Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MINI Countryman


Περίπου ένα μήνα πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, το MINI Countryman αποκαλύπτεται. Πρόκειται για την πρώτη τετρακίνητη εκδοχή στην ιστορία του MINI, η οποία μάλιστα υιοθετεί τα χαρακτηριστικά ενός τυπικού crossover συμπαγών διαστάσεων.
Με αφετηρία το εκκεντρικό, σε διάταξη και σχεδιασμό, αμάξωμα του μέχρι σήμερα γνωστού Clubman, το Countryman αναμένεται να αποτελέσει την τέταρτη κατά σειρά προσθήκη στην γκάμα του αυτοκινήτου. Ο ανασχεδιασμός του μπροστινού τμήματος (βλ. φωτιστικά σώματα και κεντρική εισαγωγή αέρα) δημιουργεί ένα σαφές σημείο διαφοροποίησης από τις υπόλοιπες προτάσεις της φίρμας.
Το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί κανείς και για τα σκουρόχρωμα, πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος, όπως άλλωστε και για τους νέους προφυλακτήρες. Οι πιο παρατηρητικοί ίσως εντοπίσουν και το λογότυπο "ALL 4", που δηλώνει την παρουσία του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης.
Το τελευταίο θα πλαισιώνει προαιρετικά τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου, μεταφέροντας ως και το 100% της παραγόμενης ροπής στον πίσω άξονα. Πέρα από τις τετρακίνητες και υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις, το Countryman θα προσφέρεται και με ατμοσφαιρικούς κινητήρες βενζίνης, όπως άλλωστε και με turbo diesel μοτέρ που θα ξεκινούν από τους 90 ίππους (One D).
Πληρώντας τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU5, το Countryman θα διαθέτει, στις φιλικότερες προς το περιβάλλον εκδόσεις MINIMALISM, επιπλέον συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, όπως το start&stop, το Brake Energy Regeneration και η ένδειξη αλλαγής ταχύτητας.
Παρά την αυξημένη, πια, απόσταση που διατηρεί το αμάξωμα από το έδαφος, η διάταξη των αναρτήσεων δεν παρουσιάζει ουσιαστικές τροποποιήσεις (τα γόνατα McPherson και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι παραμένουν στον μπροστινό και πίσω άξονα αντίστοιχα), ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρούμε και το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης.
Μικρότερες, σε έκταση και αριθμό, είναι οι αλλαγές που παρουσιάζει το εσωτερικό τμήμα. Έχοντας επιλέξει, χωρίς επιπλέον κόστος, την τετραθέσια ή την πενταθέσια διαμόρφωση του θαλάμου επιβατών, καλείσαι να διαχειριστείς με τον καλύτερο δυνατό τρόπο του διαθέσιμους χώρους.
Σύροντας ή αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα έχεις τη δυνατότητα να αυξομειώσεις τον όγκο του χώρου αποσκευών, που ξεκινά από τα 350 λίτρα και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.170.
Το MINI Countryman αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο του 2010, σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις που θα ξεκινούν από τους 90 ίππους και θα φτάνουν τους 184

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...