Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανακοίνωση του Δ.Σ.σχετικά με την απόφαση ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ

Η πρόσφατη απόφαση της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ για τις αγωνιστικές άδειες αμφισβητεί στην ουσία την ύπαρξη του ΣΟΑΙΣΤΑ, αλλά πιο σημαντικά αμφισβητεί την ιδιαιτερότητα των αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων.
Στις συζητήσεις που είχαμε για την αγωνιστική άδεια, η θέση της ΕΛΠΑ/ΕΘΕΑ ήταν ότι τα ιστορικά είναι άλλη μια κατηγορία αυτοκινήτων σαν την Ν ή την Ε.
Η δική μας θέση είναι απόλυτα διαφορετική. Τα ιστορικά είναι μια ομάδα αυτοκινήτων με ιδιαίτερη λογική. Αυτοκίνητα που υπακούουν σε ένα σύνολο κανόνων της FIVA και της FIA. Αγωνιστικά που οφείλουν να είναι σύμφωνα με homologation τουλάχιστον 25 ετών παλιά. Αυτοκίνητα που θέλουν ιδιαίτερο σεβασμό και χειρισμό.
«Ο αθλητισμός με ιστορικά αυτοκίνητα αποτελεί έναν ενεργό εορτασμό της ιστορίας του αυτοκινήτου» σημειώνεται χαρακτηριστικά στο 1ο άρθρο του κανονισμού της FIA.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων είναι διαφορετικοί από αυτούς των σύγχρονων και η άποψη αυτή δεν βρίσκει όση ανταπόκριση θα θέλαμε.
Κατ’ αρχάς έχουμε αγώνες ταχύτητας και ακρίβειας και όχι παιδιές. Στα regularity οι λέξεις κλειδιά είναι ακρίβεια μετρήσεων, ασφάλεια και πιστοποίηση του αυτοκινήτου. Στα sporting ιδιαίτερης σημασίας είναι η ασφάλεια (μέση ταχύτητα), η σκληρότητα (χώμα) και η τεχνική κατανόηση / επαλήθευση των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων.
Εμείς, οι οδηγοί αγώνων ιστορικών αυτοκινήτων αποτελούμε την ζήτηση που τροφοδοτεί όσες λέσχες οργανώνουν τέτοιους αγώνες. Και έχουμε ξεκάθαρες θέσεις για το τι θέλουμε, θέσεις που μπορείτε να βρείτε αναλυτικά στο site μας http://www.soaista.com/.
Η απόφαση της ΕΘΕΑ μας λύπησε γιατί έδειξε πόσο λίγο καταλαβαίνει και ενδιαφέρεται για το ιστορικό αυτοκίνητο και τους αγώνες του.
Έτσι, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΟΑΙΣΤΑ, ο οποίος αριθμεί 100 μέλη αποφάσισε να μην συμμετέχουν τα μέλη του σε αγώνες sporting ή regularity που είναι στα πρωταθλήματα που προκήρυξε η ΕΘΕΑ, μέχρι την ανάκληση της απόφασής της. Το Διοικητικό Συμβούλιο επίσης αποφάσισε να επιδιώξει την ανάκλησή της απόφασης δια της δικαστικής οδού.
Για μας είναι θέμα αρχής να μας ακούν και να μας σέβονται οι διοργανώτριες αρχές του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το Διοικητικό Συμβούλιo

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...