Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ !

O Τζένσον Μπάτον έφτασε σε μια συγκλονιστική νίκη, την πρώτη του για τη McLaren. Πήρε το ρίσκο να αλλάξει ελαστικά στον έκτο γύρο και χάρη σε αυτή την κίνηση κέρδισε έναν αγώνα που έκανε σαφές ότι η φετινή F1 μπορεί να προσφέρει θεαματικές μονομαχίες και έντονες συγκινήσεις. Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Κούμπιτσα της Renault και ο Μάσα της Ferrari.
Θα πρέπει να προστεθεί ότι φέτος έχει γίνει σωρεία δηλώσεων από τους πιλότους για τα ελαστικά και το μικρότερο μήκος τους στο εμπρός μέρος, βάσει των νέων κανονισμών, που επιδρά αρνητικά στη συμπεριφορά του μονοθέσιου, αφού σύμφωνα με τον Μπαρικέλο το μονοθέσιο υποστρέφει, ενώ δεν αποδίδουν το ίδιο καλά με την περσινή γόμα στο εμπρός μέρος.
Στο αγωνιστικό μέρος, η βροχή που έπεσε έφερε αμηχανία όσον αφορά τις επιλογές των ελαστικών, κι έτσι οι περισσότεροι πιλότοι ξεκίνησαν με ενδιάμεσα. Στην εκκίνηση οι Μπάτον και Αλόνσο είχαν επαφή, με τον τελευταίο να κάνει τετ-α-κε και να υποχωρεί στις τελευταίες θέσεις. Αντίθετα ο Μάσα ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του επεισοδιακού πρώτου γύρου, καθώς από την πέμπτη θέση βρέθηκε στην δεύτερη, ενώ ο Φέτελ (Red Bull), που ήταν και ο poleman, διατηρήθηκε στην πρώτη. Δύο ακόμη κερδισμένοι της εκκίνησης ήταν ο Κούμπιτσα και ο Χάμιλτον της McLaren, που από τις θέσεις 9 και 11 αντίστοιχα πετάχτηκαν στην 4η και την 7η.
Λίγο αργότερα στον ίδιο γύρο είχαν επαφή ο Κομπαγιάσι της Sauber με τον Χούλκενμπεργκ της Williams και τον Μπουεμί της Toro Rosso, με αποτέλεσμα να γεμίσει η πίστα θραύσματα και να εισέλθει το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο παρέμεινε για τέσσερις γύρους. Η πίστα άρχισε να στεγνώνει και μετά τους επτά πρώτους γύρους οι πιλότοι άρχισαν να αλλάζουν ελαστικά και να φοράνε αυτά για το στεγνό οδόστρωμα. Πρώτος ο Μπάτον της McLaren, μια επιλογή που αποδείχθηκε σοφή και πιθανότατα ήταν εκείνη που του έδωσε τη νίκη, διότι πήρε το ρίσκο ενώ ακόμη δεν είχε σταματήσει η βροχή.
Στον αντίποδα, οι υπόλοιποι αντικατέστησαν τα ελαστικά τέσσερις γύρους αργότερα, όταν ο Μπάτον είχε ήδη χτίσει διαφορά, αφού βγαίνοντας από τα pits είδε τον εαυτό του να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Ο Φέτελ, όπως και στο Μπαχρέιν, είχε φύγει μπρoστά, απέχοντας 4'' από τον Μπάτον, ενώ ο Αλόνσο μετά την άτυχη στιγμή που είχε στον πρώτο γύρο είχε αρχίσει να καλύπτει τη διαφορά και βρισκόταν στην 8η θέση.
Δυστυχώς, όπως και στον πρώτο αγώνα, ένα πρόβλημα αξιοπιστίας χτύπησε πάλι τον Φέτελ και την RB6, όταν στον 26ο από τους 58 γύρους του αγώνα είδε το μονοθέσιό του να αντιμετωπίζει προβλήματα δυσλειτουργίας με το σύστημα πέδησης και να καταλήγει στην αμμοπαγίδα. Σε εκείνο το σημείο πέρασε στην πρώτη θέση ο Μπάτον με την MP4-25 και δεν την έχασε ποτέ μέχρι το τέλος, ενώ ο Κούμπιτσα πέρασε δεύτερος και τρίτος ήταν ο Χάμιλτον.
Πάντως, ο Χάμιλτον έπεσε θύμα της στρατηγικής της ομάδας του, αφού έκανε και δεύτερο pit-stop στον 35ο γύρο, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι πέρασαν μόνο μια φορά από pits. Το τονίζουμε αυτό διότι μπορεί η McLaren με τον Μπάτον να έπραξε ορθά, αλλά με τον Χάμιλτον έπαιξε ρουλέτα και δεν της έκατσε η μπίλια εκεί που ήθελε, με συνέπεια να τερματίσει έκτος. Εν τω μεταξύ, ο Μπάτον είχε χτίσει διαφορά 11'' από τον Κούμπιτσα, τον οποίο πλησίασαν οι δύο πιλότοι της Ferrari αλλά εξαιτίας της κακής απόδοσης των ελαστικών τους σε εκείνο το σημείο δεν μπόρεσαν να τον περάσουν. Mάλιστα, οι Χάμιλτον και Ουέμπερ τους πρόφτασαν εννέα γύρους πριν από τον τερματισμό.
Εκτός όμως από την εκκίνηση επεισοδιακό ήταν και τέλος του αγώνα, όταν ο Χάμιλτον επιχείρησε να περάσει τον Αλόνσο, ο Ουέμπερ του έκλεισε την πόρτα και βρέθηκαν εκτός πίστας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ουέμπερ να βρεθεί ξανά στα pits για να αλλάξει την εμπρός πτέρυγα και ο Χάμιλτον να χάσει κάθε ελπίδα για άνοδο στο βάθρο των νικητών.
Τελικά, μέσα από όλες αυτές τις μεταβλητές, δηλαδή βροχή, επαφές, επιλογές στρατηγικής και ελαστικών, ο Μπάτον ήταν εκείνος που αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού. Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για έναν αγώνα που την τράπουλα ανακάτεψε η βροχή και όχι οι νέοι κανονισμοί, για τους οποίους διαμαρτύρονται οι πιλότοι. Το γεγονός ότι για να προσπεράσει το μπροστινό μονοθέσιο εκείνος που ακολουθεί χρειάζεται, όπως είπε ο Μπαρικέλο, να γυρίζει τουλάχιστον δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα στον γύρο, αποδεικνύει ότι οι φετινοί κανονισμοί δεν αποδίδουν ιδιαίτερα.
Η δεύτερη φετινή αγωνιστική αναμέτρηση ολοκληρώθηκε και τα πρώτα συμπεράσματα είναι ότι η Red Bull Racing έχει την ταχύτητα αλλά όχι την αξιοπιστία, ενώ η Ferrari και η McLaren είναι πιο δυνατές στον αγώνα και όχι στις κατατακτήριες. Αντίθετα, ο Σουμάχερ δικαιώνεται για τις δηλώσεις που είχε κάνει την περίοδο των δοκιμών, όταν είχε πει ότι η Mercedes GP δεν θα κερδίσει αγώνα στο πρώτο στάδιο της σεζόν, με τον Γερμανό να βρίσκεται μακριά την κορυφή, μένοντας στην 10η θέση. Ο ομόσταβλός του, βέβαια, Ν. Ρόσμπεργκ τερμάτισε πέμπτος.
Πιθανότατα να είναι και θέμα προσαρμογής του Γερμανού αλλά και κάτι ακόμη: ο «Σούμι» εκτός από οδηγός εξελίσσει πολύ καλά και το μονοθέσιο και αυτό πρέπει να υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Δηλαδή ίσως να «χτίζει» το μονοθέσιο, αφού όπως είναι γνωστό οι μέρες των δοκιμών έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ σε αυτές δεν επιτρεπόταν να χρησιμοποιείται παραπάνω από ένα μονοθέσιο… Είναι νωρίς για οποιαδήποτε πρόβλεψη και μακάρι αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. Επόμενος αγώνας στη Μαλαισία το διήμερο 2-4 Απριλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι