Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NISSAN JUKE


Το Juke είναι το πιο εμφατικό υπερ-μίνι της τελευταίας πενταετίας. Τουλάχιστον. Αν το Juke οφείλει σε κάτι την ύπαρξή του αλλά και την ιδιαιτερότητά του τότε αυτό δεν είναι άλλο από τη μεγάλη επιτυχία του Qashqai. Η οποία γέμισε αυτοπεποίθηση τη Nissan και της επέτρεψε να παρουσιάσει ένα τόσο ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Το Juke λοιπόν σίγουρα δεν είναι joke. Αντίθετα αποτελεί την πιο πρωτότυπη και ιδιαίτερη πρόταση της κατηγορίας Β, των υπερ-μίνι δηλαδή, όχι μόνο γιατί ξεφεύγει από τη μανιέρα των δύο όγκων αλλά γιατί κατορθώνει να συνδυάσει με επιτυχία στοιχεία τόσο από αρκετές κατηγορίες όσο και από διάφορα μοντέλα της Nissan. Κάτι θυμίζει, αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο - προσέξτε την κλίση της οροφής, που παραπέμπει στο 370Ζ όπως και τα πίσω φωτιστικά σώματα, ενώ η γενική εικόνα τού πίσω μέρους του έχει ένα αέρα από Infiniti. Το αποτέλεσμα είναι αυτή η χρήση και όχι η στείρα επανάληψη στοιχείων μαζί με το πρωτότυπα χαρακτηριστικά όπως τα διπλά φωτιστικά (πάνω τα φώτα θέσης και ημέρας μαζί με τα φλας, στον προφυλακτήρα οι προβολείς που μοιάζουν με τους ομίχλης των rally cars των ‘70s) δημιουργούν ένα πραγματικά ιδιαίτερο σύνολο. Που είτε το αγαπάς είτε το μισείς κι αυτό κάθε άλλο παρά κακό είναι για ένα αυτοκίνητο που θέλει να είναι η upper class πρόταση της μάρκας στην κατηγορία (το καινούργιο Micra θα είναι η κλασική). Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η κεντρική κονσόλα, που, όπως δηλώνουν οι σχεδιαστές, την εμπνεύστηκαν από τα ρεζερβουάρ των μοτοσικλετών. Όσο για τους χώρους, το ύψος πίσω μπορεί να μην είναι το μεγαλύτερο δυνατό αλλά δεν ενοχλεί. Περισσότερο θέμα υπάρχει με την είσοδο-έξοδο παρά με την παραμονή. Όσο για το πορτμπαγκάζ, είναι 251 λίτρα στα προσθιοκίνητα και 201 στο τετρακίνητο. Το τελευταίο διαθέτει σύστημα μετάδοσης με δύο συνεκτικούς συμπλέκτες πίσω, με αποτέλεσμα να υπάρχει κατανομή της ροπής όχι μόνο ανά άξονα αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Στην περίπτωση αυτή ο κινητήρας είναι ο νέος turbo των 1,6 λίτρων που αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ 190 ίππους και συνδυάζεται με κιβώτιο CVT με 6 προκαθορισμένες σχέσεις. Στην προσθιοκίνητη εκδοχή του το κιβώτιο είναι χειροκίνητο, ενώ την γκάμα συμπληρώνουν ο γνωστός 1.6 των 117 ίππων της Nissan καθώς και ο ντίζελ των 1.500 κυβικών και των 110 ίππων. Όλες οι εκδόσεις θα αρχίσουν να κυκλοφορούν στους δρόμους από το φθινόπωρο, ενώ εμείς θα μπορούμε να σας πούμε περισσότερα για το οδηγικό προφίλ του Juke από τον Ιούνιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε