Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πωλήθηκε μερίδιο της Williams f1


Για πρώτη φορά στην ιστορία της Williams οι ιδιοκτήτες της, Sir Frank Williams και Patrick Head, πούλησαν μερίδιο της ομάδας τους. Παρότι στο παρελθόν είχαν αρνηθεί αντίστοιχες προτάσεις ακόμα και από αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW, τώρα έδωσαν ένα μειοψηφικό πακέτο σε αυστριακή επενδυτική εταιρεία, της οποίας ηγείται ο επιχειρηματίας Toto Wolff.  Ο τελευταίος έχει μετοχές της HWA, της εταιρείας που επιμελείται τη συμμετοχή της Mercedes-Benz στο πρωτάθλημα DTM, ενώ έχει ιδρύσει μαζί με τον Mika Hakkinen εταιρεία που ασχολείται με το management οδηγών. Σύμφωνα με τον Τ. Wolff, το ποσοστό της Williams που αγόρασε είναι μεταξύ 10-49%. Συνεπώς, θα είναι παρών στις συσκέψεις του διοικητικού συμβουλίου, θα έχει λόγο στις μελλοντικές στρατηγικές αποφάσεις της ομάδας - αλλά η διοίκηση θα παραμείνει στα χέρια των Sir Frank Williams και Patrick Head. "Δεν έχω καμία πρόθεση ούτε να σταματήσω ούτε να μειώσω την εμπλοκή μου σε αυτή την εταιρεία και στη Formula 1", είπε ο F. Williams. "Ο Toto έχει πάρει ένα μειοψηφικό πακέτο. Η εταιρεία είναι ακόμα υπό τον δικό μου έλεγχο και θα παραμείνει έτσι μέχρι να αποχωρήσω ολοκληρωτικά". "Απλώς θέλω να τακτοποιήσω κάποιες προσωπικές ανάγκες. Ποτέ δεν πήρα ούτε μία λίρα από την εταιρεία επί 40 χρόνια και ο χρόνος περνάει". "Δεν θα αλλάξει τίποτα, στην πραγματικότητα. Ο διευθυντής μας, Adam Parr, διοικεί την ομάδα σε καθημερινή βάση. Με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χορηγίες της ομάδας και δουλεύουμε πολύ πάνω σε αυτόν τον τομέα, με τους υπόλοιπους συνεργάτες μου. Ο Patrick έχει ακόμα ισχυρά κίνητρα και έρχεται καθημερινά". "Φυσικά ο Toto είναι δαιμόνιος επιχειρηματίας, που δημιούργησε και επένδυσε σε πολλές εταιρείες, τις οποίες πούλησε και αποκόμισε κέρδος. Συνεπώς, η εμπλοκή του βοηθάει τους συνεργάτες και τα μέλη της ομάδας μας. Σίγουρα μπορεί να είναι πολύ χρήσιμος στην εξεύρεση χορηγών. Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο μπορεί, είμαι βέβαιος, να είναι πολύ δραστήριος".
Από την πλευρά του, ο Toto Wolff είπε: "Η επένδυσή μου στη Williams είναι καθαρά στρατηγική. Με την πρόσφατη αποχώρηση των εργοστασιακών ομάδων από τη F1, η αξία των ιδιωτικών ομάδων θα ανέβει. Γενικώς, περιμένω να αυξηθεί την αξία της F1. Συνεπώς, αυτή είναι μια εμπορική απόφαση"

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο