Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Tο νέο Mazda 5


H νέα σχεδιαστική γλώσσα της Mazda, που πρωτοείδαμε στο νέο «3» εξαπλώνεται σιγά σιγά σε όλη τη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας με πρώτη στάση το πολυχρηστικό μοντέλο της που θα παρουσιαστεί στις αρχές του Μάρτη στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης. Το νέο Mazda 5 διαθέτει εμφανώς πιο επιθετική και νεανική σχεδίαση, με κύριο στοιχείο τη μάσκα του νέου «3» και τις έντονες γραμμές που φέρνουν στο νου και τον κινητικό σχεδιασμό της συγγενούς Ford. Αντίστοιχες είναι και οι επιρροές της νέας γενιάς Mazda και στο εσωτερικό του «5» αφού όπως βλέπουμε έχει εκσυγχρονιστεί σε σημαντικό βαθμό τόσο ο πίνακας οργάνων, όσο και η κεντρική κονσόλα. Το ισχυρότερο ατού όμως του νέου «5» αναμένεται να είναι ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού -πιθανότατα- με απόδοση 151 ίππους. Η ιαπωνική εταιρεία μάλιστα, δε σταματά να καμαρώνει για το μηχανικό σύνολο που εφοδίασε για πρώτη φορά το «τριάρι» (στην περίπτωση που είναι ο ίδιος κινητήρας) και συγκεκριμένα για την οικονομία καυσίμου που προσφέρει (15% καλύτερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές CO2). Μεταξύ των τεχνολογιών που αναμένεται να διαθέτει το «5» είναι φυσικά και το σύστημα «i stop» της Mazda που συνδυάζεται με τον παραπάνω κινητήρα και εξοικονομεί ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου μέσα στην πόλη. Πέρα από τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα, το πολυχρηστικό της Mazda αναμένεται να εφοδιάζεται και με μικρότερο 1.800άρη βενζινοκινητήρα που θα συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με νέους «καθαρότερους» πετρελαιοκινητήρες που θα γίνουν γνωστοί όσο πλησιάζει η Ελβετική έκθεση. Το νέο μοντέλο της Μazda θα είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στους δρόμους της Ευρώπης στα τέλη του 2010.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ