Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το 500.000ό Fiat 500 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής !


Άλλο ένα ιστορικό ορόσημο επιτυγχάνεται στην ιστορία του Fiat 500 και στο εργοστάσιο της Fiat στο Tychy της Πολωνίας όπου κατασκευάζεται, με την παραγωγή του 500.000ού Fiat 500 μόλις την περασμένη εβδομάδα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βάφτηκε σε λευκό χρώμα και εξοπλίστηκε με κινητήρα 1.2 απόδοσης 69 ίππων και με το σύστημα Start&Stop.
Κυκλοφορώντας σε 83 διαφορετικές χώρες του κόσμου με μεγάλη επιτυχία, από την Ιταλία μέχρι τη Βραζιλία, τη Νότιο Αφρική και την Ιαπωνία, το νέο Fiat 500 έφτασε αυτό το ιστορικό νούμερο μόλις 21 μήνες μετά την έναρξη παραγωγής του. Ανάμεσα στις δέκα μεγαλύτερες αγορές για τα πρώτα 500.000 αυτοκίνητα ήταν: Ιταλία (244.755), Γαλλία (58.425), Ηνωμένο Βασίλειο (51.445), Γερμανία (48.319), Ολλανδία (13.682), Ελβετία (10.765), Ισπανία (10.103), Βέλγιο (9.548), Ιαπωνία (9.030) και Αυστρία (8.648). Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως το 80% των πελατών επιλέγουν τις κορυφαίες εκδόσεις (Lounge και Sport) οι οποίες περιέχουν στο βασικό πακέτο εξοπλισμού το σύστημα Blue&Me.
Το νέο αυτό ρεκόρ του Fiat 500 προκαλεί για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον των μέσων ενημέρωσης και επιβεβαιώνει τη φήμη του ως ένα αυθεντικό σύμβολο του ιταλικού στυλ, ικανό να κερδίζει την καρδιά και το μυαλό του κοινού αλλά και του διεθνή αυτοκινητιστικού τύπου. Εκτός από την επιτυχία στον τομέα των πωλήσεων, το Fiat 500 έχει κερδίσει 40 διεθνή βραβεία, έχει λάβει την κορυφαία βαθμολογία των 5 αστέρων στο EuroNCAP και διατηρεί μια προσεγμένη ιστοσελίδα (fiat500.com) με περισσότερους από 120.000 χρήστες από 260 διαφορετικές χώρες οι οποίοι συμμετέχουν σε online δραστηριότητες και ανεβάζουν την επισκεψιμότητα στα 240 εκατομμύρια.
Το ρεκόρ παραγωγής και η αναμφισβήτητη δημοτικότητα του μοντέλου είναι αποτέλεσμα της μεγάλης ικανότητας του Fiat 500 να αποτελεί τη βάση για καινούργιες εκδόσεις. Όπως έγινε με την παρουσίαση του 500C, η αυθεντική έκδοση ενός κάμπριο 500 που αποτίει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοντέλο με ανοιχτή οροφή του 1957 αλλά έρχεται με εξελιγμένες λύσεις σε θέματα κατασκευής, κινητήρα και άνεσης των επιβατών.
Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δυο εκδόσεις (Saloon και Cabrio), 5 επίπεδα εξοπλισμού (Pop, Lounge, Sport, by Diesel και PUR-O2), κινητήρες βενζίνης (1.2 στους 69 ίππους και 1.4 στους 100 ίππους) και έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου (1.3 Multijet στους 75 ίππους), όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 και διατίθενται με χειροκίνητα ή σειριακά κιβώτια ταχυτήτων (Dualogic). Να υπενθυμίσουμε πως το Fiat 500 αποτελεί έμπνευση για αρκετές επετειακές εκδόσεις αυτοκινήτων και αυτοκινήτων εκθέσεων, όπως το 500 by Diesel και το Barbie®. Χωρίς να ξεχνάμε τις εκπληκτικές, υψηλές επιδόσεις των Abarth 500 και Abarth 500C. Συνοψίζοντας, να αναφέρουμε πως το Fiat 500 αποτελεί ένα πρότυπο αυτοκίνητο πάνω στο οποίο βασίστηκε ο σχεδιασμός μιας σειράς αυτοκινήτων τα οποία ενσωμάτωσαν τεχνολογία και προσοχή στη λεπτομέρεια την οποία βρίσκουμε συνήθως μόνο σε πολύ ακριβά αυτοκίνητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...