Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEW MICHELIN ΓΙΑ ΤΗΝ PORSCHE


Κοινή αντίληψη στις αναλύσεις, σύγκλιση σχεδίων, πνεύμα που μοιράζεται … Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η συνταύτιση της φιλοσοφίας που διέπει τόσο τον κατασκευαστή ελαστικών Michelin όσο και την κατασκευάστρια αυτοκινήτων βιομηχανία Porsche.
Η τελευταία, πράγματι, μόλις έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας δυναμικής της, που ονομάζεται « Porsche Intelligent Performance », η οποία συνίσταται στην παραγωγή οχημάτων με μεγαλύτερες επιδόσεις και λιγότερο ενεργοβόρων, αποτελεσματικότερων και λιγότερο επιβαρυντικών για την ατμόσφαιρα. Αυτή η "πολιτική" βρίσκει μιαν ακριβή ανταπόκριση στη στρατηγική της Michelin η οποία σχεδιάζει και κατασκευάζει ελαστικά που διαθέτουν τις πιο ισορροπημένες επιδόσεις. Μέγιστη πρόσφυση (σε όφελος της ασφάλειας), εξοικονόμηση καυσίμων και χιλιομετρική απόδοσης είναι συνδυασμένες στο ψηλότερο επίπεδο στα ελαστικά MICHELIN, και συγκεκριμένα σ’ εκείνα που εξοπλίζουν τη νέα Porsche Cayenne.
Οι γκάμες της Michelin για το νέο SUV αρθρώνονται γύρω από τρία μοντέλα ελαστικών. Φέρουν όλα στα πλευρά τους την ειδική σήμανση N που καταδεικνύει ότι αντιστοιχούν στις πολύ απαιτητικές προδιαγραφές του κατασκευαστή του Zuffenhausen. Πρόκειται για τα :
- MICHELIN Latitude Tour HP
- MICHELIN Latitude Sport
- MICHELIN Latitude Alpin
Χάρη σ’ αυτόν τον εξοπλισμό, το καλοκαίρι όπως και τον χειμώνα, οι νέες Porsche Cayenne διαθέτουν το τρίπτυχο επιδόσεων των ελαστικών MICHELIN, όπου ασφάλεια, μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και χιλιομετρική απόδοση συνδυάζονται όλες μαζί. Η Porsche και η Michelin αποδεικνύουν ότι είναι δυνατόν, χάρη στην υψηλή τεχνολογία, να επιτύχουν τον διπλό αυτό στόχο – τις υψηλές επιδόσεις αφ’ ενός και τον σεβασμό στο περιβάλλον αφ’ ετέρου (ο τελευταίος αυτός συνίσταται στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και την ελάττωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα - CO2).
Η εξισορρόπηση επιδόσεων που επιτυγχάνεται, τόσο με τα θερινά όσο και με τα χειμερινά ελαστικά, είναι ο καρπός μιας ιστορίας που διαρκεί στο χρόνο μεταξύ της MICHELIN και της Porsche. Οι δύο όμιλοι εργάζονται μαζί από το 1960. Το 2002, η συνεργασία αυτή έγινε ακόμη στενότερη, στα πλαίσια ενός συμβολαίου που καθιστά τη MICHELIN τον « World Wide Cooperation Partner » της Porsche. Αυτή η συνεργασία καλύπτει πολλούς τομείς, από την ανάπτυξη μέχρι τον αγωνιστικό τομέα. Το 2004, η MICHELIN είδε να της απονέμεται από την Porsche το βραβείο του «Best Supplier» (Καλύτερου Προμηθευτή).
Το νέο MICHELIN Latitude Tour HP που φέρει το σήμα GREEN X στα πλευρά του, διακρίνεται για τις εξαιρετικές οδικές επιδόσεις του, το κράτημα δρόμου, τη χαμηλή αντίστασή του στην κύλιση, τη χιλιομετρική απόδοση και το βάρος του.
Η ενεργειακή αποτελεσματικότητα του MICHELIN Latitude Tour HP προέρχεται συγκεκριμένα από τη νέα αρχιτεκτονική του σκελετού, η οποία περιορίζει την παραγωγή θερμότητας στο επίπεδο του πέλματος και των πλευρών (δείτε την παρακάτω απεικόνιση). Όντως, η κατανάλωση καυσίμων μειώνεται : μεταξύ 0,2 και 0,4 του λίτρου εξοικονομούνται ανά 100 km.
Η αναβάθμιση των τριών βασικών συνιστωσών του ελαστικού, δηλαδή μείγμα γόμας, σκάλισμα και αρχιτεκτονική σκελετού, καθώς και η ειδική κατασκευαστική μέθοδος της Michelin είναι η πηγή προέλευσης της σημαντικής μείωσης της κατανάλωσης καυσίμων. Στρατηγικός εταίρος της Porsche, η Michelin σχεδίασε και ανέπτυξε το νέο ελαστικό MICHELIN Latitude Tour HP σε στενή συνεργασία με τους μηχανικούς του Γερμανού κατασκευαστή αυτοκινήτων. Όλες οι απαιτήσεις που προέβαλε ο κατασκευαστής εκπληρώθηκαν από το MICHELIN Latitude Tour HP, πράγμα το οποίο, όντως, οδήγησε στην πιστοποίησή του.
Τέλος, το νέο MICHELIN Latitude Tour HP είναι ένα ελαστικό που φέρει στα πλευρά του τη σήμανση M+S (για Mud and Snow : λάσπη και χιόνι).
Η Michelin αποδέχτηκε τη φιλόδοξη πρόκληση να αναπτύξει ένα ελαστικό πολύ υψηλών επιδόσεων, σε αρμονία με το δυναμικό της νέας Porsche Cayenne. Αυτό το ελαστικό MICHELIN Latitude Sport είναι επίσης το αποτέλεσμα της συνεργασίας με τον κατασκευαστή αυτοκινήτων. Οι επιδόσεις τις οποίες προτείνει το νέο αυτό ελαστικό είναι τρεις τον αριθμό : καλύτερη συμπεριφορά του οχήματος σε στεγνό έδαφος, περισσότερη ασφάλεια (κάτι που μεταφράζεται σε εξαιρετικό φρενάρισμα σε στεγνό και σε βρεγμένο έδαφος) και ενεργειακή αποτελεσματικότητα.
Το MICHELIN Latitude Sport πραγματώνει αυτή τη δύσκολη σύνθεση : προσαρμόζεται στους περιορισμούς που θέτει ένα SUV (ογκώδες όχημα, με υψηλότερη χωρητικότητα φορτίου) προτείνοντας ταυτοχρόνως επιδόσεις σε κράτημα, με ταχύτητες ίσες προς εκείνες των πιο γρήγορων επιβατικών αυτοκινήτων στην αγορά.
Το νέο MICHELIN Latitude Sport επωφελείται για το σκοπό αυτό από την τεχνογνωσία που ανέπτυξε η Michelin στον αγωνιστικό τομέα και διαθέτει ειδικές τεχνολογίες που του επιτρέπουν να επιτυγχάνει το απαιτούμενο επίπεδο επιδόσεων.
Το MICHELIN Latitude Sport χαρακτηρίζεται από μία ειδική αρχιτεκτονική, που συγκρατείται από μία ζώνη που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά. Αυτή η προεξέχουσα ζώνη 0° και έχει μεταβλητό ίχνος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι