Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος Αγώνας GTCC'10

Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς, παρά τις αντίξοες συνθήκες, μας χάρισε πολλές συναρπαστικές μάχες!
Το GTCC ανανεώνει το ραντεβού του στην πίστα της Τρίπολης για τον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος στις 18 Απριλίου 2010. Αναμένεται να κλιμακωθούν οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες με σκοπό την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης απ’ όλους τους αγωνιζόμενους!
Οι Αιτήσεις Συμμετοχής λήγουν την Δευτέρα 12 Απριλίου 2010.
Το παράβολο συμμετοχής όπως έχει οριστεί για την φετινή χρονιά είναι 70€.
Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.
Πρέπει να τονίσουμε ότι για φέτος δεν επιτρέπεται η έκδοση αγωνιστικής άδειας ημέρας, συνεπώς θα πρέπει κάθε διαγωνιζόμενος να έχει εκδόσει ετήσια άδεια από την Ε.Θ.Ε.Α.
Υπενθυμίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.
Λόγω της συνεργασίας μας σε αυτό τον αγώνα, η κατάθεση των Αιτήσεων Συμμετοχής θα γίνει την Δευτέρα 12 Απριλίου 2010 από τις 18:00 έως τις 21:00 στα γραφεία της λέσχης Startline, Μιλτιάδου και Δημοκρατίας 47 στο Παλαιό Φάληρο (Τηλ. 210-9812341). Τις αιτήσεις θα μπορούν να προσκομίσουν αποκλειστικά οι εκπρόσωποι του κάθε club ενώ η ομάδα του GTCC που θα βρίσκεται εκεί ως υπεύθυνη για την λήψη των συμμετοχών δεν θα κάνει δεκτές μεμονωμένες συμμετοχές.
Όπως αναφέρεται και στην αίτηση συμμετοχής όσοι αγωνιζόμενοι βρίσκονται εκτός Αθηνών και δεν ανήκουν σε κάποιο οργανωμένο Club θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Αγωνιστική Λέσχη της περιοχής τους. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αγωνιστική λέσχη στην περιοχή τους θα πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Οργανωτική επιτροπή του GTCC.
Μεμονωμένες συμμετοχές οι οποίες θα αποσταλούν με FAX δεν θα γίνουν δεκτές!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
Οι διαγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της εκδήλωσης από τις 10:00π.μ. όπου και θα γίνει ο Τεχνικός έλεγχος και κατόπιν ο Έλεγχος εξακρίβωσης και η ενημέρωση των αγωνιζομένων. Δεν θα επιτραπεί η είσοδος κανενός αγωνιζομένου στον χώρο της παιδιάς μετά την έναρξη της ενημέρωσης αγωνιζομένων.
Το GTCC θα ξεκινήσει στις 12:30 με την Κατηγορία Η.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: (Κατά σειρά εκκίνησης)
Η: Εως 1.150cc
Ζ: Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo
Ε: Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Δ: Από 1.601cc έως 1.840cc / έως 1.600cc με Τurbo
Γ: Από 1.841cc έως 2.000cc / έως 1.840cc με Τurbo
Β: Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
Α: Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
S3 (Special 3): Έως 1.600cc / έως 1.400cc με Turbo
S2 (Special 2): Από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo
S1 (Special 1): Πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με Turbo, καθώς και open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας.
Λόγω τον αλλαγών στις κατηγορίες που έχουν γίνει για το φετινό πρωτάθλημα, θα πρέπει κάθε αγωνιζόμενος να μελετήσει εκ νέου τον ειδικό κανονισμό του GTCC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...