Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GRAND PRIX MONACO 2010


Χωρίς διάλειμμα το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 συνεχίζεται με το γκραν πρι του Μονακό το προσεχές Σαββατοκύριακο (15-16 Μαΐου), το οποίο από το 1950 διεξάγεται, μπροστά από το λιμάνι με τα υπερπολυτελή κότερα, έξω από το καζίνο και τα καταπληκτικά ξενοδοχεία, αλλά και μέσα από το τούνελ. Το σιρκουί του Μόντε Κάρλο είναι το μικρότερο του πρωταθλήματος, καθώς έχει μήκος 3.340 χιλιόμετρα, διανύοντας απόσταση 260.520 χιλιομέτρων.
Οι πιλότοι έχουν πολύ δύσκολο έργο, καθώς περνούν σε απόσταση αναπνοής από τον τοίχο και τις μπαριέρες. Η διαδρομή αποτελείται από 19 στροφές, εννιά δεξιόστροφες και 10 αριστερόστροφες. Το Μονακό είναι μια από τις πιο αργές πίστες, ιδιαίτερα απαιτητικές για τους πιλότους.
Τα "ζόρια" αρχίζουν μετά την πολύ μικρή ευθεία της εκκίνησης, όπου ακολουθεί η πρώτη πολύ κλειστή στροφή, έχοντας δεύτερα στο κιβώτιο και το κοντερ να δείχνει περίπου 120 χλμ.
Η είσοδος και η έξοδος από το τούνελ ίσως είναι το αγαπημένο πλάνο όλων όσων παρακολουθούν το γκραν πρι. Οι πιλότοι βγαίνοντας από το τούνελ και μπαίνοντας στη στροφή 10 έχουν αποκτήσει τη μέγιστη ταχύτητα της πίστας, 29O χλμ. την ώρα, μετατρέποντας ς την εν λόγω στροφή στη ταχύτερη του πρωταθλήματος.


Η 6η στροφή της διαδρομής είναι η πιο αργή, καθώς οι πιλότοι εισέρχονται σε αυτή με 50 χλμ. την ώρα και στο κιβώτιο έχουν πρώτη ταχύτητα.
Οι μηχανικοί έχουν αρκετοί δουλειά πριν το γκραν πρι. Αρχικά, οι πιλότοι έχουν στη διάθεσή τους τη μαλακή και τη μεσαία γόμα ελαστικών και το μονοθέσιο πρέπει να έχει στηθεί με το κατάλληλο αεροδυναμικό πακέτο.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004 με το μονοθέσιο της Ferrari. Περισσότερες νίκες στο Μόντε Κάρλο έχει η McLaren,15, ωστόσο φέτος η Red Bull έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά, κατακτώντας και τις 5 pole position

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου