Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γυναίκες & Παγκόσμια Επιτροπή Μηχανοκίνητου Αθλητισμού


Με ομόφωνη συμφωνία των μελών του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (World Motor Sport Council), η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου- FIA δημιουργεί μια νέα Επιτροπή για να διευκολύνει την πλήρη συμμετοχή των γυναικών σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Επιτροπή «Γυναίκες & Επιτροπή Μηχανοκίνητου Αθλητισμού» (WMC) συνεδρίασε για πρώτη φορά υπό την προεδρία της πρώην οδηγού στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι Michèle Mouton. Ο Πρόεδρος της FIA Jean Todt δήλωσε: «Η ιδιότητα του μέλους της FIA σε όλο τον κόσμο, αποτελείται από άνδρες και γυναίκες. Καθένας μας έχει τον ίδιο ρόλο στον αθλητισμό. Όπως πολλές Διεθνείς Ομοσπονδίες- τις οποίες θα υποστηρίξουμε, θα προωθήσουν και θα βοηθήσουν τη συμμετοχή γυναικών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, εξασφαλίζοντας ίσες ευκαιρίες σε όλα τα επίπεδα».
Η WMC έχει ως στόχο να θέσει σε εφαρμογή στρατηγικές και πολιτικές που θα προωθούν την εκπαίδευση και την κατάρτιση και να θέσουν σε εφαρμογή πρακτικές και γεγονότα που θα ενισχύσουν τη συμμετοχή των γυναικών σε όλους τους τομείς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η Επιτροπή θα συνεργαστεί με τις αθλητικές και μη αθλητικές επιτροπές της FIA για την εκτέλεση κοινών έργων αθλητισμού. Η WMC θα λάβει επίσης ενεργό ρόλο στα διεθνή forum και συνέδρια που υποστηρίζουν τη θέση της γυναίκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς και των πλεονεκτημάτων που μπορούν να υπάρξουν. Η Michèle Mouton, Πρόεδρος του WMC, ήταν η πρώτη γυναίκα που κέρδισε αγώνα στο ΠΠ Ράλι (1980) και συνολικά τέσσερις στο ΠΠ. Η Γαλλίδα οδηγός τερμάτισε δεύτερη στην κατάταξη του 1982 και κέρδισε το σεβασμό των ανδρών όχι μόνο για την οδήγηση της, αλλά και για την προσωπικότητα της και το πάθος της για τους αγώνες.
Η Μ. Mouton, δήλωσε: «Οι γυναίκες έχουμε ήδη τη θέση μας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, το έχουμε αποδείξει. Πολλές φορές με ρωτούν γιατί δεν έχουν ακολουθήσει άλλες γυναίκες τα βήματά μου. Πραγματικά ελπίζω ότι η Επιτροπή μπορεί να συμβάλει σημαντικά και να αποδείξει ότι μπορούμε να προσελκύσουμε και να υποστηρίξουμε γυναίκες σε όλους τους τομείς του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Η Επιτροπή WMC αποτελείται από 19 μέλη που εκπροσωπούν κατασκευαστές, ομάδες, οδηγούς και τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου