Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πωλήθηκε μερίδιο της Williams f1


Για πρώτη φορά στην ιστορία της Williams οι ιδιοκτήτες της, Sir Frank Williams και Patrick Head, πούλησαν μερίδιο της ομάδας τους. Παρότι στο παρελθόν είχαν αρνηθεί αντίστοιχες προτάσεις ακόμα και από αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η BMW, τώρα έδωσαν ένα μειοψηφικό πακέτο σε αυστριακή επενδυτική εταιρεία, της οποίας ηγείται ο επιχειρηματίας Toto Wolff.  Ο τελευταίος έχει μετοχές της HWA, της εταιρείας που επιμελείται τη συμμετοχή της Mercedes-Benz στο πρωτάθλημα DTM, ενώ έχει ιδρύσει μαζί με τον Mika Hakkinen εταιρεία που ασχολείται με το management οδηγών. Σύμφωνα με τον Τ. Wolff, το ποσοστό της Williams που αγόρασε είναι μεταξύ 10-49%. Συνεπώς, θα είναι παρών στις συσκέψεις του διοικητικού συμβουλίου, θα έχει λόγο στις μελλοντικές στρατηγικές αποφάσεις της ομάδας - αλλά η διοίκηση θα παραμείνει στα χέρια των Sir Frank Williams και Patrick Head. "Δεν έχω καμία πρόθεση ούτε να σταματήσω ούτε να μειώσω την εμπλοκή μου σε αυτή την εταιρεία και στη Formula 1", είπε ο F. Williams. "Ο Toto έχει πάρει ένα μειοψηφικό πακέτο. Η εταιρεία είναι ακόμα υπό τον δικό μου έλεγχο και θα παραμείνει έτσι μέχρι να αποχωρήσω ολοκληρωτικά". "Απλώς θέλω να τακτοποιήσω κάποιες προσωπικές ανάγκες. Ποτέ δεν πήρα ούτε μία λίρα από την εταιρεία επί 40 χρόνια και ο χρόνος περνάει". "Δεν θα αλλάξει τίποτα, στην πραγματικότητα. Ο διευθυντής μας, Adam Parr, διοικεί την ομάδα σε καθημερινή βάση. Με ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι χορηγίες της ομάδας και δουλεύουμε πολύ πάνω σε αυτόν τον τομέα, με τους υπόλοιπους συνεργάτες μου. Ο Patrick έχει ακόμα ισχυρά κίνητρα και έρχεται καθημερινά". "Φυσικά ο Toto είναι δαιμόνιος επιχειρηματίας, που δημιούργησε και επένδυσε σε πολλές εταιρείες, τις οποίες πούλησε και αποκόμισε κέρδος. Συνεπώς, η εμπλοκή του βοηθάει τους συνεργάτες και τα μέλη της ομάδας μας. Σίγουρα μπορεί να είναι πολύ χρήσιμος στην εξεύρεση χορηγών. Αυτός είναι ένας τομέας στον οποίο μπορεί, είμαι βέβαιος, να είναι πολύ δραστήριος".
Από την πλευρά του, ο Toto Wolff είπε: "Η επένδυσή μου στη Williams είναι καθαρά στρατηγική. Με την πρόσφατη αποχώρηση των εργοστασιακών ομάδων από τη F1, η αξία των ιδιωτικών ομάδων θα ανέβει. Γενικώς, περιμένω να αυξηθεί την αξία της F1. Συνεπώς, αυτή είναι μια εμπορική απόφαση"

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...