιμοποιούνται επίσης στο πρωτάθλημα DTM και σε αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού σε όλο τον κόσμο, όπου η Dunlop έχει απολαύσει ιδιαίτερη επιτυχία με τις ομάδες και τους οδηγούς της Bmw.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο