Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εμφάνιση και άνεση για όλη την οικογένεια με το νέο Opel Meriva


Με κύρια χαρακτηριστικά την καινοτομία, την ευελιξία και την κομψότητα, η δεύτερη γενιά του Opel Meriva, αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα της στις 4 Μαρτίου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Η νέα γενιά θα εγκαινιάσει πρότυπα πολυμορφικότητας με πλείστες καινοτομίες που βελτιστοποιούν την ευέλικτη χρήση χώρου και συνδυάζονται με μία χαρακτηριστική, σύγχρονη σχεδίαση.Έχοντας ήδη χαράξει νέους δρόμους στην ευελιξία εσωτερικού του αυτοκινήτου με το μικρομεσαίο πολυμορφικό επταθέσιο Zafira το 1999, η Opel δημιούργησε ένα νέο τμήμα της αγοράς για μικρά, προσιτά οχήματα ενός όγκου, λανσάροντας την πρώτη γενιά Meriva, το 2003. Με την επαναστατική φιλοσοφία πίσω καθισμάτων FlexSpace, υπερυψωμένες θέσεις και ευρύχωρη καμπίνα, το Meriva προσέφερε άφθονη ευελιξία μέσα από μικρές διαστάσεις: μία δημοφιλής φόρμουλα που το εδραίωσε στην κορυφή της κατηγορίας μικρών οχημάτων ενός όγκου, με πωλήσεις οι οποίες ανέρχονται σε πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες στην Ευρώπη. Τώρα, η δεύτερη γενιά Meriva ανεβάζει και πάλι τον πήχη στην «προσιτή» ευελιξία εσωτερικού. Το FlexSpace έχει γίνει ακόμα πιο διαισθητικό και εύκολο στη χρήση. Επίσης, λανσάρει την καινοτόμο φιλοσοφία πίσω θυρών FlexDoors που ανοίγουν ανάποδα, διευκολύνοντας την πρόσβαση στην καμπίνα –πρεμιέρα για κατασκευαστή οχημάτων μαζικής παραγωγής. Επιπλέον, το νέο Meriva διαθέτει πολυάριθμους αποθηκευτικούς χώρους στο εσωτερικό με μία επαναστατική φιλοσοφία ευέλικτης κεντρικής κονσόλας. Η πρότυπη ευελιξία του Meriva αναδεικνύεται με εκφραστικά στιλιστικά στοιχεία που προάγουν τη βραβευμένη νέα φιλοσοφία «γλυπτικής σχεδίασης» της Opel. Η σιλουέτα του είναι χυτή, κομψή και δυναμική. Το κυματοειδές σχήμα των πίσω παραθύρων τονίζει τις πόρτες FlexDoors και παράλληλα βελτιώνει την ορατότητα για τους πίσω επιβάτες, κυρίως για τα παιδιά. Σε όλη την καμπίνα, οι αποθηκευτικοί χώροι έχουν αυξηθεί σημαντικά, με βολικές θέσεις για αντικείμενα που συνήθως μεταφέρονται μέσα στο αυτοκίνητο. Το επαναστατικό σύστημα κονσόλας FlexRail με αποθηκευτικούς χώρους που σύρονται πάνω σε ράγες ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, αποτελεί μία βολική και προσαρμοζόμενη λύση αποθήκευσης για κάθε χρήση. Μπροστά, τα μεγάλα καθίσματα είναι παρεμφερή με αυτά του νέου Astra και του Insignia. Προσφέρουν κορυφαίο εύρος ρυθμίσεων - μετατόπιση εμπρός/πίσω 240 mm και διαδρομή ύψους 65 mm - δημιουργώντας συνθήκες βέλτιστης άνεσης στο ταξίδι για άτομα όλων των ηλικιών και σωματότυπων. Επίσης, για πρώτη φορά στο Meriva, διατίθεται η μοναδική ενσωματωμένη πίσω σχάρα ποδηλάτων FlexFix της Opel που αποθηκεύεται σαν συρτάρι κάτω από τον χώρο αποσκευών. Εσωτερικά και εξωτερικά, το Meriva «προάγει» μια νέα, εκφραστική σχεδιαστική γλώσσα για την Opel. Οι σχεδιαστές της εταιρίας δημιούργησαν ένα δυναμικό και κομψό μοντέλο. Μία χαμηλότερη, καμπύλη γραμμή οροφής σε συνδυασμό με το σχήμα λεπίδας στο πλάι -στοιχείο σχεδιαστικής ταυτότητας Opel- και η κυματοειδής γραμμή των πίσω παραθύρων χαρίζουν στο Meriva ανανεωμένο χαρακτήρα και ξεχωριστή εμφάνιση. Για το εσωτερικό διατίθενται έξι διαφορετικές εκδόσεις χρωμάτων και ταπετσαριών, η πλουσιότερη γκάμα που έχει προσφέρει ποτέ η Opel. Τα υψηλά πρότυπα εφαρμογής και φινιρίσματος των υφασμάτων και υλικών καθώς και η διάταξη και αισθητική των χειριστηρίων παραπέμπουν σε πολυτελέστερα αυτοκίνητα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...