To μεγαλύτερο μερίδιο της χρηματοδότησης έχει η Εθνική Τράπεζα με ποσοστό της τάξεως του 25% και ακολουθούν η ΑΛΦΑ ΠΙΣΤΕΩΣ με μερίδιο της τάξεως του 20% και η Εμπορική με την EUROBANK με μερίδια της τάξεως του 15% αντίστοιχα. Το υπόλοιπο ποσοστό χρηματοδότησης καλύπτουν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των χρηματοδοτικών τους φορέων με προεξάρχουσες τις Ford Credit, Fiat Credit, BMW Bank, VW Bank και Opel Bank, όπως επίσης μικρή συμμετοχή έχουν και οι τράπεζες Millenium Bank και Τράπεζα Κύπρου. Οι τράπεζες χρησιμοποίησαν τρία χρηματοδοτικά μοντέλα απευθυνόμενες ταυτόχρονα σε εμπόρους και καταναλωτές. Το πρώτο, όπως επισημαίνουν ανώτερα τραπεζικά στελέχη, αποτελεί τη βάση και απευθύνεται στους εμπόρους. Με το μοντέλο αυτό οι τράπεζες χρηματοδοτούν τους εμπόρους, εκείνοι αγοράζουν αυτοκίνητα και ο καταναλωτής χρηματοδοτείται για την αγορά από την τράπεζα. Στο δεύτερο μοντέλο ο έμπορος που διαθέτει κεφάλαια ή αυτοκίνητα χρηματοδοτεί ο ίδιος την αγορά του πελάτη μέσω δανείου από τη συνεργαζόμενη τράπεζα. Με το τρίτο μοντέλο οι τράπεζες απευθύνονται απευθείας στον καταναλωτή μέσω των υποκαταστημάτων τους. Ο καταναλωτής παίρνει επιταγή από την τράπεζα ισόποση της αξίας του αυτοκινήτου και εκείνος είναι υποχρεωμένος εντός διμήνου να προσκομίσει το τιμολόγιο αγοράς και την άδεια κυκλοφορίας. Στην περίπτωση που δεν είναι συνεπής αλλάζει η κλίμακα δανεισμού του και εισέρχεται σε κλίμακα δανεισμού καταναλωτικού δανείου και έτσι από 7,5% επιτόκιο πληρώνει το δάνειο του με 13%. Η Εθνική Τράπεζα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, έχει χορηγήσει περίπου 45.000 δάνεια σε εμπόρους και καταναλωτές, συνολικής αξίας περίπου 520 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ ο επικεφαλής Καταναλωτικής Πίστης της Εθνικής Τράπεζας κ. Χ. Χατζόπουλος «Εμείς στηρίζουμε τον κλάδο του αυτοκινήτου και πιστεύουμε στις δυνατότητες του. Αλλά ως τράπεζα λειτουργούμε με κυρίαρχη τη φιλοσοφία του υπεύθυνου δανεισμού. Στηρίζουμε το ίδιο εμπόρους και καταναλωτές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να συμμετέχουμε σε επισφαλείς δανεισμούς. Για μας ο έμπορος είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης, ο καταναλωτής όμως είναι ο οδηγός για το σχεδιασμό των προϊόντων μας».
To μεγαλύτερο μερίδιο της χρηματοδότησης έχει η Εθνική Τράπεζα με ποσοστό της τάξεως του 25% και ακολουθούν η ΑΛΦΑ ΠΙΣΤΕΩΣ με μερίδιο της τάξεως του 20% και η Εμπορική με την EUROBANK με μερίδια της τάξεως του 15% αντίστοιχα. Το υπόλοιπο ποσοστό χρηματοδότησης καλύπτουν οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω των χρηματοδοτικών τους φορέων με προεξάρχουσες τις Ford Credit, Fiat Credit, BMW Bank, VW Bank και Opel Bank, όπως επίσης μικρή συμμετοχή έχουν και οι τράπεζες Millenium Bank και Τράπεζα Κύπρου. Οι τράπεζες χρησιμοποίησαν τρία χρηματοδοτικά μοντέλα απευθυνόμενες ταυτόχρονα σε εμπόρους και καταναλωτές. Το πρώτο, όπως επισημαίνουν ανώτερα τραπεζικά στελέχη, αποτελεί τη βάση και απευθύνεται στους εμπόρους. Με το μοντέλο αυτό οι τράπεζες χρηματοδοτούν τους εμπόρους, εκείνοι αγοράζουν αυτοκίνητα και ο καταναλωτής χρηματοδοτείται για την αγορά από την τράπεζα. Στο δεύτερο μοντέλο ο έμπορος που διαθέτει κεφάλαια ή αυτοκίνητα χρηματοδοτεί ο ίδιος την αγορά του πελάτη μέσω δανείου από τη συνεργαζόμενη τράπεζα. Με το τρίτο μοντέλο οι τράπεζες απευθύνονται απευθείας στον καταναλωτή μέσω των υποκαταστημάτων τους. Ο καταναλωτής παίρνει επιταγή από την τράπεζα ισόποση της αξίας του αυτοκινήτου και εκείνος είναι υποχρεωμένος εντός διμήνου να προσκομίσει το τιμολόγιο αγοράς και την άδεια κυκλοφορίας. Στην περίπτωση που δεν είναι συνεπής αλλάζει η κλίμακα δανεισμού του και εισέρχεται σε κλίμακα δανεισμού καταναλωτικού δανείου και έτσι από 7,5% επιτόκιο πληρώνει το δάνειο του με 13%. Η Εθνική Τράπεζα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, έχει χορηγήσει περίπου 45.000 δάνεια σε εμπόρους και καταναλωτές, συνολικής αξίας περίπου 520 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνει στο ΑΠΕ ο επικεφαλής Καταναλωτικής Πίστης της Εθνικής Τράπεζας κ. Χ. Χατζόπουλος «Εμείς στηρίζουμε τον κλάδο του αυτοκινήτου και πιστεύουμε στις δυνατότητες του. Αλλά ως τράπεζα λειτουργούμε με κυρίαρχη τη φιλοσοφία του υπεύθυνου δανεισμού. Στηρίζουμε το ίδιο εμπόρους και καταναλωτές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να συμμετέχουμε σε επισφαλείς δανεισμούς. Για μας ο έμπορος είναι ένας πολύτιμος συνεργάτης, ο καταναλωτής όμως είναι ο οδηγός για το σχεδιασμό των προϊόντων μας».