Το περίπτερο της Fiat στην 80ή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης κερδίζει το βραβείο «2010 Creativity Award»
Το περίπτερο της Fiat στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου βραβεύτηκε με το «2010 Creativity Award» για τον καινοτομικό σχεδιασμό του και τις πρωτότυπες ιδέες στην παρουσίαση των εκθεμάτων. Ο θεσμός του βραβείου αυτού δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια και απονεμήθηκε στη Fiat από τη «Λέσχη Διαφήμισης και Επικοινωνίας της Γενεύης».
Σκοπός της διάκρισης αυτής είναι να επιβραβεύσει το δημιουργικό και καινοτόμο σχεδιασμό που είχε το περίπτερο στην έκθεση, να επικεντρώσει την προσοχή στην πρακτικότητα και ποιότητα των υλικών, αλλά κυρίως να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Το βασικό κριτήριο επιλογής του νικητή είναι πάντα η πρωτοτυπία του περιπτέρου.
Η κριτική επιτροπή επέλεξε φέτος το περίπτερο της Fiat ανακοινώνοντας πως «η Fiat εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και δημιούργησε ένα χώρο επίδειξης που ξεφεύγει από τα παραδοσιακά και συμβατικά σχέδια που έχουμε δει ως τώρα».
Οι επισκέπτες της Έκθεσης μπαίνοντας στο περίπτερο, εισέρχονται σε ένα πολύχρωμο και παιχνιδιάρικο κόσμο με σαφείς αναφορές στην παιδική ηλικία. Σχέδια από πολύχρωμα ουράνια τόξα και χρωματιστά χαλιά διακοσμούν όχι μόνο τους τοίχους, αλλά και το πάτωμα. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο που μαγνητίζει τα βλέμματα ακόμη και από απόσταση. Την προσοχή της κριτικής επιτροπής τράβηξε ιδιαίτερα ο πρωτότυπος και μοντέρνος συνδυασμός χρωμάτων που πέτυχε η Fiat. Δυο γέφυρες έδιναν στους επισκέπτες του περιπτέρου μια γενική άποψη όλων των εκθεμάτων. Αν και απλό στην κατασκευή του, το περίπτερο ήταν πολύ δεξιοτεχνικά κατασκευασμένο. Η κριτική επιτροπή τόνισε επίσης πως «η Fiat προσπαθεί κάθε χρόνο να ξεχωρίσει από τις άλλες μάρκες».
Το πρωτότυπο περίπτερο της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην ιδέα «Ο κόσμος που θέλω» προσπαθώντας να δείξει τα πράγματα μέσα από τα μάτια των παιδιών. Η Fiat είναι μια εταιρεία που έχει το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον και επιθυμεί να ακούσει τις επιθυμίες των παιδιών σήμερα γιατί κάποια μέρα θα μεγαλώσουν και θα κάνουν τον κόσμο σπουδαίο. Ο σχεδιασμός του περιπτέρου βασίστηκε σε ιδέες παιδιών και εκφράζει τη φαντασία τους και την ελπίδα τους για ένα μέλλον στο οποίο ο σεβασμός για το περιβάλλον θα παίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας φωτεινός και χαρούμενος τόπος όπου τα σπίτια επιπλέουν σε σύννεφα και ένα τεράστιο ουράνιο τόξο καλωσόριζε τους επισκέπτες στον κόσμο της Fiat.
Στο κέντρο του περιπτέρου ένα πρακτικό αλλά παιχνιδιάρικο Fiat 500 εκφράζει τη διάθεση που είναι διάχυτη και στον υπόλοιπο χώρο επίδειξης. Ανάμεσα στα σπίτια και τα σύννεφα, εκεί όπου βρίσκεται η ονειρική πόλη των παιδιών, εκτίθενται οι τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως για παράδειγμα αυτοκίνητα που έχουν κάνει μεγάλα βήματα προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η Fiat είχε πάντα αφιερωθεί στην προστασία του περιβάλλοντος, όπως αποδεικνύεται και από την πρόσφατη αναγνώριση από την JATO. Σε μια έρευνα που διενεργήθηκε σχετικά με τα προϊόντα από τις δέκα πρώτες σε πωλήσεις εταιρείες στην αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, η Fiat αναδείχθηκε ως η εταιρεία με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν μέσα στο 2009, με μόνο 127,8 γρ/χλμ (ακόμη καλύτερη επίδοση από το 133,7 γρ/χλμ του 2008). Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Fiat βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.
Αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα οφείλεται κυρίως στη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων που κινούνται με μεθάνιο, το πιο οικολογικό και οικονομικό καύσιμο που υπάρχει σήμερα. Η ανάπτυξη των οχημάτων που κινούνται με μεθάνιο ήταν μια πολυαναμενόμενη απόφαση που λήφθηκε πριν από 10 χρόνια και έχει τοποθετήσει τη Fiat στην κορυφή στο συγκεκριμένο τομέα στην Ευρώπη, με περίπου 350.000 πωλήσεις.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Fiat είναι η πρώτη και η μοναδική εταιρεία που διαθέτει στη σειρά Natural Power 14 συνολικά επαγγελματικά και επιβατικά οχήματα τα οποία είναι σχεδιασμένα να εκπληρώνουν τις απαιτήσεις ενός πραγματικά ευρύ κοινού, όπως πωλητές λιανικού εμπορίου, εμπορικοί αντιπρόσωποι και διανομείς.
Η οικολογική υπεροχή της Fiat είναι το αποτέλεσμα μιας πολύχρονης στρατηγικής βασισμένης σε δυο κύριες βάσεις. Πρώτον η Fiat προσφέρει ευρεία γκάμα λύσεων τελευταίας τεχνολογίας για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και της εκπομπής ρύπων, όπως ο καινούργιος δικύλινδρος κινητήρας Twin-Air, ο επαναστατικός κινητήρας Multiair, οι υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες δεύτερης γενιάς Multijet, τα εναλλακτικά καύσιμα (βενζίνη-LPG και βενζίνη-μεθάνιο) και το καινοτόμο σύστημα Start&Stop. Δεύτερον, η Fiat κάνει μεγάλη προσπάθεια στο να δημιουργεί πιο ενήμερους πελάτες σχετικά με τις ευθύνες τους και τούς βοηθάει να οδηγούν πιο οικολογικά. Αυτή είναι η φιλοσοφία πίσω από την ανάπτυξη του eco:Drive, ένα καινοτόμο λογισμικό σύστημα που λειτουργεί μέσω της θύρας USB του συστήματος Blue&Me και αναλύει το οδηγικό στυλ ετσι ώστε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές ρύπων.
Το περίπτερο της Fiat στην πρόσφατη Έκθεση Αυτοκινήτου βραβεύτηκε με το «2010 Creativity Award» για τον καινοτομικό σχεδιασμό του και τις πρωτότυπες ιδέες στην παρουσίαση των εκθεμάτων. Ο θεσμός του βραβείου αυτού δημιουργήθηκε πριν από επτά χρόνια και απονεμήθηκε στη Fiat από τη «Λέσχη Διαφήμισης και Επικοινωνίας της Γενεύης».
Σκοπός της διάκρισης αυτής είναι να επιβραβεύσει το δημιουργικό και καινοτόμο σχεδιασμό που είχε το περίπτερο στην έκθεση, να επικεντρώσει την προσοχή στην πρακτικότητα και ποιότητα των υλικών, αλλά κυρίως να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Το βασικό κριτήριο επιλογής του νικητή είναι πάντα η πρωτοτυπία του περιπτέρου.
Η κριτική επιτροπή επέλεξε φέτος το περίπτερο της Fiat ανακοινώνοντας πως «η Fiat εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και δημιούργησε ένα χώρο επίδειξης που ξεφεύγει από τα παραδοσιακά και συμβατικά σχέδια που έχουμε δει ως τώρα».
Οι επισκέπτες της Έκθεσης μπαίνοντας στο περίπτερο, εισέρχονται σε ένα πολύχρωμο και παιχνιδιάρικο κόσμο με σαφείς αναφορές στην παιδική ηλικία. Σχέδια από πολύχρωμα ουράνια τόξα και χρωματιστά χαλιά διακοσμούν όχι μόνο τους τοίχους, αλλά και το πάτωμα. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο που μαγνητίζει τα βλέμματα ακόμη και από απόσταση. Την προσοχή της κριτικής επιτροπής τράβηξε ιδιαίτερα ο πρωτότυπος και μοντέρνος συνδυασμός χρωμάτων που πέτυχε η Fiat. Δυο γέφυρες έδιναν στους επισκέπτες του περιπτέρου μια γενική άποψη όλων των εκθεμάτων. Αν και απλό στην κατασκευή του, το περίπτερο ήταν πολύ δεξιοτεχνικά κατασκευασμένο. Η κριτική επιτροπή τόνισε επίσης πως «η Fiat προσπαθεί κάθε χρόνο να ξεχωρίσει από τις άλλες μάρκες».
Το πρωτότυπο περίπτερο της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην ιδέα «Ο κόσμος που θέλω» προσπαθώντας να δείξει τα πράγματα μέσα από τα μάτια των παιδιών. Η Fiat είναι μια εταιρεία που έχει το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον και επιθυμεί να ακούσει τις επιθυμίες των παιδιών σήμερα γιατί κάποια μέρα θα μεγαλώσουν και θα κάνουν τον κόσμο σπουδαίο. Ο σχεδιασμός του περιπτέρου βασίστηκε σε ιδέες παιδιών και εκφράζει τη φαντασία τους και την ελπίδα τους για ένα μέλλον στο οποίο ο σεβασμός για το περιβάλλον θα παίζει ακόμα μεγαλύτερο ρόλο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας φωτεινός και χαρούμενος τόπος όπου τα σπίτια επιπλέουν σε σύννεφα και ένα τεράστιο ουράνιο τόξο καλωσόριζε τους επισκέπτες στον κόσμο της Fiat.
Στο κέντρο του περιπτέρου ένα πρακτικό αλλά παιχνιδιάρικο Fiat 500 εκφράζει τη διάθεση που είναι διάχυτη και στον υπόλοιπο χώρο επίδειξης. Ανάμεσα στα σπίτια και τα σύννεφα, εκεί όπου βρίσκεται η ονειρική πόλη των παιδιών, εκτίθενται οι τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως για παράδειγμα αυτοκίνητα που έχουν κάνει μεγάλα βήματα προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η Fiat είχε πάντα αφιερωθεί στην προστασία του περιβάλλοντος, όπως αποδεικνύεται και από την πρόσφατη αναγνώριση από την JATO. Σε μια έρευνα που διενεργήθηκε σχετικά με τα προϊόντα από τις δέκα πρώτες σε πωλήσεις εταιρείες στην αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, η Fiat αναδείχθηκε ως η εταιρεία με το χαμηλότερο μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για τα αυτοκίνητα που πωλήθηκαν μέσα στο 2009, με μόνο 127,8 γρ/χλμ (ακόμη καλύτερη επίδοση από το 133,7 γρ/χλμ του 2008). Είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που η Fiat βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.
Αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα οφείλεται κυρίως στη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων αυτοκινήτων που κινούνται με μεθάνιο, το πιο οικολογικό και οικονομικό καύσιμο που υπάρχει σήμερα. Η ανάπτυξη των οχημάτων που κινούνται με μεθάνιο ήταν μια πολυαναμενόμενη απόφαση που λήφθηκε πριν από 10 χρόνια και έχει τοποθετήσει τη Fiat στην κορυφή στο συγκεκριμένο τομέα στην Ευρώπη, με περίπου 350.000 πωλήσεις.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η Fiat είναι η πρώτη και η μοναδική εταιρεία που διαθέτει στη σειρά Natural Power 14 συνολικά επαγγελματικά και επιβατικά οχήματα τα οποία είναι σχεδιασμένα να εκπληρώνουν τις απαιτήσεις ενός πραγματικά ευρύ κοινού, όπως πωλητές λιανικού εμπορίου, εμπορικοί αντιπρόσωποι και διανομείς.
Η οικολογική υπεροχή της Fiat είναι το αποτέλεσμα μιας πολύχρονης στρατηγικής βασισμένης σε δυο κύριες βάσεις. Πρώτον η Fiat προσφέρει ευρεία γκάμα λύσεων τελευταίας τεχνολογίας για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και της εκπομπής ρύπων, όπως ο καινούργιος δικύλινδρος κινητήρας Twin-Air, ο επαναστατικός κινητήρας Multiair, οι υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες δεύτερης γενιάς Multijet, τα εναλλακτικά καύσιμα (βενζίνη-LPG και βενζίνη-μεθάνιο) και το καινοτόμο σύστημα Start&Stop. Δεύτερον, η Fiat κάνει μεγάλη προσπάθεια στο να δημιουργεί πιο ενήμερους πελάτες σχετικά με τις ευθύνες τους και τούς βοηθάει να οδηγούν πιο οικολογικά. Αυτή είναι η φιλοσοφία πίσω από την ανάπτυξη του eco:Drive, ένα καινοτόμο λογισμικό σύστημα που λειτουργεί μέσω της θύρας USB του συστήματος Blue&Me και αναλύει το οδηγικό στυλ ετσι ώστε να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και τις εκπομπές ρύπων.