Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GRAND PRIX MONACO 2010


Χωρίς διάλειμμα το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 συνεχίζεται με το γκραν πρι του Μονακό το προσεχές Σαββατοκύριακο (15-16 Μαΐου), το οποίο από το 1950 διεξάγεται, μπροστά από το λιμάνι με τα υπερπολυτελή κότερα, έξω από το καζίνο και τα καταπληκτικά ξενοδοχεία, αλλά και μέσα από το τούνελ. Το σιρκουί του Μόντε Κάρλο είναι το μικρότερο του πρωταθλήματος, καθώς έχει μήκος 3.340 χιλιόμετρα, διανύοντας απόσταση 260.520 χιλιομέτρων.
Οι πιλότοι έχουν πολύ δύσκολο έργο, καθώς περνούν σε απόσταση αναπνοής από τον τοίχο και τις μπαριέρες. Η διαδρομή αποτελείται από 19 στροφές, εννιά δεξιόστροφες και 10 αριστερόστροφες. Το Μονακό είναι μια από τις πιο αργές πίστες, ιδιαίτερα απαιτητικές για τους πιλότους.
Τα "ζόρια" αρχίζουν μετά την πολύ μικρή ευθεία της εκκίνησης, όπου ακολουθεί η πρώτη πολύ κλειστή στροφή, έχοντας δεύτερα στο κιβώτιο και το κοντερ να δείχνει περίπου 120 χλμ.
Η είσοδος και η έξοδος από το τούνελ ίσως είναι το αγαπημένο πλάνο όλων όσων παρακολουθούν το γκραν πρι. Οι πιλότοι βγαίνοντας από το τούνελ και μπαίνοντας στη στροφή 10 έχουν αποκτήσει τη μέγιστη ταχύτητα της πίστας, 29O χλμ. την ώρα, μετατρέποντας ς την εν λόγω στροφή στη ταχύτερη του πρωταθλήματος.


Η 6η στροφή της διαδρομής είναι η πιο αργή, καθώς οι πιλότοι εισέρχονται σε αυτή με 50 χλμ. την ώρα και στο κιβώτιο έχουν πρώτη ταχύτητα.
Οι μηχανικοί έχουν αρκετοί δουλειά πριν το γκραν πρι. Αρχικά, οι πιλότοι έχουν στη διάθεσή τους τη μαλακή και τη μεσαία γόμα ελαστικών και το μονοθέσιο πρέπει να έχει στηθεί με το κατάλληλο αεροδυναμικό πακέτο.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με το μονοθέσιο της Ferrari. Περισσότερες νίκες στο Μόντε Κάρλο έχει η McLaren,15, ωστόσο φέτος η Red Bull έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά, κατακτώντας και τις 5 pole position

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...