Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tο νέο Mazda 5


H νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mazda, που πρωτοείδαμε στο νέο «3» εξαπλώνεται σιγά σιγά σε όλη τη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας με πρώτη στάση το πολυχρηστικό μοντέλο της που θα παρουσιαστεί στις αρχές του Μάρτη στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο Mazda 5 διαθέτει εμφανώς πιο επιθετική και νεανική σχεδίαση, με κύριο στοιχείο τη μάσκα του νέου «3» και τις έντονες γραμμές που φέρνουν στο νου και τον κινητικό σχεδιασμό της συγγενούς Ford. Αντίστοιχες είναι και οι επιρροές της νέας γενιάς Mazda και στο εσωτερικό του «5» αφού όπως βλέπουμε έχει εκσυγχρονιστεί σε σημαντικό βαθμό τόσο ο πίνακας οργάνων, όσο και η κεντρική κονσόλα. Το ισχυρότερο ατού όμως του νέου «5» αναμένεται να είναι ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού -πιθανότατα- με απόδοση 151 ίππους. Η ιαπωνική εταιρεία μάλιστα, δε σταματά να καμαρώνει για το μηχανικό σύνολο που εφοδίασε για πρώτη φορά το «τριάρι» (στην περίπτωση που είναι ο ίδιος κινητήρας) και συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου που προσφέρει (15% καλύτερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές CO2). Μεταξύ των τεχνολογιών που αναμένεται να διαθέτει το «5» είναι φυσικά και το σύστημα «i stop» της Mazda που συνδυάζεται με τον παραπάνω κινητήρα και εξοικονομεί ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου μέσα στην πόλη. Πέρα από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα, το πολυχρηστικό της Mazda αναμένεται να εφοδιάζεται και με μικρότερο 1.800άρη βενζινοκινητήρα που θα συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με νέους «καθαρότερους» πετρελαιοκινητήρες που θα γίνουν γνωστοί όσο πλησιάζει η Ελβετική έκθεση. Το νέο μοντέλο της Μazda θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους δρόμους της Ευρώπης στα τέλη του 2010.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...