Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επέτειος για τις Εγκαταστάσεις Crash-Test της Volvo


Η Volvo γιορτάζει τα 10 χρόνια λειτουργίας των Εγκαταστάσεων Crash-Test της εταιρείας, στην Torslanda της Σουηδίας. Πρόκειται για τις πλέον προηγμένες ίσως εγκαταστάσεις αυτού του τύπου στον κόσμο, με σχεδόν 3.000 crash-test σε πλήρη κλίμακα στο ενεργητικό τους. «Η Volvo έχει θέσει ένα πολύ φιλόδοξο στόχο: την πλήρη εξάλειψη του κινδύνου θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού σε καινούργιο αυτοκίνητο Volvo μέχρι το 2020 και αυτές οι εγκαταστάσεις είναι το σημαντικότερο εργαλείο που έχουμε ώστε να τον επιτύχουμε», λέει ο Thomas Broberg, υψηλόβαθμο στέλεχος της Volvo σε θέματα ασφάλειας.
«Μπορούμε και αναπαριστούμε τα περισσότερα περιστατικά και ατυχήματα που συμβαίνουν στους δρόμους. Με την ανάλυσή τους και την αδιάκοπη δοκιμή και έλεγχο πρωτοπόρων τεχνολογιών μπορούμε και βελτιώνουμε συνεχώς τα επίπεδα ασφαλείας των αυτοκινήτων μας, κάνοντάς τα ακόμα πιο ασφαλή στις πραγματικές οδικές συνθήκες», συνέχισε.

Χρονικά ορόσημα

· 2000 - Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test εγκαινιάζονται στις 29 Μαρτίου από το Βασιλιά Κάρολο Γουσταύο XVI της Σουηδίας.
· 2000 - Δοκιμή συρμάτινων κεντρικών διαχωριστικών για δρόμους διπλής κατευθύνσεως.
· 2001 - Η Volvo ανακηρύσσεται «πρότυπο κέντρο» στον τομέα της ασφάλειας εντός της μητρικής –τότε- εταιρείας, Ford Motor Company. Τα επόμενα χρόνια, εκτελούνται crash-test σε διάφορα μοντέλα Aston Martin, Jaguar, Land Rover και Ford στις Εγκαταστάσεις Crash-Test της Volvo. Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test χρησιμοποιούνται επίσης από τη Volvo Trucks.
· 2002 - Επιδεικνύεται ένα νέο σύστημα για δοκιμές ανατροπής. Τα μέσα ενημέρωσης καλούνται να παρακολουθήσουν δοκιμή ανατροπής του νέου Volvo XC90.
· 2003 - Τα μέσα ενημέρωσης παρακολουθούν ένα crash-test, κατά το οποίο το μεγαλύτερο μοντέλο της εταιρείας, το Volvo XC90, πέφτει από το πλάι πάνω σε ένα μικρότερο μοντέλο, το Volvo S40, με ταχύτητα 50 km/h.
· 2007 - Εκτελείται το υπ' αριθμόν 2.000 crash-test τον Μάιο.
· 2008 - Τοποθετείται ένα νέο σετ με κάμερες υψηλής ταχύτητας. Μπορούν να καταγράφουν 200.000 καρέ το δευτερόλεπτο και αυτή η υψηλή τεχνολογία προσφέρει ένα προηγμένο πλαίσιο λεπτομερειακής μελέτης του τι συμβαίνει στα ανδρείκελα crash-test και το ίδιο το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.
· 2008 - Ένα νέο σύστημα επιτρέπει την κινηματογράφηση του crash-test από κάτω, όταν πέφτει πάνω σε έναν στύλο ή σε ένα δένδρο.
· 2010 - Οι Εγκαταστάσεις Crash-Test γιορτάζουν τα 10 χρόνια λειτουργίας τους. Συνολικά, σε αυτά τα πρώτα 10 χρόνια λειτουργίας έχουν εκτελεστεί περίπου 3.000 crash-test.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...