Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NISSAN JUKE


Το Juke είναι το πιο εμφατικό υπερ-μίνι της τελευταίας πενταετίας. Τουλάχιστον. Αν το Juke οφείλει σε κάτι την ύπαρξή του αλλά και την ιδιαιτερότητά του τότε αυτό δεν είναι άλλο από τη μεγάλη επιτυχία του Qashqai. Η οποία γέμισε αυτοπεποίθηση τη Nissan και της επέτρεψε να παρουσιάσει ένα τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Το Juke λοιπόν σίγουρα δεν είναι joke. Αντίθετα αποτελεί την πιο πρωτότυπη και ιδιαίτερη πρόταση της κατηγορίας Β, των υπερ-μίνι δηλαδή, όχι μόνο γιατί ξεφεύγει από τη μανιέρα των δύο όγκων αλλά γιατί κατορθώνει να συνδυάσει με επιτυχία στοιχεία τόσο από αρκετές κατηγορίες όσο και από διάφορα μοντέλα της Nissan. Κάτι θυμίζει, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο - προσέξτε την κλίση της οροφής, που παραπέμπει στο 370Ζ όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ η γενική εικόνα τού πίσω μέρους του έχει ένα αέρα από Infiniti. Το αποτέλεσμα είναι αυτή η χρήση και όχι η στείρα επανάληψη στοιχείων μαζί με το πρωτότυπα χαρακτηριστικά όπως τα διπλά φωτιστικά (πάνω τα φώτα θέσης και ημέρας μαζί με τα φλας, στον προφυλακτήρα οι προβολείς που μοιάζουν με τους ομίχλης των rally cars των ‘70s) δημιουργούν ένα πραγματικά ιδιαίτερο σύνολο. Που είτε το αγαπάς είτε το μισείς κι αυτό κάθε άλλο παρά κακό είναι για ένα αυτοκίνητο που θέλει να είναι η upper class πρόταση της μάρκας στην κατηγορία (το καινούργιο Micra θα είναι η κλασική). Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η κεντρική κονσόλα, που, όπως δηλώνουν οι σχεδιαστές, την εμπνεύστηκαν από τα ρεζερβουάρ των μοτοσικλετών. Όσο για τους χώρους, το ύψος πίσω μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο δυνατό αλλά δεν ενοχλεί. Περισσότερο θέμα υπάρχει με την είσοδο-έξοδο παρά με την παραμονή. Όσο για το πορτμπαγκάζ, είναι 251 λίτρα στα προσθιοκίνητα και 201 στο τετρακίνητο. Το τελευταίο διαθέτει σύστημα μετάδοσης με δύο συνεκτικούς συμπλέκτες πίσω, με αποτέλεσμα να υπάρχει κατανομή της ροπής όχι μόνο ανά άξονα αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Στην περίπτωση αυτή ο κινητήρας είναι ο νέος turbo των 1,6 λίτρων που αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 190 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο CVT με 6 προκαθορισμένες σχέσεις. Στην προσθιοκίνητη εκδοχή του το κιβώτιο είναι χειροκίνητο, ενώ την γκάμα συμπληρώνουν ο γνωστός 1.6 των 117 ίππων της Nissan καθώς και ο ντίζελ των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων. Όλες οι εκδόσεις θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους από το φθινόπωρο, ενώ εμείς θα μπορούμε να σας πούμε περισσότερα για το οδηγικό προφίλ του Juke από τον Ιούνιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι