Το καινούργιο Meriva διαθέτει ξεχωριστή σχεδιαστική και τεχνολογική ταυτότητα. Το highlight του νέου μικρού πολυμορφικού της Opel είναι οι πίσω πόρτες του, που ανοίγουν με αντίθετη φορά, ακριβώς όπως οι αντίστοιχες των Rolls. Εξωτερικά, το νέο Meriva έχει αρκετές ομοιότητες τόσο με το Corsa όσο και με τo καινούργιο Astra (κυρίως), ενώ για το εσωτερικό του, το οποίο διακρίνεται τόσο για την ποιότητα όσο και για την καλή εργονομία, έχει δανειστεί στοιχεία από το Insignia.
Φυσικά ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στους χώρους και στις πολυμορφικές δυνατότητές του, οι οποίες εξασφαλίζονται από το σύστημα FlexSpace. Εδώ τα εξωτερικά πίσω καθίσματα μετακινούνται προς τα μέσα και πάνω από το πιο στενό μεσαίο, με αποτέλεσμα το Meriva να μετατρέπεται σε 4θέσιο προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε όσους κάθονται πίσω. Επιπλέον τα πίσω καθίσματα μετακινούνται κατά μήκος, ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης τους, ενώ διπλώνουν προκειμένου να προκύψει ένας ενιαίος και επίπεδος χώρος με το πορτμπαγκάζ.
Όσον αφορά τις FlexDoors, παρατηρούμε πως είναι ανεξάρτητες από τις εμπρός, ενώ η γωνία με την οποία ανοίγουν φτάνει τις 84° (σχεδόν κάθετα δηλαδή) γεγονός που διευκολύνει την πρόσβαση των επιβατών. Παράλληλα η ύπαρξη της μεσαίας κολόνας, όπως λέει η Opel, ενισχύει την ακαμψία, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για ένα μικρό αμάξωμα με πολλά ανοίγματα.
Φυσικά ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στους χώρους και στις πολυμορφικές δυνατότητές του, οι οποίες εξασφαλίζονται από το σύστημα FlexSpace. Εδώ τα εξωτερικά πίσω καθίσματα μετακινούνται προς τα μέσα και πάνω από το πιο στενό μεσαίο, με αποτέλεσμα το Meriva να μετατρέπεται σε 4θέσιο προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη άνεση σε όσους κάθονται πίσω. Επιπλέον τα πίσω καθίσματα μετακινούνται κατά μήκος, ρυθμίζεται η κλίση της πλάτης τους, ενώ διπλώνουν προκειμένου να προκύψει ένας ενιαίος και επίπεδος χώρος με το πορτμπαγκάζ.
Όσον αφορά τις FlexDoors, παρατηρούμε πως είναι ανεξάρτητες από τις εμπρός, ενώ η γωνία με την οποία ανοίγουν φτάνει τις 84° (σχεδόν κάθετα δηλαδή) γεγονός που διευκολύνει την πρόσβαση των επιβατών. Παράλληλα η ύπαρξη της μεσαίας κολόνας, όπως λέει η Opel, ενισχύει την ακαμψία, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για ένα μικρό αμάξωμα με πολλά ανοίγματα.