30/4/10
ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ 57ου RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ !
Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, μετά τη διασφάλιση της θέσης του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011, θα ξεκινήσει μετά το τέλος Ιουνίου 2010 - οπότε και η FIA θα λάβει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τη δομή των ράλι του θεσμού.
Το μόνο βέβαιο, προς το παρόν, είναι ότι ο αγώνας θα βασίζεται και το 2011 στο Λουτράκι, στο δεύτερο από τα τρία χρόνια του συμβολαίου που έχει η πόλη με την ΕΛΠΑ. Η διοργανώτρια αρχή, επίσης, μελετά αρκετές εναλλακτικές προτάσεις για τη διεξαγωγή υπερειδικής διαδρομής.
Ωστόσο, ακόμη δεν μπορεί να προχωρήσει στο σχεδιασμό του 57ου Ακρόπολις - όχι πριν οριστικοποιηθεί η δομή των αγώνων στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport της 23ης Ιουνίου 2010. Εκεί θα εξεταστούν οι προτάσεις που έγιναν στο τέλος Οκτωβρίου 2009 και άλλες. Οι προτάσεις του Οκτωβρίου 2009, που έγιναν λίγες μέρες μετά την εκλογή του Jean Todt στην προεδρία της FIA, ήταν μεταξύ άλλων ειδικές απεριόριστου μήκους (αλλά με όριο 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων μεταξύ κάθε στάσης στο Service Park) και ελευθερία επιλογής των συνολικών αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα από 300 ως 500.
Επίσης, είχε προταθεί να έχουν οι οργανωτές τη δυνατότητα αλλαγής της τοποθεσίας του Service Park στη διάρκεια του αγώνα -για την προβολή του σπορ σε περισσότερες περιοχές- αλλά και την επιλογή για αγώνες τριών μέχρι πέντε ημερών, που θα τερματίζουν Σάββατο ή Κυριακή.
Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, λοιπόν, θα ξεκινήσει μόλις η FIA κατασταλάξει στα παραπάνω ζητήματα και θα πρέπει να κατατεθεί από την ΕΛΠΑ στην Ομοσπονδία μέχρι τον Οκτώβριο 2010, επτά μήνες πριν τη διεξαγωγή του αγώνα. Στο μεταξύ, η Λέσχη αναζητά πόρους για τη χρηματοδότηση του αγώνα - και εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξη σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.