Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ κου. ΣΤΑΘΗ ΜΑΝΙΑΔΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΛΕ.Μ.Α.Θ.


ΠΡΟΣ: Πρόεδρο Ε.Θ.Ε.Α. κύριο Βασίλη Δεσποτόπουλο
Κοιν.: Πρόεδρο Α.Λ.Α.Κ. κύριο Γιώργο Σωτηρόπουλο

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Αγαπητέ Πρόεδρε,

Με την παρούσα θα ήθελα να καταγγείλω την προκλητική αλλά πρωτίστως επικίνδυνη συμπεριφορά του ενδιάμεσου κριτή Διαλυνά ο οποίος και βρισκόταν στην αλλαγή πορείας της ε.δ. Αγ. Θεόδωροι πάνω από τον οικισμό Νέα Πολιτεία κατά την τέλεση του 14ου Ράλι Κορίνθου.
Ο εν λόγω «κύριος», υπεύθυνος για τη φύλαξη της ε.δ. στο συγκεκριμένο σημείο, βρισκόταν καθ’ όλη την ώρα τέλεσης του αγώνα καθήμενος με την πλάτη στραμμένη στην περίφραξη της τουλίπας και ανεβασμένος σε ανάχωμα 40 μέτρα από τον οριοθετημένο (?) δρόμο. Φυσικά, με τη θέση που είχε επιλέξει, ουδέποτε παρατήρησε ότι η περίφραξη της τουλίπας είχε πέσει αφήνοντας αφύλακτη την ε.δ.
Έτσι, δευτερόλεπτα πριν τη διέλευση του αυτοκινήτου με αριθμό 17 των αγωνιζόμενων Μουρίκη- Κουζιώνη ένα διερχόμενο όχημα μπήκε στην ε.δ. χωρίς ο κριτής να αντιληφθεί το παραμικρό και το μοιραίο αποφεύχθηκε από την παρέμβαση των θεατών οι οποίοι και ακινητοποίησαν το όχημα και το έστειλαν πίσω δευτερόλεπτα πριν τη διέλευση του αγωνιστικού.
Αμέσως μετά, κάνοντας παρατήρηση στον κριτή σχετικά με τη θέση και τον έλεγχο της ασφάλειας της ε.δ. ο εν λόγω «κύριος», ενώπιον όλων των παρευρισκομένων θεατών, με εξύβρισε αποκαλώντας με μαλάκα, και μου είπε επιδεικτικά ότι έτσι γουστάρει να κάνει την δουλειά του αρνούμενος να στήσει σωστά την περίφραξη η οποία και παρέμεινε πεσμένη μέχρι το πέρας της ε.δ. διατηρώντας μέχρι το τέλος την ακατάλληλη θέση του!!!
Όπως γνωρίζετε, ως αγωνιζόμενος, πατέρας αγωνιζόμενου, πρόεδρος της ΛέσχηςΜοτοσυκλέτιστών Αγίων Θεοδώρων, Αλυτάρχης αγώνων μοτοσυκλέτας αλλά και γενικότερα εμπλεκόμενος στα δρώμενα και την προβολή του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας μας εδώ και δεκαετίες, έχω την άποψη ότι τέτοιοι άνθρωποι δεν έχουν θέση στην διοργάνωση ενός αγώνα. Είναι επικίνδυνοι, εριστικοί και ανίκανοι για την τήρηση της ασφάλειας και αμαυρώνουν την εικόνα της εκάστοτε διοργάνωσης. Είναι μάλιστα άκρως προκλητικό προς τους παρευρισκόμενους να έρχονται αντιμέτωποι με τέτοια συμπεριφορά μια εβδομάδα μετά τα γεγονότα που συγκλονίζουν το χώρο μας και θέτουν σε αμφισβήτηση την εφαρμογή των κανονισμών ασφαλείας.

Με εκτίμηση,
Στάθης Μανιαδάκης
Πρόεδρος Λε.Μ.Α.Θ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου