Δεν είναι μόνο το πιο δυνατό Ibiza που έχει παρουσιαστεί ποτέ. Διαθέτει και το κορυφαίο 7άρι DSG με αποτέλεσμα να απογειώνεται.Στα τέλη της προηγούμενης δεκαετίας, μιλάμε για δύο γενιές πίσω, όταν έκανε ντεμπούτο το όνομα Cupra, η εδώ αντιπροσωπεία είχε παρουσιάσει μια «ελληνική» εκδοχή γρήγορου Ibiza. Ήταν ένα τουρμπισμένο 1.400άρι, που από τους 101 ίππους της ατμοσφαιρικής εργοστασιακής έκδοσης απέδιδε 140 ολοζώντανα -πάνω από τις 3.000 σ.α.λ.- άλογα.
Τα χρόνια πέρασαν -ευχάριστα για τη Seat που ευτύχησε σε πολύ καλές στιγμές με τα επόμενα Ibiza και τα Leon- και φτάσαμε στη σύγχρονη εποχή. Στο καλύτερο Ibiza που υπήρξε ποτέ, με ένα πλαίσιο στιβαρό και πολλά υποσχόμενο. Και, εδώ, στην καλύτερη εκδοχή του, το Cupra. Ο εκπληκτικός TSI των 1,4 λίτρων, με 180 ίππους για πρώτη φορά, συνδυάζεται με το 7άρι DSG.
Τα χρόνια πέρασαν -ευχάριστα για τη Seat που ευτύχησε σε πολύ καλές στιγμές με τα επόμενα Ibiza και τα Leon- και φτάσαμε στη σύγχρονη εποχή. Στο καλύτερο Ibiza που υπήρξε ποτέ, με ένα πλαίσιο στιβαρό και πολλά υποσχόμενο. Και, εδώ, στην καλύτερη εκδοχή του, το Cupra. Ο εκπληκτικός TSI των 1,4 λίτρων, με 180 ίππους για πρώτη φορά, συνδυάζεται με το 7άρι DSG.