Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το 500.000ό Fiat 500 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής !


Άλλο ένα ιστορικό ορόσημο επιτυγχάνεται στην ιστορία του Fiat 500 και στο εργοστάσιο της Fiat στο Tychy της Πολωνίας όπου κατασκευάζεται, με την παραγωγή του 500.000ού Fiat 500 μόλις την περασμένη εβδομάδα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βάφτηκε σε λευκό χρώμα και εξοπλίστηκε με κινητήρα 1.2 απόδοσης 69 ίππων και με το σύστημα Start&Stop.
Κυκλοφορώντας σε 83 διαφορετικές χώρες του κόσμου με μεγάλη επιτυχία, από την Ιταλία μέχρι τη Βραζιλία, τη Νότιο Αφρική και την Ιαπωνία, το νέο Fiat 500 έφτασε αυτό το ιστορικό νούμερο μόλις 21 μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του. Ανάμεσα στις δέκα μεγαλύτερες αγορές για τα πρώτα 500.000 αυτοκίνητα ήταν: Ιταλία (244.755), Γαλλία (58.425), Ηνωμένο Βασίλειο (51.445), Γερμανία (48.319), Ολλανδία (13.682), Ελβετία (10.765), Ισπανία (10.103), Βέλγιο (9.548), Ιαπωνία (9.030) και Αυστρία (8.648). Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως το 80% των πελατών επιλέγουν τις κορυφαίες εκδόσεις (Lounge και Sport) οι οποίες περιέχουν στο βασικό πακέτο εξοπλισμού το σύστημα Blue&Me.
Το νέο αυτό ρεκόρ του Fiat 500 προκαλεί για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης και επιβεβαιώνει τη φήμη του ως ένα αυθεντικό σύμβολο του ιταλικού στυλ, ικανό να κερδίζει την καρδιά και το μυαλό του κοινού αλλά και του διεθνή αυτοκινητιστικού τύπου. Εκτός από την επιτυχία στον τομέα των πωλήσεων, το Fiat 500 έχει κερδίσει 40 διεθνή βραβεία, έχει λάβει την κορυφαία βαθμολογία των 5 αστέρων στο EuroNCAP και διατηρεί μια προσεγμένη ιστοσελίδα (fiat500.com) με περισσότερους από 120.000 χρήστες από 260 διαφορετικές χώρες οι οποίοι συμμετέχουν σε online δραστηριότητες και ανεβάζουν την επισκεψιμότητα στα 240 εκατομμύρια.
Το ρεκόρ παραγωγής και η αναμφισβήτητη δημοτικότητα του μοντέλου είναι αποτέλεσμα της μεγάλης ικανότητας του Fiat 500 να αποτελεί τη βάση για καινούργιες εκδόσεις. Όπως έγινε με την παρουσίαση του 500C, η αυθεντική έκδοση ενός κάμπριο 500 που αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοντέλο με ανοιχτή οροφή του 1957 αλλά έρχεται με εξελιγμένες λύσεις σε θέματα κατασκευής, κινητήρα και άνεσης των επιβατών.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δυο εκδόσεις (Saloon και Cabrio), 5 επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Lounge, Sport, by Diesel και PUR-O2), κινητήρες βενζίνης (1.2 στους 69 ίππους και 1.4 στους 100 ίππους) και έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου (1.3 Multijet στους 75 ίππους), όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 και διατίθενται με χειροκίνητα ή σειριακά κιβώτια ταχυτήτων (Dualogic). Να υπενθυμίσουμε πως το Fiat 500 αποτελεί έμπνευση για αρκετές επετειακές εκδόσεις αυτοκινήτων και αυτοκινήτων εκθέσεων, όπως το 500 by Diesel και το Barbie®. Χωρίς να ξεχνάμε τις εκπληκτικές, υψηλές επιδόσεις των Abarth 500 και Abarth 500C. Συνοψίζοντας, να αναφέρουμε πως το Fiat 500 αποτελεί ένα πρότυπο αυτοκίνητο πάνω στο οποίο βασίστηκε ο σχεδιασμός μιας σειράς αυτοκινήτων τα οποία ενσωμάτωσαν τεχνολογία και προσοχή στη λεπτομέρεια την οποία βρίσκουμε συνήθως μόνο σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι