Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυξάνεται πάλι ο φόρος πολυτελείας στα Ι.Χ. αυτόκινητα


Διαφοροποιείται -προς τα πάνω- σύμφωνα με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών για την "Αύξηση του ΦΠΑ και των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης" ο φόρος πολυτελείας που επιβάλλεται στα επιβατικά αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με την ρύθμιση που προωθείται προς ψήφιση ο νέος φόρος πολυτελείας στα καινούρια αυτοκίνητα διαμορφώνεται ως εξής:
Για μοντέλα με τιμή χονδρικής πώλησης (εργοστασιακή αξία) από 15.000 εώς 20.000 ευρώ το ποσοστό καθορίζεται σε 10%, για εργοστασιακή αξία από 20.000 έως 28.000 ευρώ αυξάνεται σε 30% και για μοντέλα με εργοστασιακή αξία μεγαλύτερη των 28.000 ευρώ το ποσοστό του φόρου πολυτελείας καθορίζεται στο 40%.
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στον υπολογισμό του φόρου πολυτελείας και για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Αναλυτικότερα, για μεταχειρισμένα με εργοστασιακή αξία από 11.000 εώς 14.000 ευρώ ο φόρος προσδιορίζεται στο 10%. Για μοντέλα εργοστασιακής αξίας από 14.000 έως 19.000 ευρώ το ποσοστό αυξάνεται στο 30% και για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 19.000 ευρώ το ποσοστό ανέρχεται στο 40%.
Υπενθυμίζεται ότι μέχρι χθες ο φόρος πολυτελείας για καινούρια αυτοκίνητα με εργοστασιακή αξία από 17.000 έως 22.00 ευρώ ήταν 10%, για μοντέλα εργοστασιακής αξίας απο 22.000 έως 30.000 ήταν 20% και για μοντέλα αξίας άνω των 30.000 ευρώ ο φόρος ήταν 30%.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .