Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen Aircross

Το 2007 η συνεργασία του γαλλικού ομίλου PSA με τη Mitsubishi οδήγησε τη Citroen στη δημιουργία της πρώτης, τετρακίνητης πρότασης στην πολύχρονη ιστορία της.
Περίπου τρία χρόνια μετά, η γαλλική φίρμα δείχνει έτοιμη να προσθέσει στην γκάμα της ένα νέο τετράτροχο, ικανό να δώσει συνέχεια στις εκτός δρόμου περιπλανήσεις της.
Ο λόγος για το Aircross, οι πρώτες φωτογραφίες του οποίου αποκαλύφθηκαν στο διαδίκτυο μέσω γνωστής ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως είναι εμφανές, το νέο crossover της Citroen έχει βασιστεί στο μέχρι σήμερα γνωστό C3 Picasso, υιοθετώντας την ημίψηλη αρχιτεκτονική του αμαξώματος και τον κυβοειδή σχεδιασμό του.
Παρόλα αυτά οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, οι ράγες οροφής που καταλήγουν στο καπό, τα πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος και η αυξημένη απόστασή του από το έδαφος, έχουν τροποποιήσει την εικόνα του αλλά και τον οικογενειακό χαρακτήρα του.
Ο εφεδρικός τροχός, τοποθετημένος εξωτερικά στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου ολοκληρώνει τη μεταμόρφωση ενός φιλήσυχου πολυμορφικού σε ένα ελκυστικότατο crossover.
Πίσω από τις επιφάνειες του καλοσχεδιασμένου αμαξώματος αναμένεται να τοποθετηθεί ο βενζινοκινητήρας των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 120 ίππων, χωρίς να αποκλείεται βέβαια και η προσθήκη μικρότερων ή μεγαλύτερων σε χωρητικότητα και ισχύ συνόλων.
Όπως και να έχει η διάθεση του Aircross πρόκειται να ξεκινήσει από την Βραζιλία, καθώς η επίσημη πρεμιέρα του στην ευρωπαϊκή ήπειρο αναμένεται να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της γαλλικής πρωτεύουσας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου