Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ 57ου RALLY ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ !


Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, μετά τη διασφάλιση της θέσης του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011, θα ξεκινήσει μετά το τέλος Ιουνίου 2010 - οπότε και η FIA θα λάβει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τη δομή των ράλι του θεσμού.
Το μόνο βέβαιο, προς το παρόν, είναι ότι ο αγώνας θα βασίζεται και το 2011 στο Λουτράκι, στο δεύτερο από τα τρία χρόνια του συμβολαίου που έχει η πόλη με την ΕΛΠΑ. Η διοργανώτρια αρχή, επίσης, μελετά αρκετές εναλλακτικές προτάσεις για τη διεξαγωγή υπερειδικής διαδρομής.
Ωστόσο, ακόμη δεν μπορεί να προχωρήσει στο σχεδιασμό του 57ου Ακρόπολις - όχι πριν οριστικοποιηθεί η δομή των αγώνων στη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport της 23ης Ιουνίου 2010. Εκεί θα εξεταστούν οι προτάσεις που έγιναν στο τέλος Οκτωβρίου 2009 και άλλες. Οι προτάσεις του Οκτωβρίου 2009, που έγιναν λίγες μέρες μετά την εκλογή του Jean Todt στην προεδρία της FIA, ήταν μεταξύ άλλων ειδικές απεριόριστου μήκους (αλλά με όριο 80 αγωνιστικών χιλιομέτρων μεταξύ κάθε στάσης στο Service Park) και ελευθερία επιλογής των συνολικών αγωνιστικών χιλιομέτρων του αγώνα από 300 ως 500.
Επίσης, είχε προταθεί να έχουν οι οργανωτές τη δυνατότητα αλλαγής της τοποθεσίας του Service Park στη διάρκεια του αγώνα -για την προβολή του σπορ σε περισσότερες περιοχές- αλλά και την επιλογή για αγώνες τριών μέχρι πέντε ημερών, που θα τερματίζουν Σάββατο ή Κυριακή.
Ο σχεδιασμός του 57ου Ράλι Ακρόπολις, λοιπόν, θα ξεκινήσει μόλις η FIA κατασταλάξει στα παραπάνω ζητήματα και θα πρέπει να κατατεθεί από την ΕΛΠΑ στην Ομοσπονδία μέχρι τον Οκτώβριο 2010, επτά μήνες πριν τη διεξαγωγή του αγώνα. Στο μεταξύ, η Λέσχη αναζητά πόρους για τη χρηματοδότηση του αγώνα - και εμφανίζεται περισσότερο αισιόδοξη σε σχέση με τα τελευταία χρόνια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...