Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επέτειος για τις Εγκαταστάσεις Crash-Test της Volvo


Η Volvo γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας των Εγκαταστάσεων Crash-Test της εταιρείας, στην Torslanda της Σουηδίας. Πρόκειται για τις πλέον προηγμένες ίσως εγκαταστάσεις αυτού του τύπου στον κόσμο, με σχεδόν 3.000 crash-test σε πλήρη κλίμακα στο ενεργητικό τους. «Η Volvo έχει θέσει ένα πολύ φιλόδοξο στόχο: την πλήρη εξάλειψη του κινδύνου θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού σε καινούργιο αυτοκίνητο Volvo μέχρι το 2020 και αυτές οι εγκαταστάσεις είναι το σημαντικότερο εργαλείο που έχουμε ώστε να τον επιτύχουμε», λέει ο Thomas Broberg, υψηλόβαθμο στέλεχος της Volvo σε θέματα ασφάλειας.
«Μπορούμε και αναπαριστούμε τα περισσότερα περιστατικά και ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους. Με την ανάλυσή τους και την αδιάκοπη δοκιμή και έλεγχο πρωτοπόρων τεχνολογιών μπορούμε και βελτιώνουμε συνεχώς τα επίπεδα ασφαλείας των αυτοκινήτων μας, κάνοντάς τα ακόμα πιο ασφαλή στις πραγματικές οδικές συνθήκες», συνέχισε.

Χρονικά ορόσημα

· 2000 - Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test εγκαινιάζονται στις 29 Μαρτίου από το Βασιλιά Κάρολο Γουσταύο XVI της Σουηδίας.
· 2000 - Δοκιμή συρμάτινων κεντρικών διαχωριστικών για δρόμους διπλής κατευθύνσεως.
· 2001 - Η Volvo ανακηρύσσεται «πρότυπο κέντρο» στον τομέα της ασφάλειας εντός της μητρικής –τότε- εταιρείας, Ford Motor Company. Τα επόμενα χρόνια, εκτελούνται crash-test σε διάφορα μοντέλα Aston Martin, Jaguar, Land Rover και Ford στις Εγκαταστάσεις Crash-Test της Volvo. Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test χρησιμοποιούνται επίσης από τη Volvo Trucks.
· 2002 - Επιδεικνύεται ένα νέο σύστημα για δοκιμές ανατροπής. Τα μέσα ενημέρωσης καλούνται να παρακολουθήσουν δοκιμή ανατροπής του νέου Volvo XC90.
· 2003 - Τα μέσα ενημέρωσης παρακολουθούν ένα crash-test, κατά το οποίο το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας, το Volvo XC90, πέφτει από το πλάι πάνω σε ένα μικρότερο μοντέλο, το Volvo S40, με ταχύτητα 50 km/h.
· 2007 - Εκτελείται το υπ' αριθμόν 2.000 crash-test τον Μάιο.
· 2008 - Τοποθετείται ένα νέο σετ με κάμερες υψηλής ταχύτητας. Μπορούν να καταγράφουν 200.000 καρέ το δευτερόλεπτο και αυτή η υψηλή τεχνολογία προσφέρει ένα προηγμένο πλαίσιο λεπτομερειακής μελέτης του τι συμβαίνει στα ανδρείκελα crash-test και το ίδιο το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.
· 2008 - Ένα νέο σύστημα επιτρέπει την κινηματογράφηση του crash-test από κάτω, όταν πέφτει πάνω σε έναν στύλο ή σε ένα δένδρο.
· 2010 - Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test γιορτάζουν τα 10 χρόνια λειτουργίας τους. Συνολικά, σε αυτά τα πρώτα 10 χρόνια λειτουργίας έχουν εκτελεστεί περίπου 3.000 crash-test.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι