Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ !!


Προς: Δ.Σ. Ε.Λ.Π.Α.

Κοινoποίηση: Μέσα ενημέρωσης, Λέσχες, Εμπλεκόμενους φορείς

Κύριοι,

Η αιφνιδιαστική όσο και προσβλητική επιλογή σας να καταργείσετε ουσιαστικά την αποφασή μας για τη θεσμική αναγνώριση του ΣΟΑΑ και του ΣΟΑΒΕ, με την αφορμή έκδοσης αγωνιστικών αδειών, όπως και η κατάθεση καταστατικού της Ομοσπονδίας στο Πρωτοδικείο, διαφορετικού με ότι έχουμε συμφωνήσει σχετικά, μας αναγκάζει στο να υποβάλλουμε την παραιτησή μας από μέλη της ΕΘΕΑ.
Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθειά μας θα συνεχιστεί, με την αρωγή και την πλήρη υποστήριξη των Συνδέμων Οδηγών Αγώνων (ΣΟΑΑ και ΣΟΑΑΒΕ), ώστε να μην το έργο μας, σεβόμενοι τους εμπλεκόμενους αθλητές, οργανωτές και κριτές, με στόχο την αξιοπιστία των θεσμών και το κύρος των Πρωταθλημάτων.
Η συνεργασία των μελών της ΕΘΕΑ που παραιτήθηκαν συνεχίζεται και θα εκφράζεται μέσα από την Επιτροπή Εποπτείας και Προώθησης-Προβολής των Ελληνικών αγώνων, που συστήσαμε σήμερα 6 Μαίου στα γραφεία του ΣΟΑΑ στην οδό Μιχαλακοπούλου 123, με παρόντα όλα τα μέλη του ΔΣ του Συνδέμου Οδηγών Αγώνων (Γ.Κοσμόπουλος, Ν.Πλέσσας, Δ.Μιχελακάκης, Μ. Ξανθάκος, Α.Ζήβας, Ι. Μεσημέρης) και του Προέδρου του ΣΟΑΑΒΕ Σάββα Μαυροματίδη, ως επρόσωπο του Συνδέσμου των Οδηγών Αγώνων Βορείου Ελλάδος.
Μέλημά μας, άμεσα οι έγκυροι και ασφαλείς αγώνες αυτοκινήτου και η άψογη συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προσδίδοντας μάλιστα και την απαραίτητη εμπιστοσύνη στα έμπειρα στελέχη που συνεργάζονται για την διεξαγωγή των αγώνων και παρακολουθούν τις εξελίξεις με προβληματισμό και ανησυχία.
Άλλωστε, όλοι όσοι υγιείς και σκεπτόμενοι, με κύριο άξονα την επιτροπή μας και τα ΔΣ του ΣΟΑΑ και του ΣΟΑΑΒΕ, θα συνεργαστούμε αρμονικά ώστε να προκύψει άμεσα η αναγνώριση της Ομοσπονδία διοίκησης του αθλήματος, όπως από χρόνια έπρεπε να έχει συμβεί, ώστε και οι Ελληνικοί αγώνες να είναι σύγχρονοι, ανταγωνιστικοί και με υπόσταση που τους αρμόζει και προς την ευρύτερη κοινή γνώμη, αλλά και προς την πολιτεία, που παρακολουθεί σαστισμένα το πως το σπορ δεν εξελίσσεται από τη λέσχη σας τα τελευταία 50 χρόνια και παρά την προσπάθειά μας.


Τα μέλη της ΕΘΕΑ
Γιώργος Κοσμόπουλος (Πρόεδρος ΣΟΑΑ)
Σάββας Μαυροματίδης (Πρόεδρος ΣΟΑΑΒΕ)
Επαμεινώνδας Φατούρος
Μανώλης Χαλιβελάκης
Στράτης Χατζηπαναγιώτου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου