Ο Φινλανδός βγήκε από το δρόμο σε μια δεξιά στροφή και προσέκρουσε σε δέντρο, χωρίς σοβαρές συνέπειες πέραν της εγκατάλειψής του.
Στην πρώτη Ειδική του αγώνα ο Φινλανδός ήταν αρκετά ανταγωνιστικός, καθώς σημείωσε το δεύτερο χρόνο και ήταν μόλις πέντε δευτερόλεπτα -στη διαδρομή μήκους 11,2 χιλιομέτρων- πίσω από τον εργοστασιακό οδηγό της Citroen, Dani Sordo. Δηλαδή, λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο αργότερος στο χιλιόμετρο.
Ο Kimi συμμετέχει με το συνοδηγό του Kaj Lindstrom στο Ράλι Αρκτικ (όπως και ο D. Sordo, άλλωστε) για να αποκομίσει εμπειρία ενόψει του Ράλι Σουηδίας, που ανοίγει την αυλαία του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στις 12-14 Φεβρουαρίου 2010. Συνεπώς η έξοδός του στη 2η ΕΔ, στην Αϊταγιάρβι των 23 χιλιομέτρων, δεν βοήθησε και τόσο.
Η Citroen C4 WRC του Kimi θα μεταφερθεί πίσω στο Service Park του Ροβανιέμι, όπου τα μέλη της Citroen θα προσπαθήσουν να την επισκευάσουν (αν αυτό είναι εφικτό) ώστε ο Kimi να επιστρέψει στον αγώνα στο δεύτερο σκέλος του Σαββάτου (30/01).
Στο Ράλι Αρκτικ δεν υπάρχει κανονισμός SupeRally. Όμως, οι οργανωτές άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρουν έναν τρόπο να ξαναβάλουν τον Φινλανδό στον αγώνα, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν πολλοί οπαδοί του στους -25ο Κελσίου στα δάση της βόρειας Φινλανδίας.
Στην πρώτη Ειδική του αγώνα ο Φινλανδός ήταν αρκετά ανταγωνιστικός, καθώς σημείωσε το δεύτερο χρόνο και ήταν μόλις πέντε δευτερόλεπτα -στη διαδρομή μήκους 11,2 χιλιομέτρων- πίσω από τον εργοστασιακό οδηγό της Citroen, Dani Sordo. Δηλαδή, λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο αργότερος στο χιλιόμετρο.
Ο Kimi συμμετέχει με το συνοδηγό του Kaj Lindstrom στο Ράλι Αρκτικ (όπως και ο D. Sordo, άλλωστε) για να αποκομίσει εμπειρία ενόψει του Ράλι Σουηδίας, που ανοίγει την αυλαία του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στις 12-14 Φεβρουαρίου 2010. Συνεπώς η έξοδός του στη 2η ΕΔ, στην Αϊταγιάρβι των 23 χιλιομέτρων, δεν βοήθησε και τόσο.
Η Citroen C4 WRC του Kimi θα μεταφερθεί πίσω στο Service Park του Ροβανιέμι, όπου τα μέλη της Citroen θα προσπαθήσουν να την επισκευάσουν (αν αυτό είναι εφικτό) ώστε ο Kimi να επιστρέψει στον αγώνα στο δεύτερο σκέλος του Σαββάτου (30/01).
Στο Ράλι Αρκτικ δεν υπάρχει κανονισμός SupeRally. Όμως, οι οργανωτές άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρουν έναν τρόπο να ξαναβάλουν τον Φινλανδό στον αγώνα, γνωρίζοντας ότι υπάρχουν πολλοί οπαδοί του στους -25ο Κελσίου στα δάση της βόρειας Φινλανδίας.