Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος Αγώνας GTCC'10

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, παρά τις αντίξοες συνθήκες, μας χάρισε πολλές συναρπαστικές μάχες!
Το GTCC ανανεώνει το ραντεβού του στην πίστα της Τρίπολης για τον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος στις 18 Απριλίου 2010. Αναμένεται να κλιμακωθούν οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες με σκοπό την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης απ’ όλους τους αγωνιζόμενους!
Οι Αιτήσεις Συμμετοχής λήγουν την Δευτέρα 12 Απριλίου 2010.
Το παράβολο συμμετοχής όπως έχει οριστεί για την φετινή χρονιά είναι 70€.
Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.
Πρέπει να τονίσουμε ότι για φέτος δεν επιτρέπεται η έκδοση αγωνιστικής άδειας ημέρας, συνεπώς θα πρέπει κάθε διαγωνιζόμενος να έχει εκδόσει ετήσια άδεια από την Ε.Θ.Ε.Α.
Υπενθυμίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.
Λόγω της συνεργασίας μας σε αυτό τον αγώνα, η κατάθεση των Αιτήσεων Συμμετοχής θα γίνει την Δευτέρα 12 Απριλίου 2010 από τις 18:00 έως τις 21:00 στα γραφεία της λέσχης Startline, Μιλτιάδου και Δημοκρατίας 47 στο Παλαιό Φάληρο (Τηλ. 210-9812341). Τις αιτήσεις θα μπορούν να προσκομίσουν αποκλειστικά οι εκπρόσωποι του κάθε club ενώ η ομάδα του GTCC που θα βρίσκεται εκεί ως υπεύθυνη για την λήψη των συμμετοχών δεν θα κάνει δεκτές μεμονωμένες συμμετοχές.
Όπως αναφέρεται και στην αίτηση συμμετοχής όσοι αγωνιζόμενοι βρίσκονται εκτός Αθηνών και δεν ανήκουν σε κάποιο οργανωμένο Club θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Αγωνιστική Λέσχη της περιοχής τους. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αγωνιστική λέσχη στην περιοχή τους θα πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Οργανωτική επιτροπή του GTCC.
Μεμονωμένες συμμετοχές οι οποίες θα αποσταλούν με FAX δεν θα γίνουν δεκτές!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της εκδήλωσης από τις 10:00π.μ. όπου και θα γίνει ο Τεχνικός έλεγχος και κατόπιν ο Έλεγχος εξακρίβωσης και η ενημέρωση των αγωνιζομένων. Δεν θα επιτραπεί η είσοδος κανενός αγωνιζομένου στον χώρο της παιδιάς μετά την έναρξη της ενημέρωσης αγωνιζομένων.
Το GTCC θα ξεκινήσει στις 12:30 με την Κατηγορία Η.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: (Κατά σειρά εκκίνησης)
Η: Εως 1.150cc
Ζ: Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo
Ε: Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Δ: Από 1.601cc έως 1.840cc / έως 1.600cc με Τurbo
Γ: Από 1.841cc έως 2.000cc / έως 1.840cc με Τurbo
Β: Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
Α: Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
S3 (Special 3): Έως 1.600cc / έως 1.400cc με Turbo
S2 (Special 2): Από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo
S1 (Special 1): Πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με Turbo, καθώς και open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας.
Λόγω τον αλλαγών στις κατηγορίες που έχουν γίνει για το φετινό πρωτάθλημα, θα πρέπει κάθε αγωνιζόμενος να μελετήσει εκ νέου τον ειδικό κανονισμό του GTCC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ